Ηλεκτρικά Πατίνια & Ποδήλατα – Μοτοσικλέτες & Μηχανάκια (3-τροχα και 4-τροχα) στο Σαλόνι της Γενεύης 2019 [video]

Στο προηγούμενο τεύχος, σας προσφέραμε λεπτομέρειες και ζωντανές εικόνες από τα πιο σημαντικά αυτοκίνητα της αυτοκινητοβιομηχανίας που αποκαλύφθηκαν κάτω από τα λαμπρά φώτα στο συνεδριακό κέντρο Palexpo στην Γενεύη.

Υπήρχαν πολλά supercars, τα οποία λανσαρίστηκαν στην έκθεση της Γενεύης, αλλά είδαμε και αρκετά νέα μοντέλα παραγωγής και concept αυτοκίνητα από πιο γήινες εταιρείες. Αυτό είναι μόνο μια πλευρά της έκθεσης, όμως.

Εδώ, ρίχνουμε μια ματιά στη μικρότερη όψη της έκθεσης της Γενεύης, όπου οι αυτοκινητοβιομηχανίες μικρών αυτοκινήτων - μεταξύ των οποίων κανείς δεν έχει ποτέ ακούσει. ποιος / τι στο καλό είναι η Eadon Green; - προσπαθεί να εισχωρήσει σε μία από τις πιο ανταγωνιστικές βιομηχανίες στον κόσμο. Πριν από μερικά χρόνια, οι υπεραγορές σχεδόν πάντα προπορευόταν στην επίθεση τους. Ο χώρος των πωλήσεων ήταν συνήθως κάτι παρόμοιο με το «βλέμμα, το αυτοκίνητό μας είναι ταχύτερο από ένα Ferrari, πιο ακριβό και πιο αποκλειστικό, ποτέ δεν θα δείτε άλλο!» Οι περισσότερες από αυτές τις επιχειρήσεις δεν ενοχλούσαν ποτέ (ή κατάφεραν) να παραδώσουν ένα μόνο αυτοκίνητο, οπότε το τελευταίο μέρος του φυλλαδίου ήταν ακριβές. Όμως, πρόσφατα, οι νεοσύστατες εταιρείες εντάχθηκαν στην «ηλεκτροκίνηση είναι το μέλλον, η αυτονομία είναι το μέλλον, οι διασταυρώσεις είναι οι μελλοντικές» χορωδίες σε μια προσπάθεια να κερδίσουν την αποδοχή τους από τους πιο εδραιωμένους συνομηλίκους τους και να προσελκύσουν τόσο τους πελάτες όσο και τους επενδυτές. Θυμηθείτε: συμφωνίες και συναλλαγές, εξακολουθούν να συμβαίνουν στη Γενεύη.

Πολλοί μεγάλοι παίκτες καθόρισαν τη φετινή διοργάνωση της παράστασης. Η Volvo δεν ήταν εκεί, αν και ήταν η Polestar. Jaguar - Land Rover, Ford, και Hyundai ήταν επίσης απούσες. Παραδόξως, η Tata έδειξε μια εκδήλωση που ξεπέρασε τις μάρκες των αστεριών της και αυτό κρατιέται σε μια αγορά στην οποία δεν πωλούν αυτοκίνητα. Είμαστε ακόμα μπερδεμένοι. Τέλος πάντων, αυτές οι τρύπες που ανοίγουν στο πάτωμα δείχνουν στους διοργανωτές πως να βρουν δημιουργικούς τρόπους για να γεμίσουν το χώρο της έκθεσης.

Υπήρχε μια καφετέρια στο χώρο που η Jaguar και η Land Rover χρησιμοποιούσαν για να αποκαλύψουν αυτοκίνητα. Τα αρτοσκευάσματα του καφέ ήταν υπέροχα, αν αναρωτιέστε. Ένα Evoque δεν θα είχε τέτοια γεύση, ακόμα κι αν ήταν γεμάτο με ελβετική σοκολάτα. Το σημείο της Hyundai καταναλήφθηκε μερικώς από μία συλλογή ιδιωτικών κλασσικών μοντέλων Abarth. Η λίστα των νεοεισερχόμενων περιελάμβανε αρκετές κινεζικές μάρκες, με ένα εκπληκτικό ποσοστό tuners που ειδικεύονταν στην προσαρμογή των Mercedes-Benz Metris και Aurus, της εταιρείας που κατασκευάζει την λιμουζίνα του Πούτιν.

Σε καμία συγκεκριμένη σειρά, διάσπαρτα και ανακατωμένα. Και ανάμεσα σε αυτά ή στα περίπτερα κάποιων εταιρειών κάποια δίκυκλα, τρίκυκλα ή και τετράκυκλα. Ανάμεσα στα αυτοκίνητα απλά περίεργα πατίνια και ηλεκτρικά ποδήλατα ξεπετάγονταν στο Auto show 2019 της Γενεύης. Τώρα γιατί η Toyota, Maserati ή η Pinin Farina, η Skoda ή η Seat & η VW να εμπλακούν με κάτι τέτοιο. Είπαμε και σε προηγούμενο άρθρο ότι η αυτοκινητοβιομηχανία με την επερχόμενη Ηλεκτροκίνηση βρίσκεται σε σύγχυση και πανικό. Εχει χαθεί ο στόχος ή βιώσιμη μελλοντική κινητικότητα θυμίζει ρουλέτα που η μπίλια δεν έχει καθίσει; Τo μέλλον θα δείξει. Αξίζει να δείτε το σχετικό φωτορεπορτάζ.

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εφημερίδα
Το Συνεργείο του Αυτοκινήτου

 

Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info@tosynergeio.gr

 

 

Social Media

facebook logored YouTube redr Twitter