Το Pininfarina Battista στην Εβδομάδα Αυτοκινήτου Monterey 2021 [Video]

Εάν το όνομα του κατασκευαστή ακούγεται οικείο, είναι επειδή ο Pininfarina είναι ο σχεδιαστικός οίκος που έχει χρησιμοποιήσει η Ferrari σχεδόν για όλα τα 90 χρόνια παραγωγής της. Εξακολουθεί να λειτουργεί το τμήμα σχεδιασμού για εξωτερικούς πελάτες, αλλά ο οίκος Pininfarina δημιούργησε το δικό του τμήμα κατασκευής, το Automobili Pininfarina, πριν από μερικά χρόνια, όταν τα ηλεκτρικά supercars και τα hypercars ήταν πλέον εφικτό να σχεδιαστούν και να κατασκευαστούν.

pininfarina1

Ξεκινώντας από την ανακοίνωση της Lotus Evija το 2017, ο σχεδιασμός του Pininfarina Battista ξεκίνησε την ίδια χρονιά. Ενώ το βρετανικό hypercar διαμορφώθηκε από υπολογιστική δυναμική ρευστών και καθαρά αεροδυναμική εστίαση, οι Ιταλοί, φυσικά, ήθελαν το αυτοκίνητό τους να είναι γρήγορο, ηλεκτρικό, αλλά και όμορφο. Είναι κάτι το ουσιαστικό για τον ιταλικό σχεδιασμό, η ανάγκη να έχουν νόημα τα σχήματα, η ροή μιας γραμμής να μην καθορίζεται μόνο από τον αέρα που κινείται γύρω της, αλλά το συναίσθημα που μεταφέρει η γραμμή μέσω της γλώσσας του αυτοκινήτου.

pininfarina2

 

pininfarina3

Το Battista και η κυκλοφορία του Battista Anniversario, έχουν επιστρέψει στο τραπέζι των σχεδίων πολλές φορές, καθώς η τεχνολογία και ο σχεδιασμός έχουν αυξηθεί μαζικά τα τελευταία πέντε χρόνια. Στην πραγματικότητα, η τελευταία δημόσια επίδειξη του Battista προοριζόταν να γίνει στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης το 2020, η οποία ακυρώθηκε λόγω της παγκόσμιας πανδημίας.

pininfarina4

Έτσι, όταν ένα έτοιμο για παραγωγή Battista πήγε κυριολεκτικά στην έκθεση Quail κατά τη διάρκεια του Concours Road Tour, τράβηξε σίγουρα τα βλέμματα καθώς το χαμηλό, κομψό και απίστευτα υπέροχο αυτοκίνητο έφτασε στο σημείο εμφάνισής του και το μόνο που μπορούσες να ακούσεις ήταν οι ανεμιστήρες που κρατούσαν χαμηλή την θερμοκρασία των ηλεκτρικών συστημάτων.

pininfarina5

Καθώς ο οίκος Pininfarina ανακοίνωσε ότι το Battista είναι έτοιμο για παραγωγή, κυκλοφόρησε επίσης τις τελικές προδιαγραφές παραγωγής. Τα τελικά στοιχεία για το αυτοκίνητο είναι ότι θα χρησιμοποιήσει τέσσερις ηλεκτρικούς κινητήρες, έναν σε κάθε τροχό, οι οποίοι παρέχουν συνδυαστικά 1.900 HP. Η τροφοδοσία του αυτοκινήτου θα είναι μια κεντρική συστοιχία μπαταριών και ένα πλαίσιο στήριξης σε συνεργασία με τη Rimac, το οποίο θα αντικαθιστά το τούνελ μετάδοσης και θα τοποθετεί το μεγαλύτερο μέρος της συστοιχίας μπαταριών πίσω από το πιλοτήριο του αυτοκινήτου. Οι κινητήρες θα παρέχουν συνδυασμένη ροπή 2.300 NM (1.700 lbs-ft) και το αυτοκίνητο θα περιορίζεται ηλεκτρονικά σε τελική ταχύτητα 321 χλμ. / Ώρα (200 μίλια / ώρα).

Ωστόσο, τα πραγματικά εντυπωσιακά νούμερα είναι της επιτάχυνσης και της αυτονομίας. Με πλήρη φόρτιση, με μέση καθημερινή οδήγηση, αναμένεται να παρέχει 450 χιλιόμετρα (280 μίλια) ανά φόρτιση. Ωστόσο, εάν αισθάνεστε την ανάγκη να πάτε πολύ, πολύ γρήγορα, το αυτοκίνητο επιταχύνει από 0 έως 60 σε λιγότερο από 2 δευτερόλεπτα, ξεπερνά τα 124 μίλια / ώρα σε λιγότερο από 6 δευτερόλεπτα και φτάνει τα 200 μίλια / ώρα σε περίπου 12 δευτερόλεπτα. Και επίσης, εξαντλείται πολύ γρήγορα η μπαταρία του για να παρέχει τη δύναμη να το κάνει.

Είναι πραγματικά μια συναρπαστική περίοδος για να δούμε πολλαπλά ηλεκτρικά hypercars να αρχίζουν να προσφέρονται από τους κατασκευαστές στους ιδιοκτήτες. Ενώ αυτά τα αυτοκίνητα θα ανήκουν σε λίγους πλούσιους, είναι επίσης τα πρώτα μιας σειράς αυτοκινήτων από κατασκευαστές που χρησιμοποιούν τις εμπειρίες από αυτά για να φτιάξουν όλο και καλύτερα ηλεκτρικά σπορ αυτοκίνητα για τις μάζες.

Δείτε το σχετικό Video

The Future: Electric Supercars & Hypercars From Monterey Car Week (sportscardigest.com)

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εφημερίδα
Το Συνεργείο του Αυτοκινήτου

 

Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info [at] tosynergeio.gr

 

 

Social Media

Facebook-color Instagram-color youtube-color Twitter linkedin