Η Ευρώπη «κτυπάει» την Κίνα στις πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων

Η Γερμανία, η Γαλλία, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Ιταλία και η Ισπανία κατέγραψαν συλλογικά 79.300 πλήρως ηλεκτρικά οχήματα μεταξύ Ιανουαρίου και Μαρτίου, κερδίζοντας τα 77.256 στην Κίνα.

η ευρωπη χτυπα την κινα1

Οι πωλήσεις μονάδων υπερδιπλασιάστηκαν στην Ευρώπη εκείνη την περίοδο, σε σύγκριση με το πρώτο τρίμηνο του 2019. Στην Κίνα, οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά περισσότερο από το ήμισυ το τρίμηνο λόγω του lockdown. Η τάση θα μπορούσε να δει μια αντιστροφή, καθώς οι απαιτήσεις προστασίας και lockdown αναμένεται να παραμείνουν σε ισχύ στην πλειονότητα της Ευρώπης καθ ‘όλη την άνοιξη και οι περιορισμοί στην Κίνα σταδιακά άρουν.

Περισσότερο από το 80% των περίπου 84.000 επιβεβαιωμένων κρουσμάτων της Κίνας έχουν υποβληθεί στο Hubei, εκ των οποίων η Wuhan -Γουχάν είναι η πρωτεύουσα. Το ξέσπασμα στην επαρχία κορυφώθηκε στα μέσα Φεβρουαρίου. Σύμφωνα με επίσημα στατιστικά στοιχεία, δεν υπάρχουν σχεδόν καθόλου νέες μολύνσεις. Αυτό δίνει την ευκαιρία στην Κίνα να ανακτήσει τη θέση της ως η κορυφαία αγορά EV.

«Η κινεζική κυβέρνηση εισάγει και πάλι κίνητρα για ηλεκτρικά οχήματα - τόσο επιδοτήσεις όσο και φορολογικές ελαφρύνσεις - και η Κίνα έχει επίσης την παραγωγική ικανότητα, οπότε πιστεύουμε ότι η Κίνα θα αναλάβει και πάλι το προβάδισμα στις εγγραφές αργότερα φέτος», Felix Kuhnert, παγκόσμιος ηγέτης αυτοκινήτων στην PwC, είπε σε μια συνέντευξη.

Κατά τα επόμενα χρόνια, «θα είναι ένας αγώνας στήθος με στήθος μεταξύ Κίνας και Ευρώπης, με τον νικητή να καθορίζεται από την πολιτική βούληση, τις βελτιώσεις στις υποδομές φόρτισης και την ποιότητα και τη διαθεσιμότητα των ηλεκτρικών οχημάτων», δήλωσε ο Kuhnert.

η ευρωπη χτυπα την κινα2

Πολλά τμήματα της αγοράς αυτοκινήτων βασίζονται συνήθως σε λίγα μοντέλα για το μεγαλύτερο μέρος των πωλήσεών τους. Στις ΗΠΑ, η κατηγορία ηλεκτρικών αυτοκινήτων μπαταρίας κυριαρχείται από το Model 3 της Tesla Inc., με το Prius Prime της Toyota Motor Corp να οδηγεί τα plug-in υβριδικά.

Όταν στα νούμερα προστίθενται υβριδικά και plug-in υβριδικά οχήματα, τα αυτοκίνητα εναλλακτικής ενέργειας έχουν ήδη το υψηλότερο μερίδιο αγοράς στην Ευρώπη, ανέφερε η μελέτη.

Σε ολόκληρη την Ευρώπη, το Renault Zoe είναι μακράν το κορυφαίο όχημα μπαταρίας, μπροστά από το 208 EV της Peugeot SA και το eGolf της Volkswagen AG, ενώ το Outlander PHEV της Mitsubishi Motors Corp. ήταν το υβριδικό plug-in με τις καλύτερες πωλήσεις.

Στην Ευρώπη, η κρατική υποστήριξη για οχήματα εναλλακτικής ισχύος θα μπορούσε να σημαίνει ότι η πρόωρη πρόβλεψη της PwC για το 2020 για 11 εκατομμύρια πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων παγκοσμίως είναι εφικτή, δήλωσε ο Kuhnert. Η ευρύτερη αυτοκινητοβιομηχανία θα συρρικνωθεί οπουδήποτε μεταξύ 10% και 40% φέτος, εκτιμά η μελέτη.

Πηγή: Bloomberg L.P.

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εφημερίδα
Το Συνεργείο του Αυτοκινήτου

 

Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info@tosynergeio.gr

 

 

Social Media

facebook logored facebook logored YouTube redr Twitter

linkedin