Η Κίνα εφαρμόζει την ηλεκτροκίνηση ακόμη και σε φορτηγίδες που κινούνται στα ποτάμια της [video]

Η παραπάνω αεροφωτογραφία που τραβήχτηκε στις 8 Μαΐου 2020 δείχνει την ηλεκτροκίνητη φορτηγίδα "Zhongtiandianyun 001" κατά τη διάρκεια των δοκιμών της στον ποταμό Yangtze στο Changzhou, στην επαρχία Jiangsu της ανατολικής Κίνας.

Οι δοκιμές του κινέζικης κατασκευής ηλεκτρικού φορτηγού πλοίου, που έχει χωρητικότητα 1.000 τόνων, ξεκίνησαν την περασμένη Παρασκευή σε ένα τμήμα του ποταμού Yangtze.

Το σκάφος, που τροφοδοτείται από μπαταρίες λιθίου και υπερπυκνωτές, έχει χωρητικότητα αποθήκευσης ηλεκτρικής ενέργειας 1.458 kWh, η οποία ισοδυναμεί με εκείνη 40 ηλεκτρικών αυτοκινήτων συνολικά, σύμφωνα με την κρατική εταιρία διαχείρισης ηλεκτρικών δικτύων της Κίνας State Grid, η οποία συμμετείχε στο σχεδιασμό του πλοίου.

Το "Zhongtiandianyun 001" μπορεί να διανύσει, με μια φόρτιση, μια απόσταση 50 χλμ. Η πλήρης φόρτιση του συστήματος αποθήκευσης ηλεκτρικής ενέργειας που διαθέτει διαρκεί 2,5 ώρες, σύμφωνα με δηλώσεις του Li Yaohong, διευθυντή μάρκετινγκ της κατασκευάστριας εταιρείας. (Xinhua / Ji Chunpeng).

Η εφαρμογή της ηλεκτροκίνησης σίγουρα αφορά και τη ναυτιλία. Σε παλαιότερη δημοσίευση μας είχαμε αναφερθεί στο πως η Κορέα αντιμετωπίζει το θέμα αυτό.

Η χώρα μας έχει την υποχρέωση πλέον να εκμεταλλευτεί άμεσα το γεγονός αυτό, με τη δημιουργία κατάλληλων προγραμμάτων και των αναγκαίων δομών και υποδομών.

Έτσι, πέρα από τα αναμφίβολα περιβαλλοντικά οφέλη, θα προκύψουν οφέλη και στην οικονομία, και προπαντός στις θέσεις εργασίας, στην μετά COVID 19 εποχή, η οποία από ότι φαίνεται θα είναι πολύ δύσκολη.

Του Αργύρη Κοτσιλιέρη

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εφημερίδα
Το Συνεργείο του Αυτοκινήτου

 

Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info@tosynergeio.gr

 

 

Social Media

facebook logored facebook logored YouTube redr Twitter

linkedin