Στο μέλλον της Ηλεκτροκίνησης με την τεχνολογία της ZF [Video]

Μηδενική εκπομπή οδήγησης στη πόλη

Ο ηλεκτρικός άξονας AxTrax AVE με ενσωματωμένη την πλήμνη κίνησης του τροχού, είναι η λύση για ηλεκτρικά λεωφορεία, υβριδικά λεωφορεία και τρόλεϊ. Θα είναι δυνατή η μηδενική εκπομπή, η ηλεκτρική οδήγηση. Κατάλληλο για ατομικά και αρθρωτά οχήματα. Το σύστημα ZF με μετατροπέα και η ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου EST 54 με αποκλειστικό λογισμικό ZF παρέχουν στους κατασκευαστές οχημάτων ένα πακέτο συστήματος που έχει σχεδιαστεί για οικονομία και αποδοτικότητα.  

  • Πλεονεκτήματα
  • Αναπτύχθηκε για απαιτητικές εφαρμογές εντός πόλης
  • Σχέδια μετάδοσης κίνησης: υβριδικό, πλήρως ηλεκτρικό (κυψέλες καυσίμου και μπαταρία) και γραμμή τρόλεϊ
  • Συμβατό με τους άξονες χαμηλού δαπέδου AV 133 και AVN 132
  • Ανοίγει καινοτόμες επιλογές σχεδιασμού χώρου επιβατών και νέα concept λεωφορείων
  • Υψηλές αιχμές και συνεχής ροή ισχύος μέσω υδρόψυκτου συστήματος
  • Καθαρά ηλεκτρική / οδήγηση μηδενικών  εκπομπών σε μεγαλύτερες χρονικές περιόδους
  • Σημαντική εξοικονόμηση καυσίμων σε κυκλοφορία στην πόλη

Υβριδική κίνηση μέσω Μπαταρίας με Μοτέρ/Γεννήτρια και Κινητήρα ΜΕΚ

Ηλεκτρική Κίνηση μέσω  Κυψελών Καυσίμου

Ηλεκτρική Κίνηση μέσω Μπαταρίας και Μοτέρ/Γεννήτρια

Ηλεκτρική κίνηση ως τρόλεϊ

Λεπτομέρειες προϊόντος

Βέλτιστη λύση συστήματος για αστικές δημόσιες συγκοινωνίες

Οι υβριδικές λύσεις και οι διάφοροι τύποι ενεργειακά αποδοτικών ηλεκτροκίνητων μειωτήρων μειώνουν τις εκπομπές ρύπων και θορύβου στα αστικά και υπεραστικά λεωφορεία, γεγονός που τους δίνει τη δυνατότητα να εισέλθουν στις πράσινες ζώνες στις πόλεις.

Ο ηλεκτρικός άξονας AxTrax AVE είναι ιδανικός για διάφορα concept κίνησης για τα αστικά λεωφορεία: είτε ως σειριακό υβριδικό, ηλεκτροκίνητο με μοτέρ που τροφοδοτείται από κυψέλες καυσίμου είτε από μπαταρία Υψηλής Τάσης ή από καλώδιο τρόλεϊ.

Η αυξημένη χρήση ενέργειας πέδησης ή - σε συνδυασμό με υβριδικούς κινητήρες - η χρήση μικρότερων κινητήρων καύσης συμβάλλουν σημαντικά στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών ρύπων σε σύγκριση με τα συμβατικά concept.
 
Κάθε τροχός κινείται από έναν συμπαγές, υψηλής ταχύτητας, υγρόψυκτο ασύγχρονο μοτέρ για να κρατήσει το βάρος του άξονα, συμπεριλαμβανομένων των ενσωματωμένων μοτέρ χαμηλά. Καθώς δεν απαιτείται ξεχωριστός κινητήρας ή άξονας μετάδοσης κίνησης, μειώνεται ο απαιτούμενος χώρος και το βάρος του οχήματος. Ο επιπλέον χώρος επιτρέπει χώρο για πιο ισχυρή μπαταρία ή αναβάθμιση του εσωτερικού του οχήματος για τη μεταφορά περισσότερων επιβατών.

Δεν απαιτούνται ειδικά εξαρτήματα τροχών με τον άξονα AxTrax AVE. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν και οι συνδυασμοί ελαστικών που χρησιμοποιούνται σε κανονικά λεωφορεία καθώς και τα στάνταρ δισκόφρενα. Τα φρένα τοποθετούνται στην ίδια θέση χαμηλής συντήρησης όπως και στους κανονικούς άξονες.

Δείτε το σχετικό Video

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εφημερίδα
Το Συνεργείο του Αυτοκινήτου

 

Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info@tosynergeio.gr

 

 

Social Media

facebook logored YouTube redr Twitter