Rimac Nevera

Το Rimac Nevera είναι ένα ηλεκτρικό σπορ αυτοκίνητο που σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε από τον Κροάτη κατασκευαστή αυτοκινήτων Rimac Automobili. Παρουσιάστηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης του 2018 με την ονομασία Rimac Concept Two, αλλά μετονομάστηκε σε Rimac Nevera κατά την κυκλοφορία του, είναι το δεύτερο αυτοκίνητο της αυτοκινητοβιομηχανίας μετά το Rimac Concept One και περιγράφεται ως "η απόλυτη εμπειρία ηλεκτρικού αυτοκινήτου".

Η Rimac θα παράγει 150 οχήματα και αυτή τη στιγμή βρίσκεται σε διαδικασία αναγνώρισης της παγκόσμιας αγοράς.

Οι πρώτες παραδόσεις αναμένεται να πραγματοποιηθούν εντός του 2021. Το Nevera κατασκευάζεται στο ίδιο εργοστάσιο και με τον ίδιο ρυθμό (περίπου 1 την εβδομάδα) με το Pininfarina Battista, το οποίο βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα.

Το όνομα Nevera προέρχεται από την κροατική λέξη για ξαφνικές και μικρές καταιγίδες, συνήθως συνοδευόμενες από κεραυνό, που εμφανίζονται κυρίως κατά μήκος της Αδριατικής ακτής της Κροατίας

Επιδόσεις

Κάθε ένας από τους τέσσερις τροχούς του Nevera κινείται ξεχωριστά από μοτέρ μαγνητών που είναι τοποθετημένοι στην επιφάνεια. Σε συνδυασμό, παράγουν συνολική ροπή 1914 hp και 2360 Nm. Ένα κιβώτιο ταχυτήτων συνδέει τους εμπρός και πίσω τροχούς.

Το Nevera φέρεται να έχει την ικανότητα να επιταχύνει από 0-100 km/h σε 1,85 δευτερόλεπτα, καθιστώντας το δυνητικά το ταχύτερα επιταχυνόμενο αυτοκίνητο παραγωγής στον κόσμο. Σύμφωνα με την αυτοκινητοβιομηχανία Rimac, θα επιταχυνθεί από 0-100 mph σε 4,3 δευτερόλεπτα, 0-300 km/h σε 9,3 δευτερόλεπτα και θα φτάσει σε τελική ταχύτητα 412 km/h.

Χαρακτηριστικά και προδιαγραφές

Ενώ διαφημίζει επίσης μία μέγιστη αυτονομία 647 km (402 mi) στον κύκλο NEDC και 550 km στον κύκλο WLTP, το αυτοκίνητο υποστηρίζεται επίσης ότι μπορεί να ολοκληρώσει δύο διαδοχικούς γύρους το Nürburgring με αμελητέα πτώση στην απόδοση.

Η Rimac ισχυρίζεται ότι το αυτοκίνητο σχεδιάστηκε για να είναι πολύ ανθεκτικό και θα μπορούσε να οδηγηθεί σκληρά. Επιπλέον, το αυτοκίνητο είναι τεχνολογικά ικανό για Επίπεδο 4 αυτόνομης οδήγησης με πλήρη προηγμένα συστήματα υποστήριξης οδηγού.

Εάν συνδεθεί σε γρήγορο φορτιστή, μπορεί να επαναφορτιστεί στο 80% σε λιγότερο από 30 λεπτά.

Το αυτοκίνητο διαθέτει εντελώς νέο σχεδιασμό και καταργεί τις συμβατικές πόρτες, ενσωματώνοντας τώρα πόρτες πεταλούδας. Έχει επίσης έναν πυροσβεστήρα στο πίσω μέρος που συγκρατείται από ένα δερμάτινο λουράκι με τις λέξεις "Σε περίπτωση αναρρίχησης σε λόφο, κατάσβεση πυρκαγιάς" - αναφορά στον οικοδεσπότη του Grand Tour, Richard Hammond, ο οποίος συντρίβει ένα Concept One κατά τη διάρκεια της αναρρίχησης, προκαλώντας το να πιάσει φωτιά.

Το #Nevera συνδυάζει τόσο το δράμα όσο και την ομορφιά ενός hypercar. Διαμορφωμένο με ροή αέρα, η μορφή του Nevera εμπνέεται από υψηλή απόδοση. Αποφεύγει την περίσσεια για λιτή μηχανική, αφήνοντας τα στοιχεία απόδοσης να μιλούν από μόνα τους. Μέσα και έξω, το Nevera έχει σχεδιαστεί και αναπτυχθεί με σκοπό την ανύψωση της μπάρας σε ύψη που δύσκολα θα κατακτηθούν από τον ανταγωνισμό.

Δείτε το σχετικό Video από την τελευταία έκθεση Γενεύης 2019 όπου η αντιπροσωπεία του Ινστιτούτου ΙΔΕΕΑ και των media βρέθηκαν στο περίπτερο της Rimac και φωτογράφησαν το hypercar.

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tagged under

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εφημερίδα
Το Συνεργείο του Αυτοκινήτου

 

Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info [at] tosynergeio.gr

 

 

Social Media

Facebook-color Instagram-color youtube-color Twitter linkedin