Plug-in Hybrid Electric Range Rover Sport [video]

Το πρώτο μηδενικών εκπομπών Plug-in Hybrid Electric όχημα από την Land Rover

range rover2

Το βρετανικής, σχεδίαασης και κατασκευαής Range Rover Sport έχει πουλήσει περισσότερα από 732.000 από τότε που κυκλοφόρησε το 2004. Το απαράμιλλο μείγμα φινέτσας και συναρπαστικής απόδοσης έχει πρωταγωνιστήσει στην τηλεόραση και σε ταινίες σε όλο τον κόσμο.

Σχεδιασμένο και κατασκευασμένο για έναν κόσμο με όλο και περισσότερο συνειδητοποίηση του άνθρακα, το πρώτο υβριδικό ηλεκτρικό όχημα Plug-in (PHEV), το P400e αντιπροσωπεύει ένα σημαντικό κεφάλαιο στη διακεκριμένη ιστορία του Range Rover Sport. Το P400e προσφέρει μια σύνθετη και πολυτελή οδήγηση σε συνδυασμό με τις ικανότητες του Range Rover Sport και τα επίπεδα εκπομπών σε υβριδικά οχήματα.
 
Το νέο Range Rover Sport μεταμορφώνεται από την τεχνολογία, σε ένα plug-in υβριδικό ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης που προσφέρει επιδόσεις, ικανότητες και απόδοση όπως ποτέ άλλοτε:

  • šΣυνολική ισχύς/ροπή: 404 PS (297kW) / 640Nm
  • šΣυνδυασμένη οικονομία καυσίμου NEDC: 101mpg
  • Συνδυασμένες εκπομπές CO2 NEDC: 64g/km
  • Ηλεκτρικό αυτονομία μόνο: 31 μίλια (51 χιλιόμετρα)
  • šΓρήγορος χρόνος φόρτισης: 2 ώρες 45 λεπτά

Το τελευταίο Range Rover Sport είναι το πρώτο plug-in υβριδικό ηλεκτρικό όχημα της Jaguar Land Rover. Badged P400e, το νέο μοντέλο παρέχει βιώσιμη απόδοση συνδυάζοντας έναν τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 2.0 λίτρων Ingenium 300PS (221kW) με έναν ηλεκτροκινητήρα 116PS (85kW).

Η συνολική διαθέσιμη ισχύς 404PS (297kW) [1] - διαθέσιμη μέσω του μόνιμου συστήματος τετρακίνησης - επιτυγχάνει τα 0-100 km/h σε μόλις 6,7 δευτερόλεπτα και μέγιστη ταχύτητα 220 km/h. Με μια εντυπωσιακή ροπή 640 Nm, ο νέος κινητήρας συνδυάζει δυναμική και βιώσιμη απόδοση με την παραδοσιακή ικανότητα, άνεση και φινέτσα Land Rover.

Ο κορυφαίος κινητήρας εσωτερικής καύσης και η ηλεκτρική ισχύς δεν παρέχονται στις ίδιες στροφές κινητήρα

range rover3

Χάρη στον ηλεκτροκινητήρα του, το Range Rover Sport P400e εκπέμπει μόνο 64g/km στον συνδυασμένο κύκλο NEDC και προσφέρει μια ηλεκτρική αυτονομία έως και 51km χωρίς να λειτουργεί ο βενζινοκινητήρας. Για πρώτη φορά, οι πελάτες της Land Rover μπορούν να ζήσουν μηδενικές εκπομπές, σχεδόν σιωπηλή πολυτέλεια εκτός δρόμου με δυνατότητα παντός εδάφους, καθώς και είσοδο σε περιοχές με περιορισμούς για την ποιότητα του αέρα, συμπεριλαμβανομένων των περισσότερων ζωνών φόρτισης.

Οι οδηγοί μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε δύο τρόπους οδήγησης που ταιριάζουν καλύτερα στις ανάγκες τους:

  1. Παράλληλη υβριδική λειτουργία (η προεπιλεγμένη λειτουργία οδήγησης) -
    συνδυάζει βενζίνη και ηλεκτρική κίνηση. Ο οδηγός μπορεί να βελτιστοποιήσει τη φόρτιση της μπαταρίας ή την οικονομία καυσίμου χρησιμοποιώντας μία από τις δύο λειτουργίες διαχείρισης φόρτισης:
    > Λειτουργία SAVE - αποτρέπει τη μείωση της φόρτισης της μπαταρίας κάτω από ένα προεπιλεγμένο επίπεδο.
    > Λειτουργία Predictive Energy Optimization (PEO) - η είσοδος σε έναν προορισμό στο σύστημα πλοήγησης ενεργοποιεί τη δυνατότητα, να χρησιμοποιεί ενσωματωμένα δεδομένα υψομέτρου GPS για την επιλεγμένη διαδρομή, να συνδυάζει έξυπνα τον ηλεκτρικό κινητήρα και τον κινητήρα βενζίνης για τη μεγιστοποίηση της οικονομίας καυσίμου.
  2. Λειτουργία EV (Electric Vehicle) -
    επιτρέπει στο όχημα να λειτουργεί μόνο με τον ηλεκτρικό κινητήρα χρησιμοποιώντας την ενέργεια που είναι αποθηκευμένη στην μπαταρία, την ιδανική λύση για ήσυχες, μηδενικές εκπομπές.

range rover5

Ο κινητήρας τροφοδοτείται από μπαταρία ιόντων λιθίου υψηλής τάσης 13.1 kWh. Οι μηχανικοί της Land Rover παρέδωσαν μια διάταξη που μεγιστοποιεί τον εσωτερικό χώρο και παρέχει ιδανική κατανομή βάρους. Ο βενζινοκινητήρας 2,0 λίτρων Ingenium είναι τοποθετημένος κατά μήκος, με τον ηλεκτρικό κινητήρα 85kW να βρίσκεται στο αυτόματο κιβώτιο 8-τάχυτου ZF στο κέντρο του οχήματος παράλληλα με τον ενσωματωμένο φορτιστή 7kW.

range rover4

Το σημείο πρόσβασης για το καλώδιο φόρτισης βρίσκεται στο μπροστινό μέρος του οχήματος, ενώ η πρισματικών στοιχείων  μπαταρία ιόντων λιθίου είναι τοποθετημένη στο πίσω μέρος κάτω από το δάπεδο φόρτωσης.

Κατά την ταχεία φόρτιση, μπορεί να επιτευχθεί πλήρης φόρτιση σε μόλις 2 ώρες 45 λεπτά στο σπίτι χρησιμοποιώντας ένα ειδικό επιτείχιο κουτί (wall box) 32 amp. Η μπαταρία μπορεί να φορτιστεί πλήρως σε 7 ώρες και 30 λεπτά χρησιμοποιώντας το καλώδιο οικιακής φόρτισης 10 amp που παρέχεται ως στάνταρ.

4.3. Ισχυροί, εκλεπτυσμένοι και αποδοτικοί κινητήρες 

range rover6

Το νέο P400e αντικαθιστά το προηγούμενο μοντέλο SDV6 Hybrid Diesel και το νέο Range Rover Sport συνεχίζει να παρέχει μια ολοκληρωμένη σειρά κινητήρων που ταιριάζει σε κάθε πελάτη.

Οι επιλογές κινητήρα Diesel περιλαμβάνουν α) τα 2.0-λίτρα SD4 και β) στα 3.0-λίτρα - τα TDV6 και SDV6 - ενώ το 4.4-λίτρων SDV8 είναι ο πιο ισχυρός πετρελαιοκινητήρας, παρέχοντας ροπή 339 PS και 740 Nm.

Δείτε τα σχετικά video:


ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εφημερίδα
Το Συνεργείο του Αυτοκινήτου

 

Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info@tosynergeio.gr

 

 

Social Media

Facebook-color Instagram-color youtube-color Twitter linkedin