- Εξαιρετικά αποδοτικοί κινητήρες
- Προηγμένοι βενζινοκινητήρες και πετρελαιοκινητήρες & Έκδοση αμιγώς ηλεκτρικού: καινοτομίες για την κίνηση στην πόλη και τον ανοιχτό δρόμο
- 2 βενζινοκινητήρες 1,2 λίτρων και ντίζελ 1,5 λίτρων για το τολμηρό νέο συμπαγές crossover της Opel
- Πρωταγωνιστεί: το νέο Mokka παρουσιάζει το μελλοντικό πρόσωπο της Opel και το ψηφιακό cockpit
- Ξεχωριστή εμφάνιση: Η επένδυση GS Line προσθέτει σπορ αφή
- Φωτεινός δρόμος μπροστά: IntelliLux LED® matrix light και λαμπτήρες LED
- Τυπικό Opel: Δερμάτινο εσωτερικό με επιλογές μασάζ οδηγού
- Πλήρως ενσωματωμένο: infotainment με συμβατότητα με Apple CarPlay και Android Auto
Η Opel παρουσίασε λεπτομερώς τις βενζινοκίνητες και ντίζελ παραλλαγές του ριζικά ανακαινισμένου Mokka crossover, μετά την πρόσφατη παρουσίαση του ηλεκτρικού Mokka-e. Βασισμένο στην Κοινή Αρθρωτή Πλατφόρμα - Common Modular Platform (CMP) του Ομίλου PSA, η οποία μπορεί να φιλοξενήσει κινητήρες εσωτερικής καύσης και ηλεκτρικούς κινητήρες.
Το Mokka θα είναι διαθέσιμο με την ίδια επιλογή τριών κινητήρων - δύο βενζίνης και ενός ντίζελ - όπως και με τον αδελφό του, Peugeot 2008.
Νέοι κινητήρες: Ιδανική ισορροπία μεταξύ επιδόσεων και απόδοσης
Οι δυναμικοί αλλά οικονομικοί κινητήρες βενζίνης και ντίζελ προσφέρουν ισχύ εξόδου από 74W (100hp) έως 96kW (130hp).
Οι δύο βενζινοκινητήρες συνδυάζονται με ένα δυναμικό πετρελαιοκινητήρα 1,5 λίτρων με εξατάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, που παράγει 81kW (110hp) και μέγιστη ροπή 250Nm
Για βέλτιστη μετεπεξεργασία καυσαερίων, το σύστημα μείωσης εκπομπών του κινητήρα ντίζελ - αποτελούμενο από έναν παθητικό καταλύτη οξείδωσης / προσροφητή NOx, εγχυτήρα AdBlue, καταλύτη SCR και φίλτρο σωματιδίων ντίζελ (DPF) - ομαδοποιείται ως μια συμπαγής μονάδα, όσο το δυνατόν πλησιέστερα στον κινητήρα. Ο προσροφητής NOx δρα ως καταλύτης ψυχρής εκκίνησης, μειώνοντας τις εκπομπές NOx σε θερμοκρασίες κάτω από την απενεργοποίηση SCR.
Η μειωμένη κατανάλωση καυσίμου και η ανώτερη απόδοση είναι χαρακτηριστικά όλων των επιλογών κινητήρα (προκαταρκτική κατανάλωση καυσίμου NEDC1: συνδυασμένη 3,8-4,8 l / 100km, 100-111 g/km CO2).
Η διασκέδαση ξεκινά με το επίπεδο εισόδου 74kW (100hp) 1.2 Turbo σε συνδυασμό με εξατάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο (προκαταρκτική κατανάλωση καυσίμου NEDC1: συνδυασμένη οδήγηση 4,6 l/100km, 104 g/km CO2).
Υψηλότερη απόδοση παρέχεται από το 1.2 Turbo 96kW (130hp). Παρά την ισχυρή ισχύ εξόδου, η κατανάλωση καυσίμου του κινητήρα αλουμινίου παραμένει μέτρια είτε με το εξατάχυτο χειροκίνητο είτε με 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο (προκαταρκτική κατανάλωση καυσίμου NEDC1: συνδυασμένη οδήγηση 4,5-4,8 l/100 km, 103-111 g/km CO2).
1) Τα προκαταρκτικά στοιχεία κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών CO2 που αναφέρονται καθορίζονται σύμφωνα με τη νέα Παγκόσμια Εναρμονισμένη Διαδικασία Ελέγχου Ελαφρών Οχημάτων WLTP (Κανονισμός ΕΕ 2017/948) και οι σχετικές τιμές μεταφράζονται ξανά στο NEDC για να επιτρέψουν τη συγκρισιμότητα με άλλα οχήματα. Επικοινωνήστε με τον αντιπρόσωπό της Opel για τις πιο πρόσφατες πληροφορίες. Οι τιμές δεν λαμβάνουν υπόψη συγκεκριμένα τις συνθήκες χρήσης, οδήγησης, εξοπλισμού ή επιλογών και ενδέχεται να διαφέρουν ανάλογα με τη μορφή των ελαστικών.
Αυτονομία
Η νέας γενιάς τεχνολογία της μπαταρίας, εξασφαλίζει αυτονομία έως 322 χλμ. με μία φόρτιση.
Μπαταρία Ιόντων Λιθίου
Στην καρδιά του Mokka-e βρίσκεται μια ισχυρή μπαταρία ιόντων λιθίου 50 kWh.
216 στοιχεία υψηλής ενεργειακής πυκνότητας με προηγμένη διαχείριση θερμότητας επεκτείνουν τη διάρκεια ζωής και την αυτονομία, η οποία ενισχύεται και από το σύστημα Ανάκτησης Ενέργειας μέσω Πέδησης. Μόλις σηκώσετε το πόδι σας από το πεντάλ γκαζιού, το σύστημα Regenerative Braking ανακτά την κινητική ενέργεια ενώ φρενάρετε και τη μετατρέπει σε ακόμη μεγαλύτερη αυτονομία.
Προβολείς Led Matrix
Οι προβολείς IntelliLux LED® Matrix, εξασφαλίζουν άριστη ορατότητα σε όλες τις συνθήκες, επιτρέποντάς σας να οδηγείτε με την άνεση και την ορατότητα της μεγάλης σκάλας φώτων, χωρίς να τυφλώνετε τους άλλους οδηγούς.
Automatic Cruise Control
Το Automatic Cruise Control1,2 σας επιτρέπει να απολαμβάνετε ένα άνετο και ευχάριστο ταξίδι, χωρίς συμβιβασμούς στην ασφάλεια. Επιταχύνει και επιβραδύνει αυτόματα, διατηρώντας σταθερή την απόσταση από το προπορευόμενο όχημα.
- Ενεργοποιείται αυτόματα σε ταχύτητες μεταξύ 30 και 180 km/h.
- Σκοπός των συστημάτων υποβοήθησης οδηγού της Opel είναι να υποστηρίζουν τον οδηγό στα πλαίσια των δυνατοτήτων τους. Ο οδηγός συνεχίζει να φέρει ευθύνη για την οδήγηση του αυτοκινήτου.
Φρενάρισμα Έκτακτης Ανάγκης
Το Φρενάρισμα Έκτακτης Ανάγκης αποτελεί μέρος ενός ολοκληρωμένου συστήματος Υποστήριξης Οδηγού, το οποίο περιλαμβάνει ακόμα τη λειτουργία Διατήρησης στη Λωρίδα Κυκλοφορίας με Επαναφορά. Το σύστημα σκανάρει τον δρόμο μπροστά, για πεζούς ή άλλα οχήματα, βοηθώντας να αποφευχθούν πιθανές συγκρούσεις.
Με ταχύτητες έως 30 km/h, το σύστημα Φρεναρίσματος Έκτακτης Ανάγκης του Mokka-e επεμβαίνει ακινητοποιώντας πλήρως το όχημα. Σε μεγαλύτερες ταχύτητες, το σύστημα επιβραδύνει το όχημα έως και 50 km/h, μειώνοντας σημαντικά την επίδραση μια σύγκρουσης.
Ψηφιακός Πίνακας Οργάνων
Ο 12'' ψηφιακός πίνακας οργάνων οδηγού προβάλλει όλες τις πληροφορίες που χρειάζεστε. Κάθε στοιχείο που θα μπορούσε να αποσπάσει την προσοχή σας έχει εξαλειφθεί, αφήνοντάς σας μόνο μία αίσθηση ελέγχου.
Πανοραμική Κάμερα Οπισθοπορείας 180°
Η πανοραμική κάμερα οπισθοπορείας, προσφέρει μία οπτική 180º στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου, επισημαίνοντας τα αντικείμενα που βρίσκονται γύρω σας και επιτρέποντάς στο χρήστη να δει την κίνηση οχημάτων πλευρικά του αυτοκινήτου.
Park Assist
Το Advanced Park Assist1 του Mokka-e ελέγχει το τιμόνι και σας καθοδηγεί.Ο οδηγός χρειάζεται μόνο να πατήσετε γκάζι ή φρένο.
Σκοπός των συστημάτων υποβοήθησης οδηγού της Opel είναι να υποστηρίζουν τον οδηγό στα πλαίσια των δυνατοτήτων τους. Ο οδηγός συνεχίζει να φέρει ευθύνη για την οδήγηση του αυτοκινήτου.
Έλεγχος του Οχήματος
Οι προηγμένης τεχνολογίας αισθητήρες του Mokka-e, καθώς και τα συστήματα ελέγχου οχήματος, παρέχουν μία άμεση και απρόσκοπτη πρόσβαση στα στοιχεία που αφορούν την κατανάλωση ενέργειας και τις οδηγικές συνθήκες, ώστε ο οδηγός να έχει όλη την πληροφόρηση που χρειάζεται και τον πλήρη έλεγχο του αυτοκινήτου.
Η e-ΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣΗ ανταμείβει
Ο καταναλωτής μπορεί να επωφεληθεί σημαντικά από τη χρήση ενός ηλεκτροκίνητου αυτοκινήτου με μπαταρία τόσο έναντι ενός αντίστοιχου με βενζινοκινητήρα όσο και με κινητήρα diesel!
Θα πρέπει επίσης να συνυπολογίσει τα οφέλη και τα κίνητρα που έχουν ήδη προκύψει από την πολιτεία και τους δήμους σχετικά με τις διευκολύνσεις από τη χρήση αυτοκινήτων με μηδενικούς ρύπους, όπως π.χ. η πρόσβαση και στο μέλλον το πάρκινγκ σε σημεία των πόλεων όπου δεν θα επιτρέπονται αυτοκίνητα με κινητήρες ορυκτών καυσίμων, η χρήση ειδικών λωρίδων κυκλοφορίας, κ.α.