Γερμανικό δικαστήριο απαγορεύει τη «παραπλανητική» χρήση του Tesla Autopilot

Το υλικό marketing της Tesla αποδεικνύεται ότι ψευδώς τα αυτοκίνητά της είναι πλήρως ικανά για αυτο-οδήγηση

Ένα Γερμανικό δικαστήριο έχει αποφανθεί ότι η χρήση του όρου «Autopilot» από την Tesla για να περιγράψει τις αυτόνομες δυνατότητες οδήγησης των αυτοκινήτων της είναι «παραπλανητική για τους καταναλωτές».

Το περιφερειακό δικαστήριο του Μονάχου έλαβε την απόφαση ως απάντηση σε καταγγελία του Κεντρικού Γραφείου της Γερμανίας για την καταπολέμηση του αθέμιτου ανταγωνισμού. Διαπίστωσε ότι τα μοντέλα Tesla εξακολουθούν να μην μπορούν να ολοκληρώσουν ένα ταξίδι χωρίς ανθρώπινη παρέμβαση, ακόμη και εξοπλισμένα με το λογισμικό Autopilot της εταιρείας και το προαιρετικό πακέτο "Full Self-Driving Capability".

Το δικαστήριο είπε ότι, χρησιμοποιώντας τους όρους αυτούς στο υλικό μάρκετινγκ και πωλήσεων, η Tesla προτείνει ότι τα μοντέλα της «είναι τεχνικά ικανά να οδηγούν εντελώς αυτόνομα», αλλά οι οδηγοί πρέπει ακόμη να είναι σε εγρήγορση ανά πάσα στιγμή και να παρεμβαίνουν σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης.

Τον Ιούλιο του 2019, η μάρκα της Καλιφόρνιας είχε υποσχεθεί «πλήρεις δυνατότητες για αυτόνομη οδήγηση» για τους Γερμανούς πελάτες μέχρι το τέλος του έτους. Οι λειτουργίες, που έχουν ήδη αναπτυχθεί σε ορισμένες αγορές, συμπεριλαμβανομένων των ΗΠΑ, ήταν να περιλαμβάνουν αναγνώριση φωτεινού σηματοδότη και αυτόματη στάση και εκκίνηση σε αστικές περιοχές.

Στην Tesla έχει πλέον απαγορευτεί η χρήση αυτής της γλώσσας στη Γερμανία, όπου τα οχήματα δεν επιτρέπεται ακόμη να οδηγούν αυτόνομα σε δημόσιους δρόμους, αν και η εταιρεία μπορεί να ασκήσει έφεση για την απόφαση.

Ο Matthew Avery, διευθυντής έρευνας στις δοκιμές αμαξωμάτων οχημάτων Thatcham, που είναι μέρος της ασφαλείας αμαξώματος Euro NCAP, δήλωσε: «Έχουμε προειδοποιήσει εδώ και πολύ καιρό για τις παγίδες στο σύστημα Autopilot. Η φαινομενικά ικανή απόδοσή του μπορεί να ενθαρρύνει τους οδηγούς να παραδίδουν υπερβολικό έλεγχο στο όχημα και να παραβλέπουν τις ευθύνες τους πίσω από το τιμόνι. Πρόκειται για μια προοδευτική διαδικασία που ξεκινά όταν οι αυτοκινητοβιομηχανίες εμπορεύονται την εμπειρία «αυτόνομης οδήγησης».

German court bansTesla 02

“Το Autopilot δεν είναι σύστημα αυτόνομης οδήγησης. Είναι εκεί για να παρέχει βοήθεια στον οδηγό και όχι να γίνεται αόρατος σοφέρ. Υποστηρίζουμε την απόφαση της Γερμανικής επιτροπής ανταγωνισμού. Το όνομα είναι το κλειδί και το Autopilot είναι ένας ιδιαίτερα παραπλανητικός όρος."

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Tesla, Elon Musk, πήγε στο Twitter για να ασκήσει κριτική στην απόφαση, υποστηρίζοντας ότι το σύστημα Autopilot "πήρε το όνομά του από τον όρο που χρησιμοποιείται στην αεροπορία" και αντλεί συνδέσμους με τη γερμανική λέξη για τον αυτοκινητόδρομο: autobahn.

Η ισραηλινή εταιρεία τεχνολογίας Mobileye, η οποία βοήθησε στην ανάπτυξη του Autopilot, έκοψε τους δεσμούς με την Tesla το 2016 μετά από ένα θανατηφόρο σφάλμα που αφορούσε το σύστημα και η επιλογή Full Self-Driving Capability καταργήθηκε από τον ιστότοπο της μάρκας στο Ηνωμένο Βασίλειο το 2018 μετά από ισχυρισμούς από τον φορέα ασφαλείας Euro NCAP ότι ήταν παραπλανητικός.

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tagged under

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εφημερίδα
Το Συνεργείο του Αυτοκινήτου

 

Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info@tosynergeio.gr

 

 

Social Media

Facebook-color Instagram-color youtube-color Twitter linkedin