Τολμηρό & ισχυρό: η BMW M GmbH παρουσιάζει μια ριζοσπαστική νέα φιλοσοφία οχημάτων στην παγκόσμια σκηνή για πρώτη φορά. Το BMW Concept XM προσβλέπει στο πιο ισχυρό αυτοκίνητο BMW M που μπήκε ποτέ στη σειρά παραγωγής, η οποία πρόκειται να ξεκινήσει στα τέλη του επόμενου έτους. Επομένως, η BMW M θα παρουσιάσει το πρώτο της αυτόνομο όχημα μετά τη θρυλική BMW M1 τη χρονιά που γιορτάζει τα 50 χρόνια της.
Ο ηλεκτρισμός στηρίζει μια εξαιρετική οδηγική εμπειρία που επιτρέπει στον οδηγό να κινηθεί σχεδόν αθόρυβα και να απολαύσει τη διαχρονική απόλαυση των υψηλών επιδόσεων. Οι εντυπωσιακά σμιλεμένες επιφάνειες και οι εξωφρενικές γραμμές δημιουργούν μια μοναδική σχεδιαστική γλώσσα.
5 ΙΣΧΥΡΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ:
● Ριζοσπαστική ιδέα νέου οχήματος
● Προεπισκόπηση του πιο ισχυρού αυτοκινήτου BMW M που κυκλοφόρησε ποτέ σε σειρά παραγωγής
● Πρόσφατα εξελιγμένο σύστημα μετάδοσης κίνησης M Hybrid με έως και 550 kW (750 hp)
● Πλήρως ηλεκτρική αυτονομία έως και 80 km
● Ολοκαίνουργια μορφή πολυτέλειας και αίσθηση χώρου για το εσωτερικό
● 1.000 Nm ροπής παράγονται από το νέο σύστημα κίνησης M Hybrid της BMW Concept XM.
Κινητήρας, κιβώτιο ταχυτήτων και επιδόσεις
Ο διπλά υπερτροφοδοτούμενος V-8 4,4 λίτρων δεν είναι νέος στη γκάμα κινητήρων της BMW, αλλά στο XM θα συνεργαστεί με έναν ηλεκτροκινητήρα και ένα πακέτο μπαταριών για να δημιουργήσει μια τεράστια ισχύ 750 ίππων. Η BMW δεν έχει υπολογίσει την απόδοση της επιτάχυνσης, αλλά με τόση δύναμη θα είναι σίγουρα γρήγορο. Συγκριτικά, τα ανταγωνιστικά SUV επιδόσεων όπως η Lamborghini Urus και η Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid προσφέρουν λιγότερη δύναμη, αλλά και τα δύο απέδωσαν χρόνους των 3,2 δευτερολέπτων για το 0-100 χλμ/ώρα στις δοκιμές μας.
Εμβέλεια, φόρτιση και διάρκεια ζωής μπαταρίας
Η BMW δεν έχει πει πόσο μεγάλη είναι η μπαταρία του XM, αλλά η εταιρεία υπολογίζει περίπου 80 χλμ. αυτονομίας μόνο με ηλεκτρική ενέργεια ανά φόρτιση. Όταν μάθουμε περισσότερα για την μπαταρία, το χρόνο φόρτισής της και άλλες υβριδικές λεπτομέρειες, θα σας ενημερώσουμε με περισσότερες πληροφορίες.
Εσωτερικό & άνεση
Αν και πιστεύουμε ότι το εξωτερικό του πρωτότυπου αντιπροσωπεύει μια στενή εκτίμηση του τι θα βγει τελικά από το εργοστάσιο παραγωγής της BMW στη Νότια Καρολίνα, αναμένουμε ότι πολλές από τις λεπτομέρειες του εσωτερικού δεν θα καταλήξουν στην παραγωγή. Το γεωμετρικό headliner, για παράδειγμα, πιθανότατα θα αντικατασταθεί με ύφασμα ή πανοραμική ηλιοροφή. Αγαπάμε τις vintage δερμάτινες επενδύσεις και τα καπιτονέ βελούδινα πίσω καθίσματα, αλλά η BMW πιθανότατα θα επιλέξει πιο συγκρατημένα υλικά για το τελικό προϊόν.
Πάνω από την X7 στη γκάμα SUV της BMW θα βρίσκεται το XM με γνώμονα τις επιδόσεις, ένα crossover δύο σειρών με σπορ προθέσεις και ρύθμιση από το περίφημο τμήμα M της μάρκας.