2020, Η ανασκόπηση της χρονιάς που πέρασε μέσα από τα "μάτια" του «Συνεργείου»

Μια χρονιά με πρωτοφανή κοσμοϊστορικά γεγονότα που σημάδεψαν εμάς αλλά και ολόκληρο τον κόσμο, σενάρια επιστημονικής φαντασίας που έγιναν πραγματικότητα, καταστάσεις που άλλαξαν την ζωή μας και όσα γνωρίζαμε μέχρι χθες.

Τον Ιανουάριο του 2020, όταν όλοι δίναμε ευχές για μία νέα καλύτερη χρονιά, κανένας δεν θα μπορούσε να φανταστεί τι θα επακολουθούσε, την πανδημία του νέου κορωνοϊού που στοίχισε την ζωή σε περισσότερους από 1,6 εκατομμύρια ανθρώπους. Μία πανδημία που παρέλυσε την οικονομία, την κοινωνία, μας άλλαξε συνήθειες και μας έκλεισε στα σπίτια.

Στην Ελλάδα και στον κόσμο

  • Μία εφιαλτική χρονιά, με τον “Covid 19” να καθορίζει οικονομικά και κοινωνικά τα καθημερινά δρώμενα όχι μόνο στην χώρα μας αλλά σε ολόκληρο τον πλανήτη.
  • Ακραία και πρωτόγνωρα, για την χώρα μας καιρικά φαινόμενα (Θάλεια, Ιανός, κ.α) κόστισαν σε ανθρώπινες ζωές και σε καταστροφικές υλικές ζημιές, αποτέλεσμα της κλιματικής αλλαγής και της παρεμβατικότητας μας στο περιβάλλον.
  • Εντάσεις στα σύνορα του Έβρου, οι τούρκοι ανακοινώνουν το άνοιγμα των συνόρων της χώρας προς την Ευρώπη και την ελεύθερη διέλευση των προσφύγων, ακολουθεί μια πρωτόγνωρη αλληλουχία επεισοδίων και εντάσεων με χιλιάδες παγιδευμένους μετανάστες στα πολιτικά παιχνίδια της Τουρκίας.
  • Ορκωμοσία της πρώτης γυναίκας Προέδρου της Δημοκρατίας, η Αικατερίνη Σακελλαροπούλου, ορκίστηκε ως Πρόεδρος της Δημοκρατίας και έγινε η πρώτη γυναίκα που κατέλαβε ποτέ το ανώτατο αξίωμα της χώρας.
  • Τηλεκπαίδευση, σχολείο εξ αποστάσεως, ποιος μπορούσε να το διανοηθεί ότι στην νέα πραγματικότητα για πρώτη φορά η εκπαιδευτική διαδικασία θα γίνονταν μέσα από τις οθόνες υπολογιστών, σε διαδικτυακές τάξεις, με καθηγητές και μαθητές σε άλλη «διάσταση».
  • Η έξοδος του Ηνωμένου Βασιλείου από την Ε.Ε., το Brexit γίνεται πραγματικότητα, η έξοδος από την Ε.Ε. την οποία αποφάσισαν οι Βρετανοί το 2016, γίνεται πραγματικότητα, γεγονός που αποτελεί το πρώτο «ευρωπαϊκό διαζύγιο».
  • ΗΠΑ και εκλογές. Οι Αμερικανοί, μετά από μία περιπετειώδη εκλογική αναμέτρηση, μεταξύ Τραμπ και Μπάιντεν, με πολλά παρατράγουδα περί νοθείας, αποφάσισαν να δώσουν την κυβερνητική σκυτάλη με 51,3% στον Τζο Μπάιντεν έναντι του 46,8% των ψήφων που εξασφάλισε ο Ντόναλντ Τραμπ.
  • Το εμβόλιο και η ελπίδα να ξαναπάρουμε τις ζωές μας πίσω, στο τέλος της χρονιάς, που θα μείνει για πάντα χαραγμένη στη μνήμη μας, ξεκίνησαν οι πρώτοι εμβολιασμοί κατά του Covid 19, με την υπόσχεση για ένα ασφαλές και κοινωνικό 2021.

Το 2020 για την ελληνική κοινωνία σίγουρα υπήρξε μια χρονιά στην οποία πολλές από τις ανθρώπινες αξίες αναθεωρήθηκαν. Ιδιαίτερη χρονιά ήταν και για το συνεργείο. Το συνεργείο σε σχέση με τις άλλες επιχειρήσεις, βρέθηκε στην υποστηρικτική γραμμή της μάχης κατά της πανδημίας παρέχοντας της υπηρεσίες του σε όλους αυτούς που έδιναν μάχη στην πρώτη γραμμή.

Εκτός όμως από τα προβλήματα της πανδημίας σημαντικές ήταν οι εξελίξεις για το συνεργείο, κυρίως νομοθετικές και τεχνολογικές.

Τα σημαντικότερα λοιπόν θέματα του 2020 μέσα από τους τίτλους των άρθρων του «Συνεργείου», που βοήθησαν, προβλημάτισαν, οδηγούν τις εξελίξεις και μερικά που θα πρέπει να θυμόμαστε γιατί έχουν και συνέχεια και το 2021, ήταν:

Ιανουάριος

• Έρχεται το OBFCM - ON-BOARD FUEL CONSUMPTION MONITORING από το 2020 και μετά αρχικά για ελαφρά φορτηγά

Ένας νέος «κατάσκοπος» εκπομπών που ακούει στο όνομα σύστημα OBFCM - ON-BOARD FUEL CONSUMPTION MONITORING, θυμίζει το EOBD, θα τοποθετείται στα οχήματα από τους κατασκευαστές για την μέτρηση της πραγματικής κατανάλωσης τόσο των καυσίμων όσο και της ηλεκτρικής ενέργειας που καταναλώνεται από τα οχήματα, με κύριο στόχο το πραγματικό αποτύπωμα των εκπομπών του CΟ2.

Τα δεδομένα για την ανάλυση των στοιχείων κατανάλωσης καυσίμων και ενέργειας θα καταγράφονται με Ενσωματωμένα Συστήματα Παρακολούθησης Κατανάλωσης Καυσίμων και Ενέργειας (OBFCM), τα οποία θα πρέπει να εισαχθούν σε όλα τα νέα ελαφρά επαγγελματικά οχήματα για μια διετία από την 1η Ιανουαρίου 2020 σύμφωνα με την ICCT (International Council on Clean Transportation).

Προαπαιτούμενο για την ανάλυση είναι η μεταφορά των δεδομένων OBFCM από όχημα τα στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή, για τα οποία η Ευρωπαϊκή Επιτροπή πρέπει να αναπτύξει μια διαδικασία...

2020 anaskopisi10

• Νέα Τεχνολογία Ηλεκτρικών Φίλτρων Αιθάλης DPF με σημαντική βελτίωση απόδοσης

Η General Motors εργάστηκε σκληρά, αναπτύσσοντας ένα σύστημα μετεπεξεργασίας που ενσωματώνει ένα ηλεκτρικά θερμαινόμενο φίλτρο

σωματιδίων πετρελαίου. Σύμφωνα με την GM, αυτή η τεχνολογία υπόσχεται να βελτιώσει την απόδοση των σημερινών συστημάτων DPF / και της αναγέννησης κατά 50%...

• Οδική ασφάλεια: Τέλος στην «μεθυσμένη» οδήγηση από την Ε.Ε.

Συμφωνία κατασκευαστών και Ε.Ε. για την εγκατάσταση Νέων συστημάτων ασφαλείας στα οχήματα από το 2022 τα οποίοι θα βοηθήσουν να σωθούν ζωές. Από το 2022 η χρήση νέων τεχνολογιών ασφάλειας θα καταστεί υποχρεωτική σε ευρωπαϊκά οχήματα, με στόχο την προστασία των επιβατών, των πεζών και των ποδηλατών.

Οι νέες τεχνολογίες που κυκλοφορούν στην αγορά μπορούν να συνεισφέρουν στη μείωση του αριθμού των θανάτων και των τραυματισμών στους δρόμους, το 90 % των οποίων οφείλεται σε ανθρώπινο λάθος. Τον Μάιο του
2018 η Επιτροπή πρότεινε να καταστούν υποχρεωτικά ορισμένα μέτρα ασφάλειας των οχημάτων, μεταξύ άλλων, τα συστήματα που περιορίζουν τα επικίνδυνα τυφλά σημεία φορτηγών και λεωφορείων και οι τεχνολογίες που προειδοποιούν τον οδηγό σε περίπτωση υπνηλίας ή διάσπασης της προσοχής...

Φεβρουάριος

• Η αυτοκινητοβιομηχανία βρίσκεται σε κατάσταση σύγχυσης & αναταραχής

Απολογισμός 2019 και εκτιμήσεις 10 σημείων για την μελλοντική κινητικότητα

Η βιομηχανία γνώρισε ένα δύσκολο έτος και δύσκολα θα είναι και τα επερχόμενα δύσκολα χρόνια. Υπάρχουν δύο σημαντικοί λόγοι για αυτό:

Α) Ο πρώτος είναι ο τελωνειακός πόλεμος μεταξύ των ΗΠΑ και Κίνας, ο οποίος επιβαρύνει ακόμη περισσότερο τους προμηθευτές παρά τους κατασκευαστές. Σε πολλές περιπτώσεις, οδηγεί ήδη σε απώλειες και περικοπές θέσεων εργασίας.

Β) Ο δεύτερος σημαντικός λόγος είναι η στροφή προς την Ηλεκτροκίνηση. Νέα concept και μοντέλα παραγωγής έρχονται στην αγορά - ταυτόχρονα, όμως, η λειτουργία που προηγουμένως συνδέθηκε με τη Μηχανή Εσωτερικής Καύσης (ΜΕΚ) δεν είναι πλέον απαραίτητη.

Η βιομηχανία υφίσταται τη μεγαλύτερη αλλαγή από την εφεύρεση του αυτοκινήτου τα τελευταία 100 και πλέον χρόνια...

2020 anaskopisi2

Φανοποιεία: Πως επηρεάζονται από την επερχόμενη Ηλεκτροκίνηση;

Ελαφρά Αμαξώματα: Ο μπελάς της επισκευής των ανθρακονημάτων

Είναι επιτακτική η ανάγκη της μείωσης του βάρους ενός ηλεκτρικού οχήματος σε επίπεδο που κάποιοι να ισχυρίζονται ακόμη και πέρα από τις πλατφόρμες κατασκευής ότι πρέπει να επανασχεδιαστούν από λευκή κόλλα και μάλιστα το βάρος τους να μην υπερβαίνει τα 700-750 Kg. Τι ισχύει όμως με την επισκευή τους;...

Ηλεκτροκίνηση και ένας νέος κύκλος σεμιναρίων του Ινστιτούτου ΙΔΕΕΑ. Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε άλλος ένας κύκλος τεχνικών σεμιναρίων στη Θεσσαλονίκη & στην Αθήνα Πρωταγωνιστής: ο «Παλμογράφος»! Ηλεκτρικά στο Αυτοκίνητο (Αρχές Ηλεκτρισμού, Πολύμετρο & Παλμογράφος), και άλλα ενδιαφέροντα θέματα...

Μάρτιος

• Περιβαλλοντική Πρόκληση: ≪Toyota Environmental Challenge 2050≫

2020 anaskopisi6

Συνέντευξη με τον κύριο Βόντα Χρήστο, Toyota Ελλάς Environmental Affair Advisor. Τι ακριβώς είναι η Περιβαλλοντική Πρόκληση, «Toyota Environmental Challenge 2050», H TOYOTA διαθέτει σε παγκόσμιο επίπεδο μια μεγάλη προϊστορία σε θέματα διαχείρισης και προστασίας του περιβάλλοντος, ενώ ταυτόχρονα το θέμα αυτό κατέχει κύρια θέση στον πυρήνα της εταιρικής της κουλτούρας και της στρατηγικής της από τις αρχές της δεκαετίας 70...

• Τετρακίνηση με συμπλέκτη Haldex 4ης γενιάς Περιγραφή – λειτουργία – έλεγχος – συντήρηση

Το σύστημα Haldex κατανέμει αυτόματα την ισχύ μεταξύ του εμπρός και του πίσω άξονα κίνησης των τροχών ανάλογα με την ολίσθηση και την διαφορά του αριθμού στροφών. Ο συμπλέκτης Haldex αποτελεί μια τεχνολογία που αυξάνει σημαντικά την ασφάλεια στην τετρακίνηση.

Ο τρόπος λειτουργίας του τα πλεονεκτήματα του και ο έλεγχος του παρουσιάζονται στην συνέχεια ...

• Υγρά αυτοκινήτου. Φροντίδα και προβλήματα

Ένας ≪σύντομος οδηγός≫ προσοχής σχετικά με τα υγρά που έχει ένα αυτοκίνητο, την συντήρηση που χρειάζονται και τα προβλήματα που δημιουργούν στα συστήματα του αυτοκινήτου...

• Τρίκαλα: Ημερίδα για την Ηλεκτροκίνηση, τις επερχόμενες σύγχρονες Τεχνολογίες & το Συνεργείο του Μέλλοντος

Με ιδιαίτερα μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε στα Τρίκαλα, την Κυριακή 23/02/2020 στην Αίθουσα: GiSeMi HUB - Κόμβος Καινοτομίας & Επιχειρηματικότητας Τρικάλων άλλη μία Ημερίδα με θέμα τις Τεχνολογικές Εξελίξεις (Αεριοκίνηση - Ηλεκτροκίνηση) ...

Μάιος

• COVID 19. Το χρονικό των 40 πρώτων ημερών (15 Μάρτη – 25 Απρίλη) στην απαρχή της πρώτης μεγάλης κρίσης.

Εργοστάσια σε όλο τον κόσμο σταματούν την παραγωγή, δραματικές πτώσεις στα χρηματιστήρια μειώνουν τις αξίες των μετοχών των αυτοκινητοβιομηχανιών, οι πωλήσεις των αυτοκινήτων υποχωρούν δραματικά και οι περισσότερες σημαντικές εκδηλώσεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού αναβάλλονται ή ακυρώνονται. Ας δούμε τις εξελίξεις στο οδοιπορικό των πρώτων σαράντα ημερών...

• PEUGEOT 3008 2.0 HDi, Αντικατάσταση Ιμάντα Χρονισμού.

Η αφαίρεση και η τοποθέτηση ενός ιμάντα/καδένας, δεν είναι ενέργεια δευτερεύουσας, αλλά πρωτίστου σημασίας καθώς μπορεί να προκαλέσει σημαντικές βλάβες στον κινητήρα. Μέχρι σήμερα πολλοί τεχνίτες για ανάλογες εργασίες βασίστηκαν στην εμπειρία τους, αυτό όμως αντιπροσωπεύει πάντα ένα εμπειρικό τρόπο εργασίας ο οποίος, για την πολυπλοκότητα που παρουσιάζουν οι κινητήρες σήμερα, δεν εξασφαλίζει άριστα αποτελέσματα...

2020 anaskopisi11

• Συμπεράσματα ημερίδας:«Συνεργεία & Κορωνοϊός»

Με πολύ μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε η Διαδικτυακή Ημερίδα με θέμα «Συνεργεία & Κορωνοϊός» που διοργάνωσε το Ινστιτούτο ΙΔΕΕΑ και η εφημερίδα το «Συνεργείο του Αυτοκινήτου». Στα πλαίσια της αλληλεγγύης & κοινωνικής ευθύνης το Ινστιτούτο ΙΔΕΕΑ οργάνωσε με πολύ μεγάλη επιτυχία όπως φάνηκε από την συμμετοχή των επισκευαστών και των κλαδικών εκπροσώπων, την Δευτέρα 13 Απριλίου στις 18:00 μία τρίωρη διαδικτυακή ημερίδα με θέμα « Συνεργείο και Κορωνοϊός» προκειμένου να ακουστούν οι φωνές των ανεξάρτητων επισκευαστών και να αποτυπωθούν τα προβλήματα του συνεργείου σήμερα. Στόχος της ημερίδας ήταν να δώσει απαντήσεις σε βασικά ερωτήματα όπως, Γιατί η πολιτεία θέλει τα συνεργεία ανοιχτά; Τι θέλει τελικά ο Επισκευαστικός κλάδος; Ποια είναι τα προβλήματα που αντιμετωπίζει σήμερα το Συνεργείο; Κλειστό ή ανοικτό συνεργείο;...

Ιούνιος

• ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣΗ: ΕΝΑ ΝΕΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ. Επιδοτήσεις, Οικολογικά Bonus, Φορτιστές, Συνεργεία Ηλεκτρικών Οχημάτων, Μπαταρίες, Επενδύσεις.

Ένα ολοκληρωμένο πλαίσιο δράσεων σχετικά με την ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης στην χώρα μας ανακοινώθηκε από τον πρωθυπουργό της χώρας κ. Μητσοτάκη, συμβολικά στις 5 Ιουνίου, Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος, στην Τεχνόπολη στο Γκάζι.

Με το βάρος των δράσεων να επωμίζονται κυρίως δύο συναρμόδια υπουργεία, το υπουργείο Περιβάλλοντος και το υπουργείο Μεταφορών, φαίνεται για πρώτη φορά να επιχειρείται ένα οργανωμένο πλάνο δράσεων που εκτός από τα κίνητρα για την ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης δεν αφήνει έξω τα Συνεργεία, τα δίκτυα φόρτισης, και τις όποιες επενδύσεις στην ηλεκτροκίνηση. Αναλυτικότερα οι δράσεις για την ηλεκτροκίνηση ανά υπουργείο αφορούν...

• DIESEL: Πεντάλ του Γκαζιού. Οι βλάβες του και πως επηρεάζει τον κινητήρα.

Εξειδικευμένη τεχνική πληροφόρηση για επαγγελματίες μηχανικούς και ηλεκτρολόγους αυτοκινήτων Πληροφορίες οι οποίες ενώ υπάρχουν και δίδονται από τον κατασκευαστή, είτε δεν γνωρίζουμε την ύπαρξή τους, είτε τις αγνοούμε, είτε δεν τις συνδυάζουμε με το πρόβλημα μιας και θεωρούμε ότι η ένδειξη του κωδικού βλάβης μέσα από το διαγνωστικό θα μας δώσει την λύση. Δυστυχώς σε μερικές περιπτώσεις αυτό δεν είναι από μόνο του αρκετό και απαιτεί μια σύνθετη εξειδικευμένη διαδικασία έλεγχου. Αυτή την διαδικασία θα περιγράψουμε σε αυτή και στις επόμενες στήλες του «Συνεργείου», πιστεύοντας πως θα σας καθοδηγήσουμε στην επίλυση δύσκολων προβλημάτων...

• Τεχνίτης ηλεκτροκίνητων οχημάτων - τι αλλάζει;

Στην δημόσια διαβούλευση το Νομοσχέδιο για την «Άσκηση του επαγγέλματος του τεχνίτη για την συντήρηση και επισκευή οχημάτων υψηλής τάσης». Θεσμοθετούνται δύο κατηγορίες τεχνιτών αντί για τρεις που προέβλεπε το αρχικό σ.ν. ενώ προβλέπεται πιστοποιημένη εκπαίδευση που θα οδηγεί στην βεβαίωσης έναρξης άσκησης επαγγέλματος του τεχνίτη συντήρησης και επισκευής οχημάτων υψηλής τάσης.

Δικαίωμα και επέκταση της επαγγελματικής άδειας τους, για να ασχολούνται με την νέα αυτή επαγγελματική ειδικότητα θα έχουν οι τεχνίτες που αναφέρονται α) μηχανοτεχνίτης, β) ηλεκτροτεχνίτης γ) διπλωματούχος μηχανικός οχημάτων και δ) τεχνολόγος μηχανικός οχημάτων της παρ. 4 του άρθρου 4 του ν. 1575/1985 (Α΄207), προκειμένου οι τεχνίτες αυτοί να δύνανται να αναλαμβάνουν τη συντήρηση και την επισκευή οχημάτων υψηλής τάσης ως τεχνίτες οχημάτων υψηλής τάσης Κατηγορίας 1 και Κατηγορίας 2...

2020 anaskopisi12

• Πρόγραμμα Ηλεκτροκίνηση.

Δράση επιδότησης ηλεκτροκίνητων οχημάτων & δίκυκλων Όλες οι διαδικασίες και τα οφέλη για το πως θα αποκτήσετε ηλεκτρικό όχημα, ιδιωτικό ή επαγγελματικό, ποιό θα είναι το ποσό χρηματοδότησης, ποιος ο αριθμός των οχημάτων που έχετε δικαίωμα να αποκτήσετε, ποια οφέλη έχετε με απόσυρση, που και πώς θα γίνεται η υποβολή της αίτησης. Το πρόγραμμα επιδότησης ηλεκτρικών οχημάτων σύμφωνα με την ανακοίνωση της Γενικής Γραμματείας Ενέργειας & Ορυκτών Πρώτων Υλών του ΥΠΕΚΑ θα τρέξει στα πρότυπα του «Εξοικονόμηση κατ’ Οίκον”...

Ιούλιος

• ΙΔΕΕΑ: Οι προτάσεις για την Ηλεκτροκίνηση.

Προτάσεις και παρατηρήσεις του Ινστιτούτου ΙΔΕΕΑ επί του σχεδίου Νόμου για την Ηλεκτροκίνηση (ήδη δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ)

Σημαντικές προτάσεις του Ινστιτούτου ΙΔΕΕΑ που αφορούν την Ηλεκτροκίνηση και τον χώρο του συνεργείου καταγράφηκαν με θετικά σχόλια αποδοχής στην έκθεση αξιολόγησης της διαβούλευσης και λήφθηκαν ή θα ληφθούν υπόψη από το ΥΠΕΚΑ και το συναρμόδιο Υπουργείο Μεταφορών στα σχετικά νομοσχέδια. Στην συνέχεια δίνονται αναλυτικά οι προτάσεις του Ινστιτούτου ΙΔΕΕΑ και τα στοιχεία καταγραφής της διαβούλευσης από το ΥΠΕΚΑ των προτάσεων αυτών αλλά γενικά συμπεράσματα της Διαβούλευσης ...

• Volvo: Νέοι υβριδικοί κινητήρες για την «συνέχεια» των Diesel

Σε συνδυασμό με την καθιέρωση της αναβαθμισμένης ναυαρχίδας Volvo XC90, η Volvo επέκτεινε το χαρτοφυλάκιό της με ηλεκτρικές μεταδόσεις κίνησης. Το νέο ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης της Volvo προσφέρει στους οδηγούς εξοικονόμηση καυσίμου έως και 15% και μειώσεις εκπομπών στον κόσμο της πραγματικής οδήγησης.

Η εταιρεία παρουσιάζει το ελαφρύ υβριδικό σύστημα μετάδοσης σήματος «Β» για να επιτύχει τον δικό της στόχο να προσφέρει μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα έως το 2025 και στόχο 1 εκατομμυρίου μονάδων πωλήσεων...

2020 anaskopisi1

• Μετατροπή Επαγγελματικών οχημάτων σε CNG με Επιδότηση ΕΣΠΑ 50%

Οφέλη τόσο για τις επιχειρήσεις και τα επαγγελματικά τους οχήματα, όσο και για τα Συνεργεία Αεριοκίνησης που θα πραγματοποιήσουν τις μετατροπές:

  • Επιδότηση 50% στο μισθολογικό κόστος και μέχρι 30.000€
  • Επιδότηση 50% σε ψηφιακή προβολή και μέχρι 15.000€
  • Προγράμματα από 20.000 έως 200.000 ευρώ

Σεπτέμβριος

• Ηλεκτροκίνηση: Ξεκινά με τα ηλεκτρικά λεωφορεία.

Πράσινο φως για την κυκλοφορία στην ηλεκτροκίνηση μέσα από την Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου «Έκτακτα μέτρα για την ενίσχυση των Αστικών Συγκοινωνιών» του υπουργείου μεταφορών παίρνουν τα Ηλεκτρικά λεωφορεία και όχι μόνο...

2020 anaskopisi4

• DAF CF 290: Απώλεια της ισχύος και οσμή καυσαερίων; Τι μπορεί να συμβαίνει;

Τα Δελτία Τεχνικής Εξυπηρέτησης (ΔΤΕ) ή αλλιώς Τechnical Service Bulletin (TSBs), αποτελούν εξειδικευμένη πληροφόρηση του κατασκευαστή προς τους τεχνίτες για την ανίχνευση βλαβών σε μηχανισμούς και συστήματα συγκεκριμένων οχημάτων και μοντέλων που πιθανόν δεν ακλουθούν την λογική διάγνωσης βλαβών...

• Πρόγραμμα 9.200 δικαιούχων "Επιταγής Επανένταξης στην αγορά εργασίας"

9.200 επιταγές μετατροπής της επιδότησης ανεργίας σε επιδότηση εργασίας με επιχορήγηση 80% για επιχειρήσεις και κατώτατο μισθό 830€ για ανέργους

Από την Πέμπτη 17 Σεπτεμβρίου και ώρα 12:00 ξεκίνησαν οι αιτήσεις επιχειρήσεων για 9.200 νέες θέσεις εργασίας με κατώτατο μισθό 830 € και επιδότηση 80% (ανώτατο όριο τα 830 € μηνιαία) για την πρόσληψη επιδοτούμενων ανέργων όλων των ηλικιών, στο πλαίσιο του αναβαθμισμένου και ενισχυμένου «Προγράμματος μετατροπής της επιδότησης ανεργίας σε επιχορήγηση εργασίας μέσω της επιταγής επανένταξης στην αγορά εργασίας»...

Οκτώβριος

• Συνέντευξη με τον Γιάννη Κεφαλογιάννη. Ο υφυπουργός Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων σε μια συνέντευξη εφ'ολης της ύλης μιλάει για όλα στο «Συνεργείο του Αυτοκινήτου». Στο επίκεντρο η βιώσιμη αστική κινητικότητα, τα εναλλακτικά καύσιμα και η επερχόμενη νομοθεσία...

2020 anaskopisi5

• Bosch iBooster. Βελτιωμένος έλεγχος πέδησης, μεγαλύτερη ανάκτηση ποσοστού ενέργειας πέδησης σε υβριδικά και Ηλεκτρικά οχήματα Η Bosch ανέπτυξε το iBooster, έναν ηλεκτρομηχανικό ενισχυτή φρένων που παρέχει υποστήριξη ανάλογα με την κατάσταση όταν ο οδηγός ξεκινά την πέδηση. To iBooster καθιστά τα υβριδικά και ηλεκτρικά οχήματα ακόμα πιο αποτελεσματικά, ενισχύοντας παράλληλα την ασφάλεια μέσω μικρότερων αποστάσεων φρεναρίσματος,...

• Ηλεκτρικά VS Υδρογόνου. Η μάχη για το ποιο "καύσιμο" θα επικρατήσει στην τροφοδοσία των αυτοκινήτων στο μέλλον

Ηλεκτρικά οχήματα με ενεργειακά στοιχεία υδρογόνου ή Μπαταρίες; Ποια τεχνολογία είναι καλύτερη;

Τα οχήματα με ενεργειακά στοιχεία υδρογόνου ή τα ηλεκτρικά οχήματα με ενεργειακά στοιχεία υδρογόνου είναι επίσης γνωστά και με το όνομα «οχήματα υδρογόνου». Αλλά πώς λειτουργούν πραγματικά;

Πώς χρησιμοποιείται το υδρογόνο για την τροφοδοσία του αυτοκινήτου; ...

• Εγκατάσταση της μονάδας αερανάρτησης της BILSTEIN B4

Συμβουλές και τεχνικές με σκοπό να διευκολύνουν την αφαίρεση & επανατοποθέτηση της αερανάρτησης με την υπογραφή της Bilstein.

Πολλά αυτοκίνητα στην κατηγορία premium παραδίδονται με ενεργή ανάρτηση αέρα για χρόνια. Στο μεταξύ, ελαττωματικά και φθαρμένα δομικά στοιχεία ανάρτησης αέρα εμφανίζονται συνεπώς σε αξιόλογους αριθμούς. Ενώ τα συνεργεία των αυτοκινήτων έχουν προσαρμοστεί στη σύγχρονη τεχνολογία, υπάρχει ακόμη περιστασιακός φόβος επαφής που εμπλέκεται στη συντήρηση των μονάδων ανάρτησης αέρα...

Νοέμβριος

• Euro 7/VΙI Vs Κινητήρες Εσωτερικής Καύσης!

Καρότο και Μαστίγιο το τελευταίο πρότυπο εκπομπών της ΕΕ. Αρχικά και όπως ακούστηκε πολλές φορές το Euro 7 δεν ήταν τίποτα περισσότερο από μία «φλυαρία» στην Ευρώπη. Δεν υπήρχε επίσημη πρόταση αλλά πολύ άσκηση πίεσης. Πίσω από αυτό είναι το σκάνδαλο της VW «dieselgate» και η διαπίστωση ότι η δοκιμή και η παρακολούθηση σε πραγματικό κόσμο είναι ο μόνος τρόπος για να σταματήσει η «εξαπάτηση». Σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, η έγκριση των νέων εκπομπών ρύπων θα γίνει γνωστή στο 4ο τρίμηνο του 2021...

• Τεχνολογία E-Turbo της Garrett & Mercedes-AMG

Επιταχύνονται οι παγκόσμιες τάσεις ηλεκτροκίνησης των συστημάτων μετάδοσης κίνησης. Η ανακοίνωση της εταιρικής σχέσης Mercedes-AMG E-Turbo αυξάνει τον κατάλογο των καινοτομιών της Garrett. Οι πλατφόρμες της τεχνολογίας ηλεκτροκίνησης της Garrett ενσωματώνουν ελέγχους υλικού και λογισμικού. Η Garrett Motion Inc. (NYSE: GTX) προσθέτει μια άλλη καινοτομία τεχνολογίας ηλεκτροκίνησης στο χαρτοφυλάκιό της με την πρόσφατα ανακοινωμένη ανάπτυξη του πρώτου «E-Turbo» στον κόσμο για επιβατικά οχήματα με τη Mercedes-AMG...

8-τάχυτο Plug-In Yβριδικό κιβώτιο της ZF. Θα κινεί το νέο Jeep® Wrangler 4xe PHEV. Η ZF θα παραδώσει το κιβώτιο 8 ταχυτήτων για το FWD Jeep Wrangler 4xe με διαμόρφωση μπροστινής διαμήκους κίνησης.

Οι 8-ταχύτητες διαθέτουν όλες τις προηγμένες λειτουργίες του τυπικού κιβωτίου ταχυτήτων καθώς και τα πλεονεκτήματα της ηλεκτρικής μονάδας κίνησης. Το 8-τάχυτο PHEV της ZF διαθέτει συμπαγή ηλεκτρικό κινητήρα με μέγιστη απόδοση έως 100 κιλοβάτ και ροπή 245 Newton...

2020 anaskopisi3

Δεκέμβριος

• Ψηφιακό μητρώο συνεργείων. «Εργαλείο» ή μπελάς;

Οριστικό και υποχρεωτικό το ψηφιακό μητρώο για τα Συνεργεία, τους Υπευθύνους τεχνίτες, αλλά και άλλες Επιχειρήσεις εξυπηρέτησης οχημάτων.

Σκοπός της δημιουργίας του Ψηφιακού Μητρώου είναι η ανάπτυξη και η οργάνωση ενός σύγχρονου και αποτελεσματικού συστήματος κεντρικής εποπτείας, ελέγχου και υποστήριξης των συνεργείων και υπεύθυνων τεχνιτών αυτών, των σταθμών οχημάτων, των πλυντηρίων, των λιπαντηρίων και των λοιπών συναφών εγκαταστάσεων εξυπηρέτησης οχημάτων, καθώς και η συγκέντρωση, επεξεργασία και αποστολή αρμοδίως των στοιχείων των σχετικών ελέγχων. Αναλυτικά στα βασικά σημεία της υπουργικής απόφασης σχετικα με το Συνεργείο αναφέρονται...

2020 anaskopisi7

• Σημεία Ελέγχου Φίλτρων Μικροσωματιδίων Πετρελαίου - DPF

Η χρήση ενός Διαγνωστικού Εργαλείου για την ανάγνωση και τον μηδενισμό των διαγνωστικών κωδικών βλαβών είναι υποχρεωτική για την εκτέλεση εργασιών σε ένα DPF ή για την επαναπλήρωση του πρόσθετου του συστήματος DPF. Οι κατευθύνσεις και οι οδηγίες του κατασκευαστή του οχήματος πρέπει να τηρούνται αυστηρά! Αυτό το τεχνικό άρθρο θα πρέπει να χρησιμοποιείται ως οδηγός για τη σωστή συντήρηση οχημάτων εξοπλισμένων με συστήματα DPF, ...

• Το νέο ηλεκτρικο Nissan Leaf μπορεί να οδηγηθεί με ένα πεντάλ μόνο.

Η Nissan, θέλει να μεταμορφώσει τον τρόπο που οδηγούμε με το νέο “e-pedal”. Η τεχνολογία e-Pedal είναι το πρώτο σύστημα λειτουργίας ενός πεντάλ στον κόσμο που επιτρέπει στον οδηγό να σταματήσει το αυτοκίνητο, ακόμη και σε λόφους, να παραμείνει στη θέση του και να συνεχίσει αμέσως την οδήγηση. Ισχυρίζεται ότι το 90% των οδηγικών αναγκών μπορεί να καλυφθεί με το ηλεκτρονικό πεντάλ, αν και αναμφισβήτητα οι μετακινήσεις μέσα σε μια πόλη με συμφόρηση είναι αυτές που θα επωφεληθούν περισσότερο από την τεχνολογία αυτή, μειώνοντας την ανάγκη μετακίνησης του ποδιού από το ένα πεντάλ στο άλλο...

Ο επίλογος

Αυτά ήταν μερικά επιλεγμένα θέματα από τις σελίδες του «Συνεργείου» που σηματοδοτούν, τεχνολογικές καινοτομίες και εξελίξεις, νομοθετικές διατάξεις, κλαδικά δρώμενα, παρουσιάσεις εκθέσεων, μελλοντικές εξελίξεις και γενικά αποτελούν επαγγελματική και επιχειρηματική γνώση ενώ προετοιμάζουν την ομαλή μετάβαση του Συνεργείου σου στο μέλλον!

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εφημερίδα
Το Συνεργείο του Αυτοκινήτου

 

Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info [at] tosynergeio.gr

 

 

Social Media

Facebook-color Instagram-color youtube-color Twitter linkedin