Τα νούμερα είναι εντυπωσιακά. Αυτό το μονοθέσιο δεν ξεπερνά τα 1,2 μέτρα ύψος, τα 4,56 μέτρα μήκος και το πλάτος του δεν υπερβαίνει τα 1,55 μέτρα. Χρησιμοποιεί το σασί ενός FIAT 600 και αεροδυναμικό κέλυφος σχεδιασμένο από τον οίκο Πινινφαρίνα, ο οποίος για ακόμη μια φορά αποδυκνείει την αυθεντία του στην αεροδυναμική. Διαθέτει 4-κύλινδρο σε σειρά κινητήρα 982 κ.ε. σε συνδυασμό με ένα μηχανικό κιβώτιο 4 ταχυτήτων και κίνηση στους πίσω τροχούς, με τον κινητήρα και το σύστημα κίνησης τοποθετημένα πίσω από το κόκπιτ του οδηγού.
Το μονοθέσιο κατέγραψε στην εποχή του:
11 διεθνή ρεκόρ ταχύτητας στην πίστα της Μόντζα τον Σεπτέμβριο του 1960
4 ρεκόρ στην κατηγορία των 750 κ.ε. και
7 ρεκόρ στην κατηγορία των 1000 κ.ε., με ισχύ κινητήρα 108 ίππων.
Σαν παράδειγμα: το μονοθέσιο κατέριψε το ωριαίο ρεκόρ με μέση ταχύτητα τα 213,643 χλμ/ω, αλλά επίσης το 24ωρο ρεκόρ με μέση ταχήτυτα τα 198,795 χλμ/ω και ακόμη και το 48ωρο ρεκόρ με μέση ταχύτητα τα 190,264 χλμ/ω σε απόσταση 9132,672 χλμ. Επίσης κατέριψε το ρεκόρ των 10,000 χλμ με ταχύτητα 191,376 χλμ/ω!