Η αρθρωτή ηλεκτρική μήτρα μετάδοσης κίνησης (MEB) που χρησιμεύει ως βάση για τo ID.
Το πλαίσιο είναι μια εντελώς μοναδική πρόταση πώλησης για τη Volkswagen. Επίσης, καταδεικνύει σαφώς τη δέσμευση που έχει αναλάβει η εταιρεία με βάση τo ID. στην ηλεκτροκίνηση.
Σε αντίθεση με τις συνήθεις πρακτικές της αγοράς, το πλαίσιο του ID. δεν αποτελεί αναδρομικά τροποποιημένη πλατφόρμα για βενζινοκίνητα οχήματα. Αντίθετα, σχεδιάστηκε από την αρχή έχοντας κατά νου τις ηλεκτρικές μονάδες κίνησης. Η Volkswagen μπορεί να αξιοποιήσει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο το τεχνολογικό δυναμικό της. Επιπλέον, ο σχεδιασμός και η φιλοσοφία του οχήματος είναι πιο ευέλικτες από ποτέ - τη γκάμα κυμαίνεται από συμπαγή αυτοκίνητα έως SUV και Vans.
H προηγούμενη πλατφόρμα ΜQB
H νέα πλατφόρμα MED σε σύγκριση με την προηγούμενη
"Το ID. αποτελεί ορόσημο στην τεχνολογική ανάπτυξη. Θα είναι το πρώτο πλήρως συνδεδεμένο, πλήρως λειτουργικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο που μπορούν να αντέξουν εκατομμύρια άνθρωποι”, λέει ο Christian Senger, επικεφαλής του e-Mobility της σειράς προϊόντων Volkswagen.
Με το πρωτοποριακό σχεδιασμό του, το ID. η παραγωγή οχημάτων μηδενικών εκπομπών θα εντυπωσιάσει τους πελάτες με την εμβέλειά του, κάτι που θα προσεγγίσει το επίπεδο των σημερινών βενζινοκίνητων κινητήρων. Το ID. θα είναι το πρώτο μέλος της οικογένειας που θα κυκλοφορήσει το 2020 - ένα πλήρως συνδεδεμένο τετράθυρο συμπαγές αυτοκίνητο που θα κοστίσει περίπου το ίδιο με το πετρέλαιοκίνητο Golf.
Οι εσωτερικές διαστάσεις και η μεταβλητότητα του ID. απλά θα ξαναγράψει τους όποιους περιορισμούς της κατηγορίας. Ο οδηγός και οι επιβάτες θα βιώσουν μια εξαιρετική άνεση χώρου, συγκρίσιμη με την επόμενη ανώτερη κατηγορία οχημάτων. Όλα αυτά έγιναν δυνατά χάρη στο εξαιρετικά μεγάλο μεταξόνιο και τις επακόλουθες βραχείες προεξοχές. Δεν απαιτείται κινητήρας εσωτερικής καύσης, επομένως οι άξονες μπορούν να τοποθετηθούν απομακρυσμένα προς τα έξω.
Μια ματιά στο πλαίσιο του ID. αποκαλύπτει έναν ηλεκτρικό κινητήρα που έχει ενσωματωθεί στον πίσω άξονα και η μπαταρία που έχει τοποθετηθεί στο πάτωμα του οχήματος, μεταξύ άλλων. Αυτό προσφέρει μια βέλτιστη κατανομή βάρους για μέγιστη οδηγική απόλαυση, προσφέροντας ταυτόχρονα στους επιβάτες μια άνετη θέση καθισμάτων ταυτόχρονα. Η μετάδοση ισχύος από τον κινητήρα στον πίσω άξονα πραγματοποιείται με ένα κιβώτιο ταχυτήτων μιας ταχύτητας.
Σύμφωνα με το πρότυπο WLTP, το κλιμακωτό φάσμα αυτονομίας για κάθε μοντέλο ID. θα είναι 330 χιλιόμετρα έως 550 χιλιόμετρα. Ένα σύστημα γρήγορης φόρτισης με 125 kWh παρέχει σημαντικά μικρότερους χρόνους αναμονής και καθιστά δυνατή τη μετάβαση από μια φόρτιση από το μηδέν στο 80% μέσα σε 30 λεπτά.
Η αρθρωτή ηλεκτρική μήτρα μετάδοσης κίνησης (MEB) στην οποία βασίζεται το πλαίσιο θα χρησιμεύσει ως τεχνική μήτρα όχι μόνο για όλα τα μοντέλα της οικογένειας ,ID. της Volkswagen αλλά και για πολλά ηλεκτρικά αυτοκίνητα των τεσσάρων άλλων εμπορικών σημάτων: Audi, SEAT, ŠKODA και Volkswagen Commercial Vehicles. Ως εκ τούτου, η πλατφόρμα MEB θα χρησιμοποιηθεί από πέντε μάρκες και σε τρεις περιοχές του κόσμου.
"Η πλατφόρμα αρθρωτής ηλεκτρικής κίνησης (MEB) είναι αναμφισβήτητα το πιο σημαντικό έργο στην ιστορία της Volkswagen, παρόμοιο με τη μετάβαση από το Beetle στο Golf", λέει ο Thomas Ulbrich, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Μάρκας Volkswagen υπεύθυνος για Ηλεκτροκίνηση. «Θα είναι το θεμέλιο για περισσότερα από 10 εκατομμύρια ηλεκτρικά αυτοκίνητα σε ολόκληρο τον Όμιλο στο πρώτο κύμα και θα φωτίσει το μονοπάτι μας μέχρι την εποχή της ηλεκτρικής ενέργειας».
Δείτε σχετικό video