Για αντικατάσταση EIS, το μπλε κλειδί προγραμματισμού (γνωστό από το DAS3) δεν χρησιμοποιείται: Αντίθετα, ο προγραμματισμός ενός νέου EIS πραγματοποιείται με το σύστημα διάγνωσης XENTRY και την πρόσβαση XENTRY Flash.
Σε αντίθεση με τα προ-προγραμματισμένα κλειδιά που χρησιμοποιούνται με το DAS3, στο σύστημα DAS4, τα κλειδιά προγραμματίζονται στο όχημα, χρησιμοποιώντας το XENTRY Diagnostics και απαιτούν ειδικά δικαιώματα προγραμματισμού, διαθέσιμα μόνο σε επιλεγμένο προσωπικό αντιπροσώπων. Χρησιμοποιείται μια διαδικασία δύο βημάτων: Πρώτον, το όχημα πρέπει να «εγγραφεί» στον διαδικτυακό διακομιστή Daimler χρησιμοποιώντας το XENTRY Diagnostics, κάτι που μπορεί να κάνει οποιοσδήποτε διαθέτει σύστημα XENTRY και κλειδί εργασίας. Στη συνέχεια, εντός 72 ωρών, πρέπει να προγραμματιστεί το νέο κλειδί, αλλά αυτό απαιτεί ειδικά δικαιώματα.
Όπως και με το DAS3, υπάρχουν το πολύ 8 κλειδιά (εγγραφές) που μπορούν να είναι ενεργά ανά πάσα στιγμή και μπορούν να δημιουργηθούν συνολικά 3 αντίγραφα μιας εγγραφής. Μιλήστε με τον αντιπρόσωπό σας για να προσδιορίσετε ποια κλειδιά αντικατάστασης μπορούν και ποια δεν μπορούν να παραγγελθούν. Σας βοηθά να γνωρίζετε ποια κλειδιά έχετε ήδη, τα οποία μπορούν να προσδιοριστούν εισάγοντας κάθε κλειδί στο EIS και διαβάζοντας τον αριθμό του κομματιού του χρησιμοποιώντας το XENTRY Diagnostics.
Στο σύστημα DAS4, υπάρχουν 8 «εγγραφές» κλειδιών, έξι από τις οποίες είναι διαθέσιμες για χρήση για κλειδιά οχημάτων. Εάν ένα κλειδί χαθεί ή καταστραφεί, μπορούν να γίνουν έως και δύο αντικαταστάσεις ανά εγγραφή.
Σε περίπτωση που χαθούν όλα τα κλειδιά, δεν υπάρχει τρόπος να ανάψετε την ανάφλεξη και επομένως το όχημα δεν μπορεί να εγγραφεί, ο αντιπρόσωπος μπορεί να χρησιμοποιήσει τη λεγόμενη Διαδικασία επαναφοράς: Αφού ολοκληρώσει ένα μικρό σωρό χαρτιών, η Daimler πραγματοποιεί την εγγραφή, επιτρέποντας ένα κλειδί που πρέπει να προγραμματιστεί.
Επομένως, αν έχετε την αίσθηση ότι ο αντιπρόσωπός σας σας δυσκολεύει να παραγγείλετε ένα κλειδί, δεν συμβαίνει αυτό — η διαδικασία είναι λίγο πιο περίπλοκη.