Κινητήρας υδρογόνου DEUTZ έτοιμος για την αγορά

  • Ο κινητήρας H2 πληροί όλα τα κριτήρια επιλεξιμότητας που έχει ορίσει η ΕΕ για μηδενικές εκπομπές CO2
  • Επόμενο βήμα προς λύσεις κίνησης με ουδέτερο άνθρακα, συμπεριλαμβανομένου του τμήματος εκτός δρόμου

Η DEUTZ λανσάρει το TCG 7.8 H2, τον πρώτο κινητήρα υδρογόνο της εταιρείας. Ο κινητήρας, ο οποίος πληροί όλα τα κριτήρια καταλληλότητας που έχει ορίσει η ΕΕ για κινητήρες μηδενικών εκπομπών CO2, αποτελεί μια επιπλέον προσθήκη στο χαρτοφυλάκιο συστημάτων κίνησης χαμηλών εκπομπών και μηδενικών εκπομπών.

«Η DEUTZ είναι πρωτοπόρος των συστημάτων κίνησης με ουδέτερο άνθρακα για εφαρμογές εκτός δρόμου. Κατασκευάζουμε ήδη καθαρούς και υψηλής απόδοσης κινητήρες. Τώρα κάνουμε το επόμενο βήμα: Ο κινητήρας υδρογόνου μας είναι έτοιμος για την αγορά. Αυτό αντιπροσωπεύει ένα σημαντικό ορόσημο που θα μας βοηθήσει να συνεισφέρουμε στους κλιματικούς στόχους του Παρισιού», λέει ο Δρ Φρανκ Χίλερ, Διευθύνων Σύμβουλος της DEUTZ AG.

Ο κινητήρας με υδρογόνο έχει περάσει τις πρώτες δοκιμές στον πάγκο δοκιμών με έντονα χρώματα και έχει προγραμματιστεί να τεθεί σε πλήρη παραγωγή το 2024.

Ο Δρ Markus Müller, Chief Technology Officer της DEUTZ AG, εξηγεί:

«Ο εξακύλινδρος TCG 7.8 H2 βασίζεται στον ήδη υπάρχοντα σχεδιασμό του κινητήρα. Δημιουργώντας ισχύ 200 kW λειτουργεί ουδέτερο από άνθρακα και πολύ αθόρυβα. Κατ' αρχήν, ο κινητήρας είναι κατάλληλος για όλες τις τρέχουσες εφαρμογές της DEUTZ, αλλά λόγω της διαθέσιμης υποδομής είναι πιθανό να χρησιμοποιηθεί πρώτα σε στατικό εξοπλισμό, γεννήτριες και σιδηροδρομικές μεταφορές".

Πρώτο πιλοτικό έργο με πελάτες σε εξέλιξη

Η πρώτη πιλοτική εφαρμογή του κινητήρα υδρογόνου θα είναι σε σταθερό εξοπλισμό για παραγωγή ενέργειας σε συνεργασία με μια περιφερειακή εταιρεία κοινής ωφέλειας.

Το πιλοτικό έργο έχει προγραμματιστεί να ξεκινήσει στις αρχές του 2022 με στόχο να αποδείξει την καταλληλόλητα του κινητήρα για καθημερινή χρήση.

Το υδρογόνο ως πηγή ενέργειας χρησιμοποιείται από πολλές εταιρείες, αλλά συνήθως σε συνδυασμό με μια κυψέλη καυσίμου, η οποία το χρησιμοποιείται για την παραγωγή ενέργεια και παροχή ενέργειας σε ηλεκτροκινητήρες.

Η ιδέα της χρήσης του Υδρογόνου σε ένα κινητήρα ΜΕΚ απευθείας δεν είναι νέα. Η BMW είχε ήδη κατασκευάσει αντίστοιχα πρωτότυπα σε διάφορες γενιές της «σειράς 7», αλλά στη συνέχεια διέκοψε την εξέλιξή τους και συνέχισε από το 2013 με την Toyota την ανάπτυξη κυψελών καυσίμου έχοντας μάλιστα φτάσει στην 2η γενιά.

DEUTZ KINITHRAS1

Και η Mercedes-Benz με το GLC F-CELL συνδυάζει την τεχνολογία κυψελών καυσίμου και μπαταρίας σε ένα plug-in hybrid όχημα όπως μπορείτε να δείτε στο σχετικό διάγραμμα. Εκτιμάμε ότι βρισκόμαστε σε ένα πολύ κομβικό σημείο με το αυτοκίνητο να μετασχηματίζεται ταχύτατα και χωρίς κάποια λύση να απορρίπτεται ή κάποια άλλη να επικρατεί από τους κατασκευαστές εφόσον καλύπτει τα μηδενικά όρια εκπομπών ρύπων.

Πηγή Deutz & Mercedes

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εφημερίδα
Το Συνεργείο του Αυτοκινήτου

 

Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info [at] tosynergeio.gr

 

 

Social Media

Facebook-color Instagram-color youtube-color Twitter linkedin