Ηλεκτρικό σκούτερ τρέχει τόσο γρήγορα όσο ένα αυτοκίνητο. eScootr S1X

Το eSkootr S1X είναι μια έκδοση με ανθρακονήματα του Segway που μπορεί να φτάσει την ταχύτητα των 100 km/h

Δεν υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που θα ήθελαν να τρέξουν με ταχύτητες άνω των 100kph σε μια συσκευή μεταφοράς χωρίς κλωβό ασφαλείας, εντελώς εκτεθειμένοι στα στοιχεία της φύσης πάνω σε τροχούς 6,5 in και να κινούνται μόλις μερικά εκατοστά από το έδαφος. Αυτό, ωστόσο, μπορεί να περιμένει οποιοσδήποτε ταξιδεύει σε ένα αγωνιστικό ηλεκτικό σκούτερ eSkootr S1X.

Για να δούμε πώς το eSkootr S1X συγκρίνεται με τα συμβατικά μοντέλα αναψυχής, η τελική ταχύτητα του αγαπημένου μας ηλεκτρικού σκούτερ είναι ειλικρινά λίγο περισσότερο από τα επαρκή 15,5 μίλια / ώρα.

Το eSkootr S1X δημιουργήθηκε για το προγραμματισμένο Πρωτάθλημα eSkootr (eSC), το οποίο θα ξεκινήσει έως το τέλος του έτους. Οι αγώνες θα διεξαχθούν σε ειδικά κατασκευασμένα σιρκουί - οι αρμοί στο σκυρόδεμα και ρωγμές δεν πρέπει να υπάρχουν για αυτές τις ταχύτητες κατά την οδήγηση πάνω σε τροχούς 6,5 in - όπως υπάρχουν στα πάρκα της πόλης, στους δρόμους ή στα στάδια.

 

escootr s1x

eSkootr

Η eSC λέει ότι αυτά τα σιρκουί θα έχουν μήκος μόλις 400 μέτρα έως ένα χιλιόμετρο και ότι οι προκριματικοί αγώνες θα διαρκούν οκτώ έως δέκα λεπτά ο καθένας. Έξι αναβάτες ανά προκριματικό αγώνα θα αγωνιστούν για μια θέση στον τελικό που στη συνέχεια να περιλαμβάνει συνολικά δέκα αναβάτες που ανταγωνιστούν για τη νίκη.

Όπως και με τη Formula E, όπου για τις πρώτες δύο σεζόν οι ομάδες έπρεπε να χρησιμοποιήσουν ένα τυποποιημένο αγωνιστικό αυτοκίνητο που θα μπορούσαν να τροποποιήσουν και να βελτιώσουν, το eSkootr S1X προορίζεται να είναι το αρχικό "βασικό" σκούτερ, και στις επόμενες σεζόν θα επιτρέπεται στις ομάδες υποβάλουν τις δικές τους προτάσεις βελτίωσης.

Η κίνηση του S1X προέρχεται από δύο κινητήρες 6kW, ένας σε κάθε τροχό, που έχουν αναπτυχθεί ειδικά για το πρωτότυπο όχημα και τροφοδοτούνται από μια μπαταρία 24Ah με χωρητικότητα 1,33kWh. Το ηλεκτρικό σκούτερ διαθέτει πλαίσιο από ανθρακονήματα και μπροστινό και πίσω συγκρότημα από αλουμίνιο και ζυγίζει 35 κιλά, αλλά διαθέτει υδραυλικά δισκόφρενα για να ελέγξει τις ταχύτητες που μπορεί να αναπτύξει. Όσον αφορά τις στροφές, η eSC λέει ότι αυτό το μοντέλο μπορεί να αποκτήσει κλίση έως και 50 μοίρες εάν ο οδηγός είναι αρκετά γενναίος.

wired scooter 2

eSkootr

Με δύο ξεχωριστούς κινητήρες να κινούν τον εμπρός και πίσω τροχό, το eSC χρειάζεται να αναπτύξει ένα σύστημα όπου ο αναβάτης θα μπορούσε να ελέγξει την ισχύ καθώς η υπερβολική εφαρμογή της στον μπροστινό τροχό κατά τη στροφή δεν θα ήταν ιδανική για τη σταθερότητα. Ως αποτέλεσμα, όταν ανοίγει το γκάζι, το S1X παρέχει ελαφρώς λιγότερη ροπή στον μπροστινό κινητήρα από ότι στον πίσω, ώστε να διατηρείται το eSkootr σταθερό κατά την επιτάχυνση του στην έξοδο μιας στροφής.

Η παροχή ισχύος γίνεται επίσης σε δύο τρόπους: ένα συμβατικό χειρόγκαζο στο τιμόνι και ένα μπουτόν ώθησης για μέγιστη ώθηση στις ευθείες διαδρομές.

Όσον αφορά την ασφάλεια για ένα ηλεκτρικό σκούτερ που η ταχύτητα του ανέρχεται περίπου στα 100 kph, η eSC όρισε τον πρώην αγωνιζόμενο της F1 και του Le Mans, Alex Wurz, ως «Πρεσβευτή Ασφάλειας eSC» για να βοηθήσει στον σχεδιασμό των μέτρων ασφαλείας και των σιρκουί. Το S1X διαθέτει έναν διακόπτη ασφαλείας, που διακόπτει την ισχύ στο σκούτερ όταν χρειαστεί.

Η eSC διόρισε επίσης τον σύμβουλο της Formula 1 Andy Mellor ως πρόεδρο της επιτροπής ασφάλειας. Η Mellor ασχολείται με την ασφάλεια της F1 και του μηχανοκίνητου αθλητισμού για 20 χρόνια ως σύμβουλος της FIA, και ηγήθηκε του έργου για την ανάπτυξη της συσκευής μετωπικής προστασίας Halo που είναι τώρα προσαρμοσμένη σε όλα τα οχήματα της F1.

Ωστόσο, το κύριο ζήτημα τώρα για την πρώτη σειρά αγώνων στον κόσμο για ηλεκτρικά σκούτερ είναι η συγκέντρωση αρκετών ομάδων για να ανταγωνιστούν. Η eSC έχει τη συμμετοχή της αγωνιστικής ομάδας Carlin, η οποία επί του παρόντος αγωνίζεται στη Formula 2 και 3, και προηγουμένως στη Formula E, αλλά χρειάζεται συνολικά 10 ομάδες με 30 αγωνιζόμενους για να καταστήσει το πρωτάθλημα βιώσιμο.

Εκτός από την ελπιδοφόρα πρόοδο της τεχνολογίας στη μικροκινητικότητα, ένας από τους υποτιθέμενους κύριους στόχους, σύμφωνα με την eSC είναι το «προσιτό» κόστος συμμετοχής στο πρωτάθλημα - 400.000 λίρες την σεζόν, λιγότερο από το αντίστοιχο στους αγώνες F3 - γεγονός που σημαίνει ότι ελπίζει να έχει συμμετοχή από περισσότερες επίσημες ομάδες σύντομα.

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εφημερίδα
Το Συνεργείο του Αυτοκινήτου

 

Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info [at] tosynergeio.gr

 

 

Social Media

Facebook-color Instagram-color youtube-color Twitter linkedin