BMW iNext: Το προηγμένο ηλεκτρικό SUV

Η έκδοση παραγωγής του ημι-αυτόνομου πρωτότυπου θα είναι η πρώτη που θα χρησιμοποιεί την ευέλικτη νέα αρχιτεκτονική της BMW

Το BMW iNext, ένα ηλεκτρικό SUV με προηγμένα αυτόνομα συστήματα, παρουσιάστηκε στις 11 Νοεμβρίου ως το επόμενο βήμα στη μετάβαση της μάρκας σε κατασκευαστή ηλεκτρικών οχημάτων.
Κάνοντας την πρώτη του εμφάνιση με προδιαγραφές παραγωγής ως μέρος μιας ευρύτερης εκδήλωσης με στόχο «μπροστά στο μέλλον της κινητικότητας», το iNext βασίζεται σε μια ριζικά νέα πλατφόρμα και θα παρέχει τα «δομικά στοιχεία» για το μέλλον του Ομίλου BMW.

Οι επίσημες εικόνες έδειξαν προηγουμένως τις δοκιμές παραγωγής του αυτοκινήτου σε πρωτότυπη μορφή στη Σουηδία πριν από την αναμενόμενη έναρξη πωλήσεων το 2021. Ενώ το iNext έχει παρόμοιο μέγεθος με το X5, η BMW δήλωσε ότι αντιπροσωπεύει το «Project i 2.0», που βρίσκεται έξω από την προγραμματισμένη σειρά ηλεκτρικών SUV «i» ως μια νέα «τεχνολογική ναυαρχίδα» για τη μάρκα.

Το αυτοκίνητο δοκιμών έκανε τις δοκιμές του στη χειμερινή μονάδα δοκιμών της BMW στο Arjeplog της Σουηδίας και διαθέτει μια σειρά από αξιοσημείωτες διαφορές από το πρωτότυπο που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2018. Οι πίσω πόρτες που ανοίγουν προς τα πίσω έχουν αντικατασταθεί από ένα συμβατικό ζεύγος και έχουν προστεθεί μεγαλύτερες κολόνες Β. Ενώ είναι καμουφλαρισμένο, η μάσκα στο δοκιμαστικό αυτοκίνητο είναι ένα πιο τυπικό στοιχείο από το τολμηρό ημιδιαφανές πάνελ του πρωτότυπου που χρησιμοποιείται για τη φιλοξενία πολλών από τα αυτόνομα συστήματα.

bmw inext 2

Το iNext θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της BMW, στο Dingolfing της Γερμανίαςε από το 2021. Θα είναι το πρώτο αυτοκίνητο της εταιρείας που θα χρησιμοποιήσει μια νέα πλατφόρμα που θα είναι σε θέση να υποστηρίξει συμβατικά οχήματα με κινητήρα εσωτερικής καύσης (ICE), επαναφορτιζόμενα υβριδικά και ηλεκτρικά αυτοκίνητα χρησιμοποιώντας την ίδια βασική αρχιτεκτονική και την ίδια γραμμή παραγωγής. Αυτή θα υποστηρίξει τα μελλοντικά μοντέλα BMW από τη Σειρά 3 και προς τα πάνω και θα επιτρέψει τη διαμόρφωση μοντέλων με τον κινητήρα πίσω σε ορισμένα από αυτά.

Η BMW θα κατασκευάζει όλα τα μελλοντικά της μοντέλα σε μία από τις δύο πλατφόρμες - μία για αυτοκίνητα με κίνηση στους μπροστινούς τροχούς και μια για αυτά με κίνηση στους πίσω ή στους τέσσερις τροχούς.

Στην τελευταία πλατφόρμα, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα διαθέτουν ένα σύστημα μετάδοσης κίνησης τοποθετημένο πίσω. Τα επαναφορτιζόμενα υβριδικά θα διαθέτουν έναν ηλεκτροκινητήρα πίσω και έναν εγκάρσια τοποθετημένο κινητήρα που θα κινεί τους μπροστινούς τροχούς. Τα ηλεκτρικά μοντέλα θα διατηρήσουν την κλασική διάταξη κίνησης στους πίσω τροχούς της BMW.

Άλλες επιλογές θα περιλαμβάνουν ηλεκτρικά αυτοκίνητα με δύο μοτέρ, τετρακίνητα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και συμβατικά τετρακίνητα μοντέλα με κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Οι πηγές της BMW αναφέρουν ότι η μέγιστη αυτονομία των ηλεκτρικών μοντέλων θα μπορούσε να είναι έως 450 μίλια σε μελλοντικά μοντέλα της σειράς X (τα οποία είναι πιθανό να έχουν μεγαλύτερη χωρητικότητα μπαταρίας), ενώ τα επαναφορτιζόμενα υβριδικά θα διαχειρίζονται μια αυτονομία περίπου 60 μιλίων.

Η νέα αρχιτεκτονική θα ενσωματώσει επίσης μια νέα αυτόνομη πλατφόρμα τεχνολογίας που θα προσφέρει τελικά αυτονομία επιπέδου 5 - όπου το αυτοκίνητο δεν απαιτεί οδηγό. Η BMW παρουσίασε και τις τρεις πρωτότυπες μονάδες επεξεργασίας αυτονομίας «PAD» στο σαλόνι αυτοκινήτου του Λος Άντζελες το 2018, και η μικρότερη από τις οποίες θα εμφανιστεί για πρώτη φορά το 2021 στην παραγωγή του iNext για να προσφέρει αυτονομία επιπέδου 3 (χέρια off και μάτια off) σε ταχύτητες έως και 80mph σε αυτοκινητόδρομους.

Τα αυτόνομα συστήματα επιπέδου 4 και επιπέδου 5 θα τεθούν σε δοκιμές το 2021 σε έναν στόλο πιλοτικών αυτοκινήτων. Το Επίπεδο 4 στοχεύει στην αυτονομία «χέρια-off and μυαλό-off» σε αστικές καταστάσεις, ενώ το Επίπεδο 5 θα προσφέρει αστικά ταξίδια χωρίς οδηγό σε ταχύτητες έως και 43,5 μίλια / ώρα.

Το αμφιλεγόμενο στιλ της φιλοσοφίας iNext αντικατοπτρίζει το όχημα παραγωγής μόνο με έναν "πολύ γενικό" τρόπο, σύμφωνα με τους insiders της BMW. Περιμένετε να μεταφραστούν οι καθαρές επιφάνειες, ειδικά γύρω από τις πλευρές και το πίσω μέρος, μαζί με τα μεγάλα παράθυρα και ένα εσωτερικό που έχει ενσωματώσει μεγάλο μέρος του ταμπλό ως επιφάνειες ευαίσθητες στην αφή που εμφανίζονται κατά παραγγελία.

Πηγή: BMW iNext: advanced electric SUV to be revealed today
(www.autocar.co.uk)

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εφημερίδα
Το Συνεργείο του Αυτοκινήτου

 

Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info [at] tosynergeio.gr

 

 

Social Media

Facebook-color Instagram-color youtube-color Twitter linkedin