Η Volkswagen και η Ford προσφέρουν συμφωνία ασφάλειας αυτο-οδηγούμενων

Η αυτοκινητοβιομηχανία Argo AI ολοκλήρωσε μια συμφωνία 2,6 δισεκατομμυρίων δολαρίων με τη Volkswagen AG για την αυτόνομη τεχνολογία οχημάτων. Μαζί, η VW και η Ford σχεδιάζουν να χρησιμοποιήσουν αυτοκινούμενες σουίτες υλικού και λογισμικού που αναπτύχθηκαν από την Argo AI για να τροφοδοτήσουν τις φιλοδοξίες κινητικότητας στη Βόρεια Αμερική και την Ευρώπη.

Η Αμερικανική startup αυτόνομης οδήγησης Argo AI, ολοκλήρωσε μια συμφωνία με την Volkswagen AG σχετικά με την τεχνολογία αυτο-οδηγούμενων οχημάτων, ικανοποιώντας τις επιθυμίες της VW για μια ασφαλή και προσιτή πηγή gadget gee-whiz για μελλοντικές λύσεις κινητικότητας.

Η συμφωνία, αξίας 2,6 δισεκατομμυρίων δολαρίων, θα έχει το VW να διαρκεί πάνω από ένα δισεκατομμύριο, ενώ θα αναδιπλώνει την ομάδα Autonomous Intelligent Driving στις δραστηριότητες της Argo AI. Ο συνεργάτης της συμμαχίας της αυτοκινητοβιομηχανίας, Ford, δέσμευσε 1 δισ. Δολάρια (για πέντε χρόνια) στην startup το 2017, πριν από τη συνεργασία του περασμένου έτους με τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία.

Μαζί, η VW και η Ford σχεδιάζουν να χρησιμοποιήσουν σουίτες hardware και software - υλικού και λογισμικού αυτο-οδηγούμενων που αναπτύχθηκαν από την Argo AI για να τροφοδοτήσουν τις φιλοδοξίες κινητικότητας στη Βόρεια Αμερική και την Ευρώπη. Μια δοκιμαστική συμφωνία υπογράφηκε τον περασμένο Ιούλιο.

Η startup που εδρεύει στο Πίτσμπουργκ κυκλοφόρησε μια δήλωση από τον Διευθύνοντα Σύμβουλο Bryan Salesky και τον Ευρωπαϊκό βραχίονα του, Reinhard Stolle, ισχυριζόμενος ότι «με το κλείσιμο των επενδύσεων της Volkswagen AG, γινόμαστε μια παγκόσμια εταιρεία».

«Αυτά τα νέα όχι μόνο ενισχύουν τη θέση μας με κεφαλαία, αλλά μας διαφοροποιούν ως τη μόνη εταιρεία πλατφόρμας αυτο-οδηγούμενης τεχνολογίας με συνεργασίες και εμπορικές συμφωνίες για ανάπτυξη σε όλες τις ΗΠΑ και την Ευρώπη», δήλωσαν οι δύο.

Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Ford και η VW θα λάβουν μερίδια μειοψηφίας στην Argo AI.

Η Ford στοχεύει να αξιοποιήσει τον πιθανό πλούτο των αυτόνομων οδηγών και άλλων υπηρεσιών στόλου, απελευθερώνοντας έναν στόλο από τα δικά της αυτο-οδηγούμενα οχήματα. Ο αντίπαλος του Ντιτρόιτ Fiat Chrysler έχει ήδη ένα σχέδιο και έναν στόλο σε εξέλιξη μέσω της συνεργασίας του με τη Waymo, ενώ η General Motors έχει το επιχειρηματικό της Honda Cruise LLC.

Η Blue Oval ήλπιζε να λειτουργήσει ο στόλος της με το ίδιο αυτοκίνητο έως το 2021, αλλά η άφιξη της πανδημίας έβαλε το τέλος σε αυτά τα σχέδια. Ο στόλος αναμένεται τώρα να "χτυπήσει" το δρόμο το 2022.

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εφημερίδα
Το Συνεργείο του Αυτοκινήτου

 

Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info@tosynergeio.gr

 

 

Social Media

facebook logored facebook logored YouTube redr Twitter

linkedin