Βλάβη σύνδεσης κατά την αλλαγή της μίζας

Εάν ο κινητήρας δεν ξεκινάει μετά την αντικατάσταση της μίζας, ακόμη και αν ηχητικά ακούγεται  ότι αυτή έχει ενεργοποιηθεί, γενικά το πρόβλημα οφείλεται σε κακή σύνδεση του νέου εξαρτήματος.

Σε μερικούς εκκινητές , ένα πρόσθετο επίπεδο βύσμα συνδέεται μεταξύ της ηλεκτρομαγνητικής βαλβίδας και του ηλεκτροκινητήρα της μίζας (σύνδεση 45) για την παρακολούθηση της διαδικασίας εκκίνησης.

Σε περίπτωση κατά λάθος σύνδεσης  του βύσματος στον έλεγχο εκκίνησης (σύνδεση 50) κατά την εγκατάσταση, θα τροφοδοτηθεί με ρεύμα ο ηλεκτροκινητήρας της μίζας  αλλά όχι η ηλεκτρομαγνητική βαλβίδα.

Σχήμα 1: Σχέδιο συνδεσμολογίας με σύνδεση επαφής 50 (έλεγχος εκκίνησης) και σύνδεση επαφής 45 στην έξοδο ηλεκτρομαγνητικής βαλβίδας για την παρακολούθηση της διαδικασίας εκκίνησης.

Σχήμα 2: Σύνδεση επαφής 45 (αριστερά) και σύνδεση επαφής 50 (δεξιά)


  Αν είστε συνδρομητής παρακαλούμε  
με το όνομα χρήστη και τον κωδικό σας για να διαβάστε όλο το άρθρο.

Αν δεν είστε συνδρομητής ή η συνδρομή σας έχει λήξει 
παρακαλούμε 
εγγραφείτε ή ανανεώστε την συνδρομή σας.

 

WorkshopData Car Truck

 

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εφημερίδα
Το Συνεργείο του Αυτοκινήτου

 

Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info@tosynergeio.gr

 

 

Social Media

facebook logored gplus red YouTube redr Twitter