Η Volvo ανανεώνει τα ηλεκτρικά συστήματα μετάδοσης κίνησης των C40 και XC40

Η Volvo έχει φέρει μια σειρά από ανανεώσεις στα πλήρως ηλεκτρικά C40 και XC40, συμπεριλαμβανομένων νέων παραλλαγών με κίνηση μόνο στους πίσω τροχούς, που τροφοδοτούνται από κινητήρες μόνιμου μαγνήτη που έχουν αναπτυχθεί στην ίδια την εταιρεία, για πρώτη φορά για τον Σουηδό κατασκευαστή.

«Αυτές οι ενημερώσεις είναι άλλο ένα μεγάλο βήμα στο έργο μας για να γίνουμε κατασκευαστής πλήρως ηλεκτρικών αυτοκινήτων μέχρι το 2030», δήλωσε ο Javier Varela, COO της Volvo. «Η αυτονομία και οι χρόνοι φόρτισης είναι νέοι βασικοί παράγοντες για όλο και περισσότερους πελάτες μας και αυτές οι βελτιώσεις κάνουν τα πλήρως ηλεκτρικά μοντέλα μας ακόμα πιο ελκυστικά από ό,τι ήταν ήδη».

Ξεκινώντας με τις δύο νέες επιλογές συστήματος μετάδοσης κίνησης με κίνηση στους πίσω τροχούς, η επιλογή ενός κινητήρα με στάνταρ αυτονομία, παίρνει κίνηση από έναν ηλεκτροκινητήρα μόνιμου μαγνήτη 175kW, ο οποίος σύμφωνα με την εταιρεία παρέχει 3% αύξηση στην απόδοση ισχύος σε σχέση με τον απερχόμενο κινητήρα 170kW με κίνηση στους εμπρόσθιους τροχούς.

Στον μονό κινητήρα XC40 Recharge, μεταφέρεται η ίδια χωρητικότητα μπαταρίας 69kWh, αλλά οι βελτιώσεις στην απόδοση ψύξης δηλώνεται ότι προσφέρουν αυξημένη αυτονομία έως και 461 χλμ. σύμφωνα με τον κύκλο δοκιμής WLTP, σε σύγκριση με 425 χλμ. πριν (WLTP). Η αυτονομία του κινητήρα C40 Recharge, εν τω μεταξύ, έχει βελτιωθεί στα 476 χλμ. από 438 χλμ. (WLTP).

Για όσους αναζητούν μεγαλύτερη ισχύ, μπορεί να καθοριστεί μια μεγαλύτερη μπαταρία σε συνδυασμό με έναν ισχυρότερο ηλεκτροκινητήρα μόνιμου μαγνήτη 185kW στον πίσω άξονα. Αυτή η δεύτερη νέα έκδοση συνοδεύεται από μια μπαταρία 82kWh, η οποία έχει αυτονομία έως και 515 χλμ. για εκτεταμένη εμβέλεια με έναν κινητήρα XC40 Recharge και έως και 533 χλμ. (WLTP) για εκτεταμένη εμβέλεια με έναν κινητήρα C40 Recharge.

Οι εκδόσεις τετρακίνησης επωφελούνται επίσης από αυτές τις ανανεώσεις. Η προηγούμενη διάταξη δύο ηλεκτροκινητήρων 150kW στον μπροστινό και τον πίσω άξονα έχει αντικατασταθεί από τον εσωτερικό ηλεκτροκινητήρα μόνιμου μαγνήτη 183kW της Volvo στον πίσω άξονα και έναν νέο ασύγχρονο ηλεκτροκινητήρα 117kW στον μπροστινό άξονα. Η Volvo δηλώνει ότι αυτή η νέα διαμόρφωση, σε συνδυασμό με ένα πακέτο μπαταριών 82kWh και τη συνολική βελτίωση της απόδοσης στην ψύξη της μπαταρίας, σημαίνει ότι το XC40 Recharge Twin Motor AWD μπορεί πλέον να κινηθεί έως και 500 χλμ. με μία μόνο φόρτιση, 62 χλμ. ενίσχυση σε σχέση με την προηγούμενη έκδοση.

Τέλος, οι εκδόσεις PHEV της Volvo των C40 και XC40 έχουν λάβει νέους ενσωματωμένους φορτιστές, με δυνατότητα φόρτισης στα 6,4kW, διπλάσια από την προηγούμενη τιμή.

Πηγή: https://www.automotivepowertraintechnologyinternational.com

 

Photo by Deniz Demirci on Unsplash

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εφημερίδα
Το Συνεργείο του Αυτοκινήτου

 

Ινστιτούτο ΙΔΕΕΑ
Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης
Αριθμός ΓΕΜΗ: 068362203000

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info [at] tosynergeio.gr

 

 

Social Media

Facebook-color Instagram-color youtube-color Twitter linkedin