Το σύστημα μετάδοσης κίνησης του υβριδικού Lexus NX 300h

Το NX 300h εισάγει την οδηγική εμπειρία του Lexus Hybrid Drive στην κατηγορία των μεσαίων premium SUV για πρώτη φορά. Το σύστημα συνδυάζει έναν κινητήρα Lexus 2.5l κύκλου Atkinson, γεννήτρια, κινητήρα και μπαταρία με μια μονάδα ελέγχου Υβριδικού Αυτοκινήτου που αναπτύχθηκε ειδικά για το NX

Το σύστημα κίνησης παρέχει συνολική ισχύ συστήματος 145 kW (193 hp), ενώ έχει μια μέση κατανάλωση καυσίμου 5,0 l / 100km και παράγει εκπομπές CO2 116 g / km κατά τη διάρκεια του κανονιστικού κύκλου οδήγησης NEDC.

Η βελτιστοποίηση του κινητήρα των 2,5 λίτρων είχε ως αποτέλεσμα μεγαλύτερη απόκριση και βελτιωμένη απόδοση καυσίμου. Οι βελτιώσεις περιλαμβάνουν ένα ψυγείο νερού-λαδιού για τον ηλεκτροκινητήρα για βελτιωμένη ψύξη κινητήρα και αναθεωρημένη αναλογία σχέσης μετάδοσης της μπροστινής κίνησης, βελτιώνοντας την οικονομία καυσίμου και την ικανότητα αναρρίχησης.

Ένας πρόσφατα εξελιγμένος άξονας HV παρέχει τη λειτουργία kick-down για καλύτερη επιτάχυνση. Ο νέος άξονας αποτελείται από μια ηλεκτρική γεννήτρια - κινητήρα και έναν ηλεκτροκινητήρα που συνδέονται με ένα διπλό σύνολο πλανητικών γραναζιών.

Το πλανητικό σετ γραναζιών εκπληρώνει ταυτόχρονα τρεις ρόλους: ως συσκευή διαχωρισμού ισχύος μεταξύ της γεννήτριας και των εμπρός τροχών, ως μειωτήρας για τον ηλεκτρικό κινητήρα και, όταν και οι δύο συνεργάζονται, ως ηλεκτρονικά ελεγχόμενη μετάδοση σταθερής ταχύτητας. Η μετάδοση κίνησης προσφέρει διαδοχική αλλαγή σχέσεων που επιτρέπει τη μέγιστη ισχύ όταν ζητηθεί και αυξάνει την πέδηση του κινητήρα.
Η υβριδική μονάδα ισχύος μπορεί να συνδυαστεί με 2WD ή το ηλεκτρικό σύστημα AWD Lexus E-Four.

Αίσθηση επιτάχυνσης

Ένα πρόσφατα αναπτυγμένο λογισμικό ελέγχου HV, που ελαχιστοποιεί τη «φλόγα» του κινητήρα κατά την επιτάχυνση, αυξάνει την αίσθηση της γραμμικής επιτάχυνσης. Οι στροφές του κινητήρα έχουν αυξηθεί σε σχέση με τη γωνία του πεντάλ γκαζιού, δημιουργώντας μια αίσθηση κατεβάσματος ταχύτητας. Το NX προσαρμόζεται στις στροφές στόχο του κινητήρα και στη δύναμη G που εφαρμόζεται στο όχημα, παρέχοντας μια πιο φυσική αίσθηση επιτάχυνσης, χωρίς υπερβολική ρύθμιση των στροφών του κινητήρα και της σχέσης μετάδοσης.

Η διαδοχική λειτουργία Shiftmatic ικανοποιεί την απαίτηση των πελατών για μια αίσθηση αλλαγής σχέσεων παρόμοιας με εκείνη ενός χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων.

Νέες βάσεις κινητήρα

Οι βάσεις κινητήρα του NX 300h έχουν ρυθμιστεί για να καταστέλλουν τους κραδασμούς εκκίνησης από τον βενζινοκινητήρα, μειώνοντας την κατανάλωση καυσίμου και συμβάλλοντας στην άνεση της οδήγησης. Οι βάσεις επιτρέπουν το 10% της συμβατικής απόκλισης από τον κανονικό άξονα του κινητήρα μακριά από το κέντρο βάρους του - την αιτία των κραδασμών.

Η μετατόπιση μεταξύ του άξονα και του κέντρου βάρους μειώθηκε κατά χιλιοστά, ρυθμίζοντας τις βάσεις του κινητήρα. Αυτή η λεπτομερής εργασία είχε επίσης θετική επίδραση στο χειρισμό.

Τεχνικά χαρακτηριστικά του συστήματος κίνησης του NX 300h

 lexus nx 300a

lexus nx 300b

lexus nx 300c

ΑΠΟΨΗ ΤΟΥ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟΥ ΙΔΕΕΑ

Η Lexus και η Toyota ήταν πάντα μπροστά όταν πρόκειται για υβριδικά συστήματα κίνησης. Αυτό το υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης εξοπλίζει τώρα τα περισσότερα από τα μοντέλα Lexus που πωλούνται, πράγμα που σημαίνει ότι αναγνωρίζεται από τον πελάτη. Πως πιστεύετε ότι θα είναι ο οδικός χάρτης για τις μελλοντικές εξελίξεις αυτού του συστήματος; Ο στόχος θα είναι η μείωση του κόστους ή η περαιτέρω βελτίωση της οικονομίας καυσίμου;

ΠΗΓΗ: LEXUS

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tagged under

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εφημερίδα
Το Συνεργείο του Αυτοκινήτου

 

Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info [at] tosynergeio.gr

 

 

Social Media

Facebook-color Instagram-color youtube-color Twitter linkedin