Στην έκθεση EICMA στο Μιλάνο της Ιταλίας, παρουσιάστηκε μια νέα είσοδος στην κατηγορία των 125 cc, το CFMoto 125NK Concept. Το 125NK Concept απευθύνεται στον νεότερο αναβάτη και βασίζεται στην προηγούμενη μοτοσυκλέτα NK-C22 Concept. Διαθέτοντας ψαλίδι μονής όψης, το 125NK Concept είναι διακοσμημένο με ανθρακονήματα από το κάλυμμα του πίσω τροχού μέχρι τον αεραγωγό εισαγωγής. Η ισχύς προέρχεται από έναν υγρόψυκτο μονοκύλινδρο κινητήρα, που θα αποδίδει περίπου 15 ίππους, τυπικός αριθμός για μοτοσυκλέτες αυτής της κατηγορίας.
CFMoto 125NK Concept
Το CFMoto MT-X Concept, που είναι πιθανό να αποτελέσει ανταγωνιστή του Tenere 700 και του Ducati Desert-X, στοχεύει σε διπλή χρήση. Με το προσωνύμιο "Explorer Machine" το MT-X Concept έχει κάτι που μοιάζει με ρεζερβουάρ καυσίμου μεγάλης εμβέλειας και στις δύο πλευρές του κινητήρα.
CFMoto MT-X
Ένας πίνακας οργάνων LCD ύψους οκτώ ιντσών είναι προσανατολισμένος κατακόρυφα και θυμίζει τις ενδείξεις χάρτη των αγωνιστικών μοτοσυκλετών εκτός δρόμου του Rally Dakar. Το MT-X Concept εφοδιάζεται με μπροστινό τροχό 21 ιντσών και πιθανώς έναν 18 ιντσών πίσω.
Εν τω μεταξύ, η έτοιμη για παραγωγή μοτοσυκλέτα enduro διπλής χρήσης CFMoto 450MT εμφανίστηκε στο περίπτερο της CFMoto, Φορώντας έναν παράλληλο διπλό κινητήρα 449 cc, το 450MT αποδίδει 43,5 ίππους στις 8.500 σ.α.λ. με μέγιστη ροπή 44 Nm στις 6,250 Nm στις 6,25 Nm.
CFMoto 450MT
Συνδυάζεται με ανάρτηση ξηρού βάρους 175 κιλών και ανάρτηση μακράς διαδρομής 200 mm από την KYB, ρυθμιζόμενη για προφόρτιση και με 20 επίπεδα απόσβεσης επαναφοράς με απόσταση από το έδαφος 220 mm. Το μέγεθος των τροχών είναι 90/90-21 μπροστά και 140/70-18 πίσω, με το ύψος της θέσης του αναβάτη στα 820 mm με προαιρετική χαμηλότερη θέση τα 800 mm.
Ο βασικός εξοπλισμός είναι το ABS δύο καναλιών της Bosch, το οποίο μπορεί να απενεργοποιηθεί για εκτός δρόμου χρήση. Μια κυρτή οθόνη TFT-LCD 5 ιντσών διαθέτει συνδεσιμότητα Bluetooth με το smartphone του αναβάτη και επιτρέπει τη διαχείριση του traction control του 450MT.
CFMoto 800NK GP
Στις μηχανές δρόμου, το 800NK GP είναι το πιο ισχυρό στη σειρά NK της CFMoto. Με βάση τις προσπάθειες της CFMoto στο Moto3, το 800NK GP έρχεται ντυμένο με τα αγωνιστικά χρώματα της ομάδας και χρησιμοποιεί τους ίδιους προμηθευτές με την αγωνιστική ομάδα.
Σε μονοθέσια διαμόρφωση, το 800NK GP είναι εξοπλισμένο με ρυθμιζόμενη ανάρτηση Ohlins στο πίσω μέρος, αφαιρούμενη εξάτμιση, ανασηκωμένα υποπόδια και χαμηλωμένο τιμόνι. Την εμφάνιση ολοκληρώνουν τα κατεργασμένα με CNC εξαρτήματα και η προστασία στο πιρούνι και το ψαλίδι.
Πηγή: paultan