Γιατί η μπαταρία Blade της BYD αποτελεί σημαντική εξέλιξη στην ασφάλεια των μπαταριών [video]

Η νέα μπαταρία ηλεκτρικών οχημάτων BYD Blade ανταπεξέρχεται σε ακραίες δοκιμές ανθεκτικότητας. Η συστοιχία μπορεί να επιβιώσει από σύνθλιψη, κάμψη, διάτρηση και θέρμανση για να τονίσει τη σημασία της ασφάλειας της μπαταρίας EV

Η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία BYD πρόσφατα παρουσίασε τη νέα της συστοιχία μπαταριών για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, την μπαταρία «Blade», η οποία στοχεύει στον επαναπροσδιορισμό των προτύπων ασφαλείας για τη βιομηχανία των ηλεκτρικών οχημάτων.
Μετά από εξέλιξη αρκετών ετών, η μπαταρία λιθίου με φωσφορικό σίδηρο αποτελείται από στοιχεία που το σχήμα τους βελτιστοποιεί τη χρήση του χώρου που καταλαμβάνουν κατά περισσότερο από 50% σε σύγκριση με άλλες τις μπαταρίες του ίδιου τύπου.

Σύμφωνα με τον He Long, Αντιπρόεδρο της BYD και Πρόεδρο της FinDreams Battery Co, οι μπαταρίες Blade έχουν τέσσερα διαφορετικά πλεονεκτήματα:

  • αργή απελευθέρωση θερμότητας
  • χαμηλή παραγωγή θερμότητας
  • υψηλή θερμοκρασία εκκίνησης για εξώθερμες αντιδράσεις
  • ικανότητα να μην απελευθερώνουν οξυγόνο κατά τη διάρκεια μιας βλάβης

Δεν εμφανίστηκε καπνός ή φωτιά κατά τη διάρκεια της δοκιμής διείσδυσης καρφιού

Οι μπαταρίες Blade έχουν υποβληθεί σε αρκετές δοκιμές, όπως διείσδυση καρφιών, θέρμανση στους 572 βαθμούς Φαρενάιτ, υπερφόρτιση έως 260 τοις εκατό, δοκιμές θραύσης και λυγισμού.

Κατά τη διάρκεια της δοκιμής διείσδυσης καρφιών, η μπαταρία δεν εξέπεμψε καπνό ή φωτιά με τη θερμοκρασία της επιφάνειας της να κυμαίνεται μεταξύ 30 και 60 βαθμών Κελσίου.

Στο ίδιο σενάριο, μια συμβατική μπαταρία λιθίου ξεπέρασε τους 500 βαθμούς Κελσίου και κάηκε, και μια συμβατική μπαταρία λιθίου με φωσφορικό σίδηρο έφτασε σε θερμοκρασία 200 έως 400 βαθμούς Κελσίου, αλλά δεν εξέπεμψε φωτιά ή καπνό.

Η BYD πιστεύει ότι οι κατασκευαστές ηλεκτρικών οχημάτων έχουν παραβλέψει την ασφάλεια των μπαταριών στην προσπάθειά τους για μεγαλύτερη γκάμα προϊόντων. Η κούρσα της ενεργειακής πυκνότητας έχει παραμερίσει την ασφάλεια των μπαταριών και με την μπαταρία Blade, η BYD στοχεύει να φέρει την ασφάλεια ξανά σε πρώτο πλάνο.

Η BYD έχει ανακοινώσει επίσης ότι βρίσκεται σε συνομιλίες με πολλούς κατασκευαστές οχημάτων για την ανάπτυξη προϊόντων που βασίζονται στην μπαταρία Blade και είναι ανοιχτή για συνεργασία με όλες τις μεγάλες εταιρείες.

H παραγωγή των μπαταριών Blade της BYD θα ανέλθει σε 10 GWh το 2020;

Κινέζικα μέσα ενημέρωσης έγραψαν στο Twitter ότι το εργοστάσιο μπαταριών της BYD στο Chongqing έχει προγραμματίσει παραγωγή 10 GWh το 2020 ενώ σύντομα η παραγωγή θα φτάσει στα 20 GWh, που είναι η μέγιστη ικανότητα παραγωγής του εργοστασίου.

Η BYD έχει προγραμματίσει να παράγει περίπου 130.000 μονάδες μπαταριών Blade για το μοντέλο της με την ονομασία Han μέσα στο 2020, θέτοντας τη μέση χωρητικότητα των μπαταριών ανά αυτοκίνητο στα 77 kWh.

byd han2

Το Han θα ηγηθεί της γκάμας Dynasty της BYD, θα έχει αυτονομία 605 km με μία μόνο φόρτιση και θα μπορεί να φτάσει από τα 0 στα 100 km / h σε μόλις 3,9 δευτερόλεπτα.

Η μπαταρία Blade θα κινεί τη sedan ναυαρχίδα της BYD, που πρόκειται να κυκλοφορήσει τον Ιούνιο του 2020 στην κινεζική αγορά.

Το Han αναμένεται να προσφέρεται με δύο εκδόσεις κινητήρα - μια με ισχύ 163 kW για κίνηση από τους μπροστινούς τροχούς και μια άλλη με ισχύ 363 kW για την έκδοση με κίνηση σε όλους τους τροχούς (163 kW εμπρός και 200 kW πίσω).

Το sedan θα διατίθεται επίσης και σε μια επαναφορτιζόμενη υβριδική παραλλαγή που θα τροφοδοτείται από βενζινοκινητήρα 2.0 λίτρων και θα διαθέτει ηλεκτρικό κινητήρα 180 kW. Το υβριδικό Han θα μπορεί να ταξιδεύει έως και 80 χλμ. μόνο με ηλεκτρική ισχύ.

Πηγή: BYD Europe Youtube channel

 

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tagged under

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εφημερίδα
Το Συνεργείο του Αυτοκινήτου

 

Ινστιτούτο ΙΔΕΕΑ
Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης
Αριθμός ΓΕΜΗ: 068362203000

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info [at] tosynergeio.gr

 

 

Social Media

Facebook-color Instagram-color youtube-color x icon linkedin