Μετά από μια διαδρομή 1.000+ χλμ., νοιώσαμε πραγματικά ότι δεν έχει κανείς να ζηλέψει κάτι από ένα μέσο υβριδικό Ευρωπαϊκό αυτοκίνητο ειδικά αν είναι και Plug-in.
Ανάρτηση, φρένα, διεύθυνση, όλα λειτούργησαν υποδειγματικά ειδικά αν λάβει κανείς υπόψη του το υπερβολικό φορτίο με το οποίο ταξιδέψαμε και τα 3 άτομα.
Ίσως η μικρή ηλεκτρική αυτονομία του και τα συμβατικά του φώτα να είναι τα μόνα αρνητικά σημεία που σταθήκαμε. Όμως όλα αυτά διορθώνονται στο 2ης γενιάς μοντέλο.
Το MG HS άφησε για πρώτη φορά το στίγμα του στην Ελληνική αγορά με αξιώσεις με την έκδοση turbo 1.5L και τώρα έχει κάνει ένα βήμα μπροστά με την εισαγωγή του plug-in υβριδικού MG HS PHEV.
Αφού έλαβε θετική ανταπόκριση της Ελληνικής αγοράς από τον Όμιλο Συγγελίδη, η MG παρουσίασε πρόσφατα την 2ης γενιάς νέα έκδοση του MG HS PHEV, υποσχόμενη μια πλήρη υβριδική εμπειρία.
Η MG ισχυρίζεται ότι αυτό το μοντέλο είναι ένα «ακόμη πιο εξελιγμένο υβριδικό», συνδυάζοντας εντυπωσιακή οικονομία καυσίμου με την ισχύ και τη ροπή που θα αναγνωρίσει η Ελληνική αγορά.
Διαβάστε στο τέλος αυτού του άρθρου.
Το νέο μοντέλο το είδαμε και το φωτογραφήσαμε στην έκθεση AutoAthina 2024 που πραγματοποιήθηκε τον προηγούμενο μήνα.
Α. Γενικά για το αυτοκίνητο MG HS PHEV – Χαρακτηριστικά
Για να σας βοηθήσουμε να λάβετε μια τεκμηριωμένη εικόνα, ακολουθούν οι προδιαγραφές και τα χαρακτηριστικά του μοντέλου δοκιμής μας PHEV.
Η MG έχει ενταχθεί στην τάση με την ολοκαίνουργια γενιά του MG HS PHEV. Το εντυπωσιακό είναι η παραγωγή, η οποία θα διατηρήσει την τιμή ανταγωνιστική. Αν δεν αλλάξει λόγο εφαρμογής των δασμών ύψους 45,5% της Ε.Ε.
Είναι το νέο HS 2ης γενιάς, όχι το παλιό HS πρώτης γενιάς, που πωλείται επί του παρόντος στην χώρα μας.
Λαμβάνοντας υπόψη τους ανταγωνιστές του όπως το H6 HEV και το Santa Fe Hybrid, το HS δίνει ένα πλεονέκτημα στην τεχνολογία PHEV, το οποίο έχει ως αποτέλεσμα μια εκπληκτική οικονομία καυσίμου 58 km / l (σύμφωνα με την εταιρεία).
Το ταμπλό αλληλοεπιδρά με τον οδηγό για οικονομική οδήγηση με την εμφάνιση της ροής ενέργειας
Τώρα αυτή η οικονομία, πιστεύουμε ότι είναι πολύ καλή, 58 Km/l, ακόμη και αν δεν δίνει όμως αυτή την καλή οικονομία, εμείς είδαμε στο ταμπλό να αναγράφονται ηλεκτρική αυτονομία των 51 χλμ. Επομένως, αν υπολογίσουμε τον παράγοντα των οδικών συνθηκών της Ελλάδας, θα πρέπει να δώσει περίπου 28-35 Km/l που είναι πραγματικά εντυπωσιακό.
Το ίδιο το αυτοκίνητο είναι εξαιρετικό. Η μόνωση της καμπίνας είναι μέχρι το σημείο και λόγω των φαρδιών ελαστικών και του χαμηλού ύψους οροφής, η κύλιση του αμαξώματος δεν είναι τόσο μεγάλη, αλλά είναι παρούσα επειδή είναι ένα crossover στο τέλος.
Αν καθίσετε μέσα και κρύψετε το λογότυπο MG στο τιμόνι, θα μπερδευτείτε αν πρόκειται για κινεζικό ή premium γερμανικό όχημα. Η προσοχή στη λεπτομέρεια είναι εντυπωσιακή σε αυτό το όχημα και η ποιότητα κατασκευής του κόκπιτ είναι πραγματικά καλή.
Τα καθίσματα είναι μαλακά δερμάτινα, - soft to touch ταμπλό, δερμάτινο τιμόνι και premium αίσθηση κεντρικής κονσόλας εμπνευσμένης από ευρωπαϊκά αυτοκίνητα.
Ας ρίξουμε μια πρώτη ματιά στις προδιαγραφές και τα χαρακτηριστικά της παραλλαγής του MG HS PHEV και ας δούμε τι έχουμε:
Ισχύς και απόδοση
Ακολουθούν όλες οι προδιαγραφές ισχύος και απόδοσης για το MG HS PHEV:
Κατηγορία | MG HS PHEV |
---|---|
Κινητήρας | 1.5L υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας + ηλεκτροκινητήρας |
Ισχύς βενζινοκινητήρα | 160 ιπποδύναμη |
Ισχύς ηλεκτρικού κινητήρα | 120 ιπποδύναμη |
Συνδυασμένη ισχύς | 260 ιπποδύναμη |
Ροπή | 370 NM |
Επιτάχυνση (0-100 km/h) | 7.1 δευτερόλεπτα |
Μετάδοση | Αυτόματο κιβώτιο 10 ταχυτήτων EDU2 |
Σύστημα μετάδοσης κίνησης | Κίνηση στους μπροστινούς τροχούς |
Χωρητικότητα ηλεκτρικής μπαταρίας | 16,6 kWh |
Οικονομία καυσίμου | Έως 58,8 km/L (μικτός κύκλος, WLTP Standard) |
Αυτονομία μόνο για EV | Πρακτική αυτονομία μόνο για ηλεκτρικά οχήματα για καθημερινή οδήγηση |
Αναγεννητική φόρτιση | 3 Λειτουργίες |
Εξωτερικό
Το MG HS PHEV ξεχωρίζει με την επιθετική, σπορ σχεδίασή του. Το μπροστινό μέρος διαθέτει ψηφιακή φλεγόμενη μάσκα σε piano black, ενώ οι προβολείς matrix LED με DRL (μοντέλα με πλούσιο εξοπλισμό) και λειτουργία αυτόματης εμβάπτισης βελτιώνουν την ορατότητα. Οι ενδείξεις που είναι ενσωματωμένες στις δικτυωτές γρίλιες συμβάλλουν στην τολμηρή αισθητική του οχήματος.
Εντυπωσιακή σχεδίαση μπροστινού μέρους MG HS
Από το πλάι, οι τροχοί 18 ιντσών προσδίδουν μια ισχυρή, σταθερή εμφάνιση. Προχωρώντας προς τα πίσω, το αυτοκίνητο διαθέτει 3D φώτα LED με 96 μεμονωμένα LED, προφυλακτήρα τύπου διαχύτη και λειτουργία αυτόματου χώρου αποσκευών.
Η εγκοπή στην χειρολαβή της πόρτας επιτρέπει το κεντρικό κλείδωμα αν ο οδηγός το φέρει μαζί του με την ταυτόχρονη ανάκλιση των καθρεφτών.
Εγκοπή στην χειρολαβή της πόρτας για κεντρικό κλείδωμα & ξεκλείδωμα
2 τραβέρσες ενισχύουν την σύνδεση φτερών και μετώπης
Αφθονία χώρου στο πορτ-μπαγκάζ που ξεπερνάει τα 500 lt.
Εσωτερικό
Το εσωτερικό, σε εκλεπτυσμένο μπλε χρώμα του Μονακό, διαθέτει διάταξη παρόμοια με τα προηγούμενα μοντέλα MG, αλλά με αξιοσημείωτες αναβαθμίσεις. Η καμπίνα είναι εξοπλισμένη με δύο μεγάλες οθόνες - ένα ψηφιακό πάνελ συμπλέγματος 12,1 ιντσών και μια οθόνη infotainment 10 ιντσών.
Η βελτιωμένη διεπαφή εξασφαλίζει μια ομαλή εμπειρία χρήστη χωρίς καθυστέρηση, παρέχοντας βασικές πληροφορίες όπως κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας, επίπεδα μπαταρίας, κατάσταση φόρτισης, μέσος όρος καυσίμου και στροφές.
Πανοραμική άποψη του ταμπλό και της χειριστηρίων της οροφής
Το άνοιγμα της πόρτας εμφανίζεται στην οθόνη του ταμπλό
Επιπλέον, το υβριδικό SUV προσφέρει 11 προηγμένα χαρακτηριστικά ασφαλείας, όπως αναγνώριση ταχύτητας, προσαρμοζόμενο cruise control, προειδοποιήσεις εμπρόσθιας και οπίσθιας σύγκρουσης, παρακολούθηση τυφλού σημείου, υποβοήθηση λωρίδας και κάμερα 360 μοιρών.
Το εσωτερικό περιλαμβάνει επίσης ένα μοντέρνο μοχλό ταχυτήτων, ένα κουμπί εκκίνησης, ένα ηλεκτρονικό χειρόφρενο και μια ηλιοροφή για να προσθέσετε μια πινελιά ανοίγματος και πολυτέλειας.
Φιλικός στη χρήση μοχλός ταχυτήτων - ευκολοπροσβάσιμη επιλογή λειτουργίας EV
Β. Ειδικά στοιχεία για το Υβριδικό σύστημα του MG HS PHEV
Η καρδιά του υβριδικού συστήματος MG HS PHEV είναι μια μπαταρία 16,6 kWh, η οποία επιτρέπει αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία περίπου 50 km ανά φόρτιση. Επιπλέον, το αυτοκίνητο υποστηρίζει αναγεννητική πέδηση 3 επιπέδων, μια σταθερή εναλλακτική λύση για τη φόρτιση της ενσωματωμένης μπαταρίας.
Μπαταρία ιόντων Li 16.6 kwh
Μπαταρία Υ.Τ. τύπου Τ (η σχεδίαση θυμίζει GM & Chevrolet)
Το Υβριδικό σύστημα του MG HS Plug-in Hybrid Συνοπτικά!
• Το πρώτο Plug In Hybrid της MG που βασίζεται στην πλατφόρμα AS2
• Η μπαταρία 376V περιέχει 6 μονάδες και 15 στοιχεία ανά μονάδα
• 6 Ταχύτητες για χρήση κινητήρα εσωτερικής καύσης
• 4 Ταχύτητες για εσωτερική χρήση ηλεκτροκινητήρα
• 1.5 Κινητήρας άμεσου ψεκασμού - 4 κύλινδρος με τοποθετημένο GPF
Βενζινοκινητήρας 1.5L
GDI MG HS PHEV
Χαρακτηριστικά του βενζινοκινητήρα
Βενζινοκινητήρας 1.5L GDI
– 4κύλινδρος turbo JV μεταξύ SAIC και GM
Ισχύς 119 kW
Ροπή 250 Nm
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ καυσίμου 37 L
Ηλεκτρικός κινητήρας – τοποθετημένος μέσα στο κιβώτιο ταχυτήτων
Ισχύς 90 kW
Ροπή 230 Nm
Επίπεδα Εξοπλισμού Comfort και Luxury διαθέσιμα
Συνδυασμένη Οδήγηση 258 PS
Χώρος Βενζινοκινητήρα MG HS PHEV
Σε ορισμένες χώρες το MG HS διατίθεται και ως μοντέλο βενζίνης.
Κινητήρας 1.5L GDI – ίδιο με PHEV
Ισχύς 119 kW
Ροπή 250 Nm
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ καυσίμου 55 L
Μοντέλα Comfort και Luxury
6 τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων
7 τάχυτο αυτόματο κιβώτιο DCT
168 - 174 g/km CO2
0 – 100 km/h - 9.9 secs
7.4 – 7.7 L/100 km (Συνδυασμένος WLTP)
Σύστημα Μετάδοσης με Ηλεκτρονική Αλλαγή Σχέσεων
Το σύστημα μετάδοσης – Παρέχει 10 ταχύτητες συνολικά
6 ταχύτητες οδήγησης με την ΜΕΚ
4 ταχύτητες οδήγησης με το ηλεκτρικό μοτέρ
Μπαταρία 16.6 kW/h
Ικανότητα φόρτισης 3.7 kw AC (AC φόρτιση μόνο)
Εξοπλισμός Υποβοήθησης οδήγησης
Προβολείς Full LED (LUX)
Ικανότητα ρυμούλκησης 1500 kg (με πέδηση)
Σύστημα κάμερας 360°
Εικονικός πίνακας οργάνων 12.3”
Ρυθμιζόμενος φωτισμός περιβάλλοντος
Ασφάλεια – MG Pilot:
Προσαρμοζόμενο Cruise Control (ACC)
Έξυπνος Έλεγχος Μεγάλης Σκάλας (IHC)
Σύστημα Υποβοήθησης Ταχύτητας (SAS)
Προειδοποίηση Μετωπικής Σύγκρουσης (FCW)
Αυτόματη Πέδηση Έκτακτης Ανάγκης (AEB)
Προειδοποίησης Αποχώρησης από τη Λωρίδα Κυκλοφορίας (LDW)
Υποβοήθηση Κυκλοφοριακής Συμφόρησης (TJA)
Υποβοήθηση Διατήρησης της Λωρίδας Κυκλοφορίας (LKA)
Προειδοποίησης Αλλαγής Λωρίδας Κυκλοφορίας (LCW)
Διατήρηση Λωρίδας Έκτακτης Ανάγκης (ELK)*
Παρακολούθηση Τυφλού Σημείου (BSM)
Προειδοποίηση Διασταύρωσης Πίσω Κυκλοφορίας (RCTA)
Προειδοποίηση Ανοικτής Πόρτας (DOW)
Οι 3 κύριες επιλογές του Software:
Ραδιόφωνο – Πλοήγηση – Κλιματισμός
Οι εκπομπές του CO2 στο MG HS PHEV < των 50 g/km
43 g/km CO2
0 – 100 km/h - 6.9 secs
Αυτονομία EV - 52 km (WLTP)
1.8 L/100 km (Συνδυασμένος WLTP)
Κύρια εξαρτήματα Υβριδικού συστήματος
Αυτό που πραγματικά μπορεί να ανακαλύψει ο χρήστης και θα απολαύσει είναι ότι όταν η υβριδική μπαταρία εκφορτιστεί, μπορεί να φορτιστεί στο δρόμο με χειροκίνητη επιλογή από το χρήστη και να έχει ξανά την ηλεκτρική αυτονομία για τα επόμενα 51 Km για ηλεκτρική οδήγηση. Φυσικά θα αυξηθούν τα επίπεδα κατανάλωσης καυσίμου αλλά στο ερώτημα Γίνεται; Η απάντηση είναι ένα μεγάλο NAI. Και όλα ελέγχονται όπως θα δείτε από το ταμπλό σε άψογα Ελληνικά.
Αnimation επιλογής από το ταμπλό του επιπέδου φόρτισης του MG HS PHEV
Αnimation του επιπέδου φόρτισης του MG HS PHEV
Κάτοψη και πλάγια όψη υβριδικού συστήματος MG HS PHEV
1. Ηλεκτρικός συμπιεστής κλιματισμού
2. Μετατροπέας DC/DC
3. Πλεξούδα υψηλής τάσης
4. Χειροκίνητη αποσύνδεση σέρβις (MSD)
5. Υποδοχή αργής φόρτισης
6. Δεξαμενή καυσίμου
7. Ηλεκτρική μονάδα κίνησης
8. Πακέτο μπαταρίας Υψηλής Τάσης
9. Ενσωματωμένος φορτιστής
Υβριδική ροή ενέργειας MG HS PHEV
Περιέλιξη μοτέρ πολύ λεπτού σύρματος χαλκού (Hairpin) για μειωμένη αντίσταση
Διακόπτης MSD απενεργοποίησης Υ.Τ Μπαταρίας
To νέο MG HS PHEV (2η γενιά), είναι πλήρως εξοπλισμένο θα έχει μία αυτονομία πάνω από 1.000 χλμ.
• Αναβαθμισμένη έκδοση 16 συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού (MG Pilot)
• Εξαιρετική σχεδίαση αμαξώματος
Το νέο MG HS PHEV θα είναι βελτιωμένο ως προς την ηλεκτρική αυτονομία κατά 50+ Km
Το νέο MG 2ης γενιάς διαθέτει 2 εκδόσεις κινητήρων:
• Βενζινoκινητήρα 170 Hp και
• Υβριδικό κινητήρα plug-in συνδυαστική ισχύ 339 Hp
• Η κατανάλωση καυσίμου σύμφωνα με το πρότυπο WLTP, είναι 7,6 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 είναι 173 γρ./χλμ.
Αν σταθούμε στο βασικό θέμα, το υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης (plug-in hybrid) διαθέτει τον στανταρτ turbo βενζινοκινητήρα βενζίνης 143 Hp / 230 Nm, έναν ηλεκτροκινητήρα 184 Hp / 340 Nm και μια μεγάλη μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 24,7 kWh.
Η συνδυασμένη απόδοση φτάνει τους 340 ίππους και τα 365 Nm.
Το αυτόματο κιβώτιο συμβάλλει με το τρόπο του στην αύξηση της ηλεκτρικής αυτονομίας που εξασφαλίζει το μεγαλύτερο πλέον πακέτο μπαταριών έτσι φθάνει τα 100 χλμ. με μία φόρτιση.
Οι επιδόσεις που εξασφαλίζει το ανανεωμένο plug-in hybrid σύστημα κίνησης κρίνονται πολύ ικανοποιητικές. Τα 0-100 χλμ./ώρα να επιτυγχάνονται σε 6,8 sec, και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 200 χλμ./ώρα.
Το όχημα θα διατίθεται από το επίσημο δίκτυο συνεργατών του ομίλου Συγγελίδη και θα αντικαταστήσει το μοντέλο της δοκιμής μας που όμως διατηρεί πάρα πολλά κοινά στοιχεία στο σύστημα της υβριδικής μετάδοσης κίνησης. Όσον αφορά όμως την σχεδίαση του αμαξώματος μιλάμε για μια Κινέζικη επίθεση στην Ευρωπαϊκή αλλά και Ελληνική αγορά.
Τώρα ποια θα είναι η τιμολογιακή πολιτική με τους δασμούς που έχει ανακοινώσει η Ευρωπαϊκή Ένωση, αυτή είναι μια ιστορία που θα παρακολουθούμε με ενδιαφέρον την εξέλιξή της. Το βέβαιο είναι ότι το προϊόν είναι άκρως ελκυστικό και ανταγωνιστικό!