Κατά τη διάρκεια της ζωής του ήταν διαθέσιμα διάφορα διαφορετικά στυλ αμαξώματος, από το στάνταρ φορτηγό έως μεγαλύτερα μοντέλα με αυξημένο χώρο φόρτωσης, ύψος και μεγαλύτερα μεταξόνια με πρόθεμα LWB. Τα βαν πάνελ είναι πολύ συνηθισμένα, αλλά διατίθενται και παραλαβές. Τα βαρύτερα μοντέλα του Master πωλήθηκαν επίσης από (τώρα ιδιοκτησία της Volvo) Renault Trucks ως σειρά Β, αργότερα ως Messenger και Mascott.
Ο ανεφοδιασμός με υδρογόνο πραγματοποιείται σε μόλις πέντε λεπτά. Αυτό υπόσχεται το concept Master Van H2-TECH που εξελίσσει εντατικά η γαλλική κοινοπραξία HYVIA, επικεφαλής της οποίας είναι η Renault.
Το Renault Master Van H2-TECH, θα λανσαριστεί μέσα στην χρονιά.
Η κοινοπραξία εξελίσσει και τον δικό της σταθμό ανεφοδιασμού με υδρογόνο, θέλοντας να δημιουργήσει ένα ολοκληρωμένο οικοσύστημα.
Το νέο Renault Master Van H2-TECH, θα είναι διαθέσιμο μέσα στην επόμενη χρονιά διαθέτοντας έναν ωφέλιμο χώρο φόρτωσης 12 κ.μ. Η μέγιστη αυτονομία θα φτάνει στα 500 χλμ., χάρη στις μπαταρίες των 33 kWh και φυσικά τις κυψέλες καυσίμου ισχύος 30 kW, οι οποίες τροφοδοτούνται με υδρογόνο από 4 δεξαμενές χωρητικότητας 6 κιλών.
Το όχημα υδρογόνου κατασκευάζεται αποκλειστικά στη Γαλλία, από την γραμμή παραγωγής του εργοστασίου της Renault στο Batilly. Η εγκατάσταση των συστημάτων και εξαρτημάτων υδρογόνου πραγματοποιείται από τη θυγατρική εταιρεία του Renault Group, PVI. Ο ηλεκτροκινητήρας παράγεται στη μονάδα του Cleon, ενώ οι κυψέλες καυσίμου θα ξεκινήσουν να κατασκευάζονται στο εργοστάσιο του Flins μέχρι το τέλος του 2021.
Οι δεξαμενές υδρογόνου προέρχονται από την εταιρεία Faurecia, με την οποία ο Γαλλικός όμιλος ξεκίνησε τη συνεργασία του στις αρχές του 2021.
Οι 4 δεξαμενές χωρητικότητας 6 κιλών υδρογόνου, κατασκευής Faurecia τοποθετούνται στην οροφή.
H 3-άδα της γκάμας
Εκτός από το Van H2-TECH η Renault θα λανσάρει δύο ακόμα οχήματα υδρογόνου με βάση το Master. Το Master Chassis Cab H2-TECH, ένα μεγάλο φορτηγό με έκδοση πλαισίου, για υπερκατασκευές συνολικού όγκου 19 κ.μ. και με αυτονομία 250 χλμ.
Εκκρεμεί η παρουσίαση του Master Citybus H2-TECH, του Minibus μεταφοράς έως και 15 επιβατών, που θα διαθέτει μία αυτονομία περίπου 300 χλμ.
Πλατφόρμα & Στρατηγική κατασκευής
Τα παραπάνω οχήματα στηρίζονται στην Πλατφόρμα & Στρατηγική κατασκευής «DualPower» και τροφοδοτούνται με ενέργεια που προέρχεται τόσο από τον ηλεκτρισμό (μπαταρίες) όσο και από το υδρογόνο (κυψέλες καυσίμου).
Δείτε το σχετικό Video