Η Honda φέρνει το νέο της υβριδικό σύστημα στη γκάμα Civic

Η Honda κυκλοφόρησε την πιο πρόσφατη έκδοση του χάτσμπακ Civic, με τη γκάμα να περιλαμβάνει πλέον την επιλογή του υβριδικού κινητήρα e:HEV.

Το Civic e:HEV διαθέτει μια νέα μπαταρία ιόντων λιθίου 72 κυψελών και δύο συμπαγών ηλεκτροκινητήρων, σε συνδυασμό με αυτό που λέει η Honda ότι είναι ένας εκ νέου αναπτυγμένος κινητήρας άμεσου ψεκασμού 2,0 λίτρων, κύκλου Atkinson. Σε συνδυασμό, το σύστημα μετάδοσης κίνησης αποδίδει μέγιστη ισχύ κινητήρα 135 kW και 315 Nm ροπής.

Η Honda δηλώνει ότι η τελευταία έκδοση του κινητήρα εσωτερικής καύσης έχει πολλά νέα στοιχεία στην αρχιτεκτονική του, τα οποία συνδυάζονται για να βοηθήσουν στην επίτευξη δηλωμένης θερμικής απόδοσης (TE) 41%, ένα από τα υψηλότερα νούμερα στην αυτοκινητοβιομηχανία για ένα αυτοκίνητο παραγωγής δρόμου.

Η διάταξη του υβριδικού συστήματος e:HEV της Honda είναι ενδιαφέρουσα και αντισταθμίζει τη συμβατική προσέγγιση του υβριδισμού – έχει πολλά από τα χαρακτηριστικά μιας υβριδικής διάταξης επέκτασης/σειράς, αλλά με την ικανότητα να κινεί απευθείας τους τροχούς μέσω του συμβατικού κινητήρα..

Ο κινητήρας συνδέεται με ένα κιβώτιο ταχυτήτων μονής ταχύτητας, στο οποίο στεγάζονται οι δύο ηλεκτροκινητήρες, με έναν συμπλέκτη ανάμεσά τους. Ο ένας κινητήρας χρησιμοποιείται κυρίως ως γεννήτρια, ο άλλος για πρόωση και στους περισσότερους τρόπους λειτουργίας, ο κινητήρας εσωτερικής καύσης περιστρέφει τη γεννήτρια, η οποία στη συνέχεια τροφοδοτεί ηλεκτρική ενέργεια απευθείας στον κινητήρα πρόωσης, ενώ φορτίζει επίσης την μπαταρία που είναι τοποθετημένη στο πίσω μέρος με οποιαδήποτε επιπλέον ισχύ.

Κατά την οδήγηση με χαμηλή ταχύτητα, ο κινητήρας λειτουργεί σε σχεδόν σταθερή κατάσταση, εντός του πιο αποδοτικού εύρους στροφών του, εξ ου και το εντυπωσιακό 41% TE. Στη λειτουργία καθαρού EV, η τροφοδοσία ρεύματος μπορεί να τροφοδοτηθεί από την μπαταρία με τον κινητήρα ανενεργό, αν και η μικρή χωρητικότητα της μπαταρίας σημαίνει ότι η εμβέλεια της μπαταρίας είναι πολύ περιορισμένη ως αμιγώς EV (δεν υπάρχει επιλογή φόρτισης plug-in).

Ο κύριος ρόλος της μπαταρίας είναι να παρέχει ώθηση στον κινητήρα μετάδοσης κίνησης υπό βαρύ φορτίο. Στις υψηλές ταχύτητες, ο κινητήρας γίνεται το κύριο μέσο πρόωσης, με τον συμπλέκτη ανάμεσα στους κινητήρες να εμπλέκεται για να μεταδώσει την κίνηση απευθείας στους τροχούς. Συνολικά, το σύστημα έχει εκπομπές WLTP 110g CO2/km με κατανάλωση καυσίμου κάτω από 5L/100km.

https://www.enginetechnologyinternational.com

Photo by Zach Vessels on Unsplash

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εφημερίδα
Το Συνεργείο του Αυτοκινήτου

 

Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info [at] tosynergeio.gr

 

 

Social Media

Facebook-color Instagram-color youtube-color Twitter linkedin