Συνήθη λάθη που κάνουν οι κατασκευαστές μπαταριών ηλεκτρικών οχημάτων και τους κοστίζουν χρόνο και χρήμα

Η Nordson Sealant Equipment έχει έδρα στο Wixom του Μαιάμι στις ΗΠΑ και ειδικεύεται στην αυτοματοποιημένη σφράγιση και διανομή υλικών ενός και δύο συστατικών που χρησιμοποιούνται στην κατασκευή στοιχείων των μπαταριών των ηλεκτρικών οχημάτων. Η Nordson σχεδιάζει και κατασκευάζει όργανα και βαλβίδες για την ακριβή διανομή στεγανωτικών και συγκολλητικών υλικών. Συνεργαζόμαστε περήφανα με τους περισσότερους από τους 10 κορυφαίους κατασκευαστές αυτοκινήτων παγκοσμίως για να βελτιώσουμε την παραγωγή των οχημάτων τους. Οι κορυφαίοι μηχανικοί μας μπορούν να παρέχουν λύσεις διανομής προσαρμοσμένες στην κορυφαία προτεραιότητα του πελάτη. Είτε πρόκειται για σύνδεση μπαταριών EV είτε για στεγανοποίηση μονάδων μπαταριών, η τεχνολογία μας θα εξοικονομήσει χρόνο και χρήματα.

mistakes1

Η Nordson βοηθά τους πελάτες της με μπαταρίες EV να κάνουν μεγάλες εξοικονομήσεις

Η Nordson συναντήθηκε πρόσφατα με έναν υπάρχοντα πελάτη της που ήθελε να αυξήσει το ρυθμό παραγωγής σε μια συγκεκριμένη μονάδα παραγωγής μπαταριών EV Η τρέχουσα διαδικασία του πελάτη διέθετε 600 μεμονωμένες λήψεις 0,3cc ανά μονάδα μπαταρίας συνολικού όγκου 173cc. Ολόκληρη η διαδικασία χρειαζόταν 450 δευτερόλεπτα ή επτάμισι λεπτά για να ολοκληρωθεί. Αυτό επηρέαζε την ικανότητα παραγωγής του πελάτη και ο κατασκευαστής τους αποφάσισε ότι για να ικανοποιήσει τον χρόνο κύκλου-στόχο του πελάτη των 240 δευτερολέπτων, θα απαιτούσε μια δεύτερη γραμμή για να επιτύχει το ρυθμό παραγωγής. Η τρέχουσα διάρκεια των επτάμισι λεπτών προκαλούσε επίσης τη σκλήρυνση του στεγανοποιητικού πριν ολοκληρωθεί η συναρμολόγηση. Αυτές οι προκλήσεις έπρεπε να επιλυθούν ή η παραγωγή τους θα ήταν προβληματική ως προς το χρόνο και το κόστος προϊόντος.

Η ομάδα εμπειρογνωμόνων μας συναντήθηκε με τον πελάτη και τον κατασκευαστή για να κατανοήσουν τις διαδικασίες στόχου τους.  Ο πελάτης έπρεπε να μειώσει τον χρόνο του κύκλου από επτάμισι λεπτά σε 240 δευτερόλεπτα ή τέσσερα λεπτά συνολικά. Εξακολουθούσαν να θέλουν 600 μεμονωμένες λήψεις 0,3cc ανά μονάδα μπαταρίας με συνολικό όγκο 173cc ανά μέρος. Το βάρος της μονάδας της μπαταρίας και η ταχύτητα ήταν απίστευτα ζωτικής σημασίας για την απόδοση του οχήματος. Γνωρίζαμε ότι ο μόνος τρόπος για να βελτιωθεί αυτή η διαδικασία ήταν να την επαναλάβουμε.

Η λύση μας υπερβαίνει τον στόχο του πελάτη

Πρώτα ο πελάτης εκμεταλλεύτηκε το εργαστήριο δοκιμών υλικών μας στο Wixom του Μαιάμι. Μας έστειλαν τα εξαρτήματα και τα υλικά τους, ώστε να μπορούμε να αναπαράγουμε την τρέχουσα διαδικασία στις εγκαταστάσεις μας. Οι μηχανικοί μας άρχισαν γρήγορα να δοκιμάζουν τις ιδιότητες των υλικών, το μέγεθος των στρωμάτων και τον χρόνο του κύκλου.  Αυτά τα δεδομένα θα επιτρέψουν στη Nordson να παρέχει στον πελάτη την καλύτερη λύση. Το εργαστήριο δοκιμών υλικών μπορεί να διαρκέσει έως και δύο εβδομάδες για μια διεξοδική ανάλυση, αλλά μπορεί να εξοικονομήσει τεράστια ποσά για τον πελάτη.

mistakes2

Καθ 'όλη τη διάρκεια της δοκιμής οι μηχανικοί μας ανακάλυψαν ότι το ρομπότ είχε τη μεγαλύτερη επίδραση στον χρόνο του κύκλου. Το ρομπότ έπρεπε να κινηθεί, να σταματήσει, να διανείμει και, στη συνέχεια, να μετακινηθεί επανειλημμένα για να διανείμει με ακρίβεια τις 600 λήψεις με ακρίβεια. Οι μηχανικοί μας αποφάσισαν να αλλάξουν το σχήμα των μεμονωμένων λήψεων των 0,3cc σε συνεχές στρώμα των 4,5cc για να επιταχύνουν τον συνολικό χρόνο διανομής Αυτή η λύση επέτρεψε σε κάθε μονάδα μπαταρίας να χρειάζεται μόνο 18 συνεχή στρώματα έναντι 600 μεμονωμένων λήψεων. Τα νέα συνεχή στρώματα μείωσαν τη χρήση υλικού και το βάρος της μπαταρίας στο μισό, από συνολικό όγκο 173cc σε συνολικό όγκο 81cc ανά εξάρτημα. Ο πελάτης μπόρεσε να πραγματοποιήσει εξοικονόμηση υλικού κατά 50%. Ολόκληρη η διαδικασία χρειάστηκε μόνο 65 δευτερόλεπτα για να ολοκληρωθεί, που ξεπέρασε τον στόχο του πελάτη των 240 δευτερολέπτων. Η λύση ενός λεπτού και πέντε δευτερολέπτων ήταν επτά φορές γρηγορότερη σε όλη τη διάρκεια και εξάλειψε την ανάγκη για μια δεύτερη γραμμή, εξοικονομώντας τεράστια ποσά στην εταιρία. Ο πελάτης ήταν έκπληκτος όταν μοιραστήκαμε τα ευρήματά μας μαζί του και γρήγορα εφαρμόσαμε τη νέα διαδικασία στη γραμμή παραγωγής του.

mistakes3

(3) Συνηθισμένα λάθη στην κατασκευή στοιχείων μπαταριών EV

Πώς μπορούν οι κατασκευαστές αρχικού εξοπλισμού, οι κατασκευαστές αυτοκινήτων ή ακόμη και εσείς να βελτιώσετε το συγκρότημα μπαταριών EV; Η Nordson έχει μάθει τι λάθη θα μπορούσατε να κάνετε που μπορεί να κοστίσει χρόνο και χρήμα σε μια μονάδα παραγωγής. Υπάρχουν τρία κοινά λάθη: να κάνετε την επιλογή του εξοπλισμού διανομής στο τέλος, να κάνετε δοκιμή του υλικού σας και να θέλετε την ταχύτερη εφαρμογή του χρονοδιαγράμματος έρευνας και υλοποίησης κατά τη συναρμολόγηση ενός στοιχείου μπαταρίας EV και της συστοιχίας. 

Το πρώτο κοινό λάθος είναι να γίνει στο τέλος η επιλογή του εξοπλισμού διανομής. Οι περισσότεροι κατασκευαστές αρχικού εξοπλισμού και αυτοκινήτων αρχίζουν την ερευνητική διαδικασία επικοινωνώντας με έναν προμηθευτή υλικών. Στη συνέχεια, περνούν μια ή δύο εβδομάδες συζητώντας το προϊόν τους και την ιδανική κόλλα ή στεγανωτικό. Μόλις ο κατασκευαστής αρχικού εξοπλισμού ή ο κατασκευαστής αυτοκινήτων αναλύσει πολλά υλικά με έναν προμηθευτή υλικών, επιλέγει ένα από αυτά. Στη συνέχεια, έρχονται σε επαφή με διάφορους κατασκευαστές εξοπλισμού και επικεντρώνονται αποκλειστικά στο επιλεγμένο υλικό και στην απαιτούμενη εφαρμογή. Το πρόβλημα είναι ότι η παραγωγή τους μπορεί να επηρεαστεί. Οι κατασκευαστές αρχικού εξοπλισμού και αυτοκινήτων καταλήγουν να πληρώνουν για ένα σύστημα που απλώς διανέμει το επιλεγμένο υλικό με τον καλύτερο τρόπο. Αυτό που δεν σκέφτονται είναι πώς αυτό το υλικό μπορεί να επηρεάσει τον εξοπλισμό τους με την πάροδο του χρόνου. Ο εξοπλισμός μπορεί να πληροί τις προδιαγραφές παραγωγής τους, δηλαδή, ταχύτητα, ακρίβεια και όγκο, αλλά τι γίνεται με το κόστος αντικατάστασης εξαρτημάτων ή το κόστος συχνής διακοπής λειτουργίας; Το επιλεγμένο υλικό θα μπορούσε να είναι λειαντικό και να φθείρει τον εξοπλισμό γρηγορότερα από το προβλεπόμενο χρόνο. Το υλικό μπορεί να μην διανέμεται εύκολα και να σκληραίνει μέσα σε εύκαμπτους σωλήνες και αντλίες με την πάροδο του χρόνου προκαλώντας αύξηση της ανεπιθύμητης διάρκειας του καθαρισμού και διακοπής λειτουργίας.

Το δεύτερο κοινό λάθος είναι ο μη έλεγχος επιλογών υλικού με τον προτιμώμενο εξοπλισμό διανομής. Όπως αναφέραμε προηγουμένως, οι περισσότεροι κατασκευαστές αρχικού εξοπλισμού και αυτοκινήτων επιλέγουν πρώτα το υλικό και μετά αναζητούν τον εξοπλισμό διανομής. Αυτό μπορεί να περιορίσει τις επιλογές αναζήτησης για εξοπλισμό διανομής. Εάν οι κατασκευαστές αρχικού εξοπλισμού και οι κατασκευαστές αυτοκινήτων έψαχναν ταυτόχρονα προμηθευτές υλικών και συστήματα εξοπλισμού, θα μπορούσαν να βελτιώσουν τη διαδικασία και να μειώσουν το κόστος. Στη Nordson όταν παρέχουμε στον πελάτη μια λύση, το υλικό είναι ένα σταδιακό βήμα στην επιλογή του εξοπλισμού. Επομένως, δοκιμάζουμε όλα τα υλικά και διασφαλίζουμε ότι δεν μειώνουν την ποιότητα της συστοιχίας της μπαταρίας EV. Αναλύουμε την ανθεκτικότητα, τις λειαντικές ιδιότητες, τον όγκο, την εφαρμογή, την ταχύτητα γραμμής, τον χρόνο κύκλου, τη χρήση υλικού και τον αναμενόμενο χρόνο ζωής. Όλοι αυτοί οι παράγοντες επηρεάζουν την κατώτατη γραμμή ενός πελάτη. Στόχος μας είναι να διασφαλίσουμε ότι επενδύουν στον κατάλληλο εξοπλισμό και υλικό για να μεγιστοποιήσουν το εισόδημά τους και να διασφαλίσουν ότι παρέχουν ποιοτικό προϊόν στους τελικούς πελάτες τους.

mistakes4

Το τρίτο κοινό λάθος που κάνουν οι κατασκευαστές μπαταριών EV είναι να θέλουν το ταχύτερο χρονοδιάγραμμα έρευνας και εφαρμογής. Κάθε οργανισμός βρίσκεται υπό προθεσμία. Είτε υπάρχει μια παραγγελία πελάτη είτε πρόκειται για τους προϋπολογισμούς τέλους του έτους, κάτι σημαντικό οδηγεί το χρόνο παράδοσής τους. Στη Nordson συνειδητοποιήσαμε ότι η απουσία χρόνου στην αρχή της ερευνητικής φάσης μπορεί να επηρεάσει αρνητικά την παραγωγή ενός κατασκευαστή εβδομάδες αργότερα. Σε ένα παραδοσιακό χρονοδιάγραμμα, όπως απεικονίζεται παραπάνω, η τυπική διαδικασία χωρίς αστοχία στον εξοπλισμό ή το υλικό, μπορεί να διαρκέσει περίπου 11 εβδομάδες από την πρώτη επαφή έως την εγκατάσταση και την ενεργοποίηση της παραγωγής. Ωστόσο, εάν το υλικό που επιλέξατε και ο εξοπλισμός διανομής αντισταθμίζουν το ένα το άλλο, ολόκληρη η διαδικασία μπορεί να διαρκέσει έως και 28 εβδομάδες, δηλαδή επτά μήνες. Γιατί αυτό? Ο πιο συνηθισμένος λόγος είναι επειδή απέτυχαν να δοκιμάσουν μαζί το υλικό και τον εξοπλισμό τους πριν από το στάδιο εφαρμογής.   Αυτό αναγκάζει τον κατασκευαστή να αναδιαμορφώσει το υλικό ή ακόμη να επανεπιλέξει ή να μετασκευάσει τον εξοπλισμό. Αυτοί οι δύο παράγοντες και μόνο θα μπορούσαν να τους κοστίσουν 10 ακόμη εβδομάδες εκτός λειτουργίας. Θυμάστε την παραγγελία πελατών ή τον προϋπολογισμό τέλους έτους που προσπαθούσαν να κάνουν; Αυτά δεν είναι πλέον εφικτά. Εάν οι κατασκευαστές αυτοκινήτων και οι κατασκευαστές αρχικού εξοπλισμού ακολουθήσουν τη Διαδικασία Εξειδίκευσης της Nordson, θα μάθουν ότι δοκιμάζοντας εκ των προτέρων το υλικό και τον εξοπλισμό τους θα μπορούσε να προσθέσει τρεις εβδομάδες στην τυπική διαδικασία χωρίς αποτυχία, αλλά θα μπορούσε να τους σώσει τουλάχιστον 14 εβδομάδες εάν κάτι αποτύχει. Όταν οι κατασκευαστές σχεδιάζουν με ακρίβεια, μπορούν να κάνουν παραδόσεις ρεαλιστικά στον πελάτη και τον οργανισμό τους.

Βελτιώστε την κατασκευή στοιχείων μπαταριών EV

Την επόμενη φορά που οι κατασκευαστές αυτοκινήτων, οι κατασκευαστές αρχικού εξοπλισμού ή ακόμα και εσείς θα προσπαθήσετε να βελτιώσετε την κατασκευή των στοιχείων μπαταριών EV, βεβαιωθείτε ότι ακολουθείτε αυτά τα τρία βήματα: 1) ερευνήστε τον εξοπλισμό και το υλικό σας ταυτόχρονα, 2) θυμηθείτε να δοκιμάσετε τις επιλογές των υλικών σας με τον επιθυμητό εξοπλισμό για να αποφύγετε προκλήσεις και 3) να σχεδιάσετε ρεαλιστικά τη διαδικασία έρευνας και υλοποίησης για να εξοικονομήσετε χρόνο και χρήμα. Η Nordson Sealant Equipment είναι πάντα διαθέσιμη για να βελτιώσει την κατασκευή των στοιχείων των μπαταριών EV. Επικοινωνήστε με την ομάδα μας σήμερα για να δημιουργήσετε την καλύτερη εφαρμογή στεγανοποίησης για τον οργανισμό σας.

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εφημερίδα
Το Συνεργείο του Αυτοκινήτου

 

Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info [at] tosynergeio.gr

 

 

Social Media

Facebook-color Instagram-color youtube-color Twitter linkedin