Volkswagen Golf GTE plug-in-hybrid. Δύο καρδιές χτυπούν κάτω από το καπό του! [video]

Είναι πράγματι το υβριδικό αδερφάκι του GTI; Το σίγουρο είναι ότι οδηγείται με ηλεκτρική ενέργεια... Οδηγείται και με βενζίνη! Το VW Golf GTE είναι ακριβώς αυτό το αυτοκίνητο, προσφέροντας ένα plug-in υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης και τις συγκινήσεις ενός συνδυασμού GTI, τουλάχιστον στη θεωρία.

Ηλεκτρική και Υβριδική τεχνολογία

Τα ηλεκτρικά οχήματα που διαθέτει σήμερα η VW είναι τα το e-Up! και το e-Golf. Προσφέρουν βιώσιμη κινητικότητα κατάλληλη για αξιόπιστη καθημερινή χρήση και εξακολουθούν να είναι διασκεδαστικές στο αυτοκίνητο. Έχουν ηλεκτρικό κινητήρα και κανένα κινητήρα καύσης, λειτουργούν μέσω μπαταρίας υψηλής τάσης με φόρτιση μέσω είτε ένα κανονικό φις τριών ακροδεκτών, έναν επιτοίχιο φορτιστή ή μια εθνική υποδομή φόρτισης που προσφέρει τόσο τακτική όσο και ταχεία φόρτιση μέσω universal συνδέσεων. Οι μπαταρίες υψηλής τάσης είναι σήμερα τύπου ιόντων λιθίου. Σε πλήρη ηλεκτρική φόρτιση, τα αυτοκίνητα μπορούν να ταξιδεύουν μέχρι και 190 km μεταξύ 2 φορτίσεων .

Το υβριδικό σύστημα plug-in Golf GTE (1) συνδυάζει τα καλύτερα από τους δύο κόσμους: καθαρά ηλεκτρικό, οδήγηση χωρίς εκπομπές για την καθημερινή μετακίνηση και την ικανότητα οδήγησης μεγάλης αυτονομίας ενός κινητήρα εσωτερικής καύσης. Αλλά το GTE μπορεί να κάνει ακόμη περισσότερα. Ενσωματώνει την οδηγική απόλαυση της ιδέας GTI (2), προσφέροντας παράλληλα ανώτερη απόδοση.

Κάτω από το καπό

Κάτω από το καπό βρίσκεται ένας turbo κινητήρας 1.4-litre, TSI 148 ίππων (150 PS) που συνδυάζεται με έναν ηλεκτρικό κινητήρα 101 ίππων (102 PS) ενσωματωμένο στο έξυπνο κιβώτιο ταχυτήτων DSG έξι ταχυτήτων. Η συνδυασμένη απόδοση φτάνει τα 201 hp (204PS) και 258lb-ft (350Nm) ροπής που κινούν το VW Golf GTE φτάνοντας τα 0-100 km/h σε 7.6 δευτερόλεπτα και τελική τα 220 km/h. Όμως, οι πιο εντυπωσιακοί αριθμοί δείχνουν την απτή αποτελεσματικότητα: 166 mpg UK (με τη χρήση της μπαταρίας, φυσικά) στον συνδυασμένο κύκλο και εκπομπές CO2 μόλις 39 gr/km. Αλλά τα νούμερα αυτά θα τα δούμε και παρακάτω.

1. Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης λειτουργεί παράλληλα με τον ηλεκτρικό κινητήρα (λειτουργία GTE): η ισχύς και η στάθμη ροπής είναι η μέγιστη. Παρέχονται επίσης και άλλες λειτουργίες: E-Mode (μηδενική ρύποι), Battery Hold (Διατήρηση ισχύος μπαταρίας για την επόμενη φόρτιση μπαταρίας και υβριδική λειτουργία AUTO (ο ηλεκτρικός κινητήρας υποβοηθά τον κινητήρα).

2. Η φίσα φόρτισης της μπαταρίας βρίσκεται στη γρίλια κάτω από το λογότυπο VW.

3. Ο ηλεκτροκινητήρας (που φαίνεται στο σχήμα) βρίσκεται στο περίβλημα του κιβωτίου ταχυτήτων, που είναι εξοπλισμένο με διπλό συμπλέκτη (DSG). Είναι δυνατό να διαχωριστεί η σύνδεση μετάδοσης κίνησης από τον κινητήρα εσωτερικής καύσης, έτσι ώστε το αυτοκίνητο μπορεί να κινηθεί και ηλεκτρικά.

4. Η ηλεκτρονική μονάδα ισχύος μετατρέπει το συνεχές ρεύμα από την συστοιχία της μπαταρίας και τροφοδοτεί τον ηλεκτροκινητήρα. Το μπλοκ της μπαταρίας είναι το ίδιο με το e-Golf.

5. Η μονάδα φόρτισης μετατρέπει το ρεύμα από το εναλλασσόμενο ρεύμα στο ρεύμα φόρτισης και παρέχει φόρτιση για τις μπαταρίες.

6. Μια συστοιχία μπαταριών ιόντων λιθίου υψηλής τάσης συναρμολογείται από οκτώ μονάδες. Το αποθεματικό ενέργειας είναι 8,7 kW-h, και το βάρος - 120 kg.

Plugged-In (Ενσωματωμένα) στοιχεία

Η μπαταρία ιόντων λιθίου 8,7 kWh είναι τοποθετημένη κάτω από το πίσω κάθισμα και χρειάζεται τρεις ώρες και 45 λεπτά για να φορτιστεί πλήρως από μια οικιακή πρίζα ή δύο ώρες και 15 λεπτά από ένα προαιρετικό επιτοίχειο ταχυφορτιστή. Ανάλογα με τις συνθήκες, η ηλεκτρική αυτονομία μπορεί να φτάσει τα 50 km με την ανώτατη ταχύτητα που περιορίζεται στην επαρκή κατά την άποψη του κατασκευαστή ταχύτητα των 130 χλμ / ώρα.

Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει από πέντε διαφορετικές λειτουργίες: E-mode, Hybrid Auto, Battery Hold, Battery Charge και GTE. Όπως ίσως έχετε μαντέψει, η τελευταία είναι η πιο επιθετική από όλες, συντονίζοντας τον κινητήρα για την καλύτερη δυνατή απόδοση, ενώ η λειτουργία Hybrid Auto αποδεικνύεται ότι είναι η χρυσή σχέση μεταξύ επιδόσεων και απόδοσης.

Κατανάλωση καυσίμου των μοντέλων που αναφέρονται παραπάνω

  1. Κατανάλωση καυσίμου Golf GTE σε l / 100 km: συνδυασμένη 1,5;
    Εκπομπές CO2 σε gr/km: συνδυασμένη 35; τάξη απόδοσης: A +
  2. Κατανάλωση καυσίμου Golf GTI σε l/100 km: συνδυασμένη 6.4-6.0 / αστική 8.1-7.5 / extra αστική 5.4-5.1;
    Εκπομπές CO2 σε gr/km: συνδυασμένη 149 - 139; τάξεις απόδοσης: D, C

Ακριβώς όπως ένα Tesla

Όταν βρίσκεστε σε κατάσταση E, το Golf GTE φαίνεται αρκετά δυνατό για να αντιμετωπίσει τη συνηθισμένη οδήγηση στην πόλη. πατήστε το δεξί σας πόδι προς τα κάτω και ο ηλεκτρικός κινητήρας 101 hp θα ωθήσει έντονα το GTE με απόλυτη σιωπή, χάρη στα στιγμιαία αποθέματα ροπής του, τα οποία έχουν διαβαθμιστεί σε ένα μέγιστο 330 Νm από στάση και σε συνεχή κίνηση 170 Nm. Συνδυάζοντας αυτό με το άμεσο σύστημα διεύθυνσης έχετε ένα αυτοκίνητο με μηδενικές εκπομπές ρύπων στη πόλη. Η ηλεκτρική αυτονομία στην πραγματικότητα είναι πιο κοντά στα 20 έως 25 μίλια (32 έως 40 km) με τον βενζινοκινητήρα να αναλαμβάνει όταν τα επίπεδα φόρτισης της μπαταρίας είναι χαμηλά.

Όταν το όχημα βγαίνει από τα όρια της πόλης και αρχίζει να εξομαλύνεται η κυκλοφορία διαπιστώνεις πόσο ομαλή είναι η κίνηση και πόσο βελτιωμένη είναι η συνεργασία μεταξύ των δύο κινητήρων, που διαθέτει το Golf GTE. Αυτό σε κάνει να αισθάνεσαι σχεδόν ότι οδηγείς ένα συμβατικό όχημα παρά ένα όχημα με την τρελή τεχνολογία που υπάρχει κάτω από το καπό του. Και αυτό είναι μια φιλοφρόνηση.

Συμπερασματικά

Αν ψάχνει κανείς τις ίδιες συγκινήσεις οδήγησης με αυτές του Golf GTI, θα νοιώσει απογοητευμένος, αλλά αυτό είναι περισσότερο το σφάλμα του μάρκετινγκ για το ίδιο το μοντέλο. Επειδή το VW Golf GTE προσφέρει έναν από τους πιο ικανούς υβριδικούς κινητήρες σε αυτή την κατηγορία τιμών, σε συνδυασμό με κορυφαία επίπεδα βελτίωσης και σταθερές επιδόσεις. Αποτελεί μια ιδανική επιλογή για όσους θέλουν να δοκιμάσουν ένα ηλεκτρικό όχημα, αλλά δεν θέλουν να υποφέρουν από το αναπόφευκτο άγχος της αυτονομίας και το συνήθη φόβο που κυριαρχεί τους κατόχους των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων.

Volkswagen Golf GTI Supersport

Το κύριο αρνητικό σημείο είναι και θα είναι μάλλον πάντα η τιμή μέχρι να ξεκαθαρίσει το τοπίο των επιδοτήσεων μάλλον Πανευρωπαϊκά με απόφαση της ΕΕ γιατί στην χώρα μας κάτι τέτοιο μάλλον δεν θα το ζήσουμε.

Λόγω της άνευ προηγουμένου ζήτησης, που οδηγεί σε μεγάλους χρόνους παράδοσης, το Golf GTE είναι επί του παρόντος δεν δέχεται παραγγελίες σύμφωνα με το site της εταιρείας.

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tagged under

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εφημερίδα
Το Συνεργείο του Αυτοκινήτου

 

Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info [at] tosynergeio.gr

 

 

Social Media

Facebook-color Instagram-color youtube-color Twitter linkedin