Το συγκρότημα κινητήρα Lamborghini V12 και το κιβώτιο ταχυτήτων ISR [Video]

1. Ο κινητήρας Lamborghini V12

Η Lamborghini SPA - Automobili Lamborghini ξεκίνησε ένα πρωτοποριακό κεφάλαιο στην ιστορία της εταιρείας με ένα ολοκαίνουργιο εργοστάσιο παραγωγής V12 και ένα νέο μοναδικό κιβώτιο υψηλής απόδοσης - τον 12κύλινδρο με κυβισμό 6,5 λίτρων, απόδοση 525 kW (700 hp ) και η μέγιστη ροπή των 690 Nm που αναπτύχθηκε με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας από ένα λευκό φύλλο χαρτιού. Το αποτέλεσμα είναι μια σύνθεση εκπληκτικών επιδόσεων, υψηλής λειτουργικότητας, χαμηλού βάρους και μέτριων εκπομπών καυσαερίων. 

Το τέλειο συμπλήρωμα είναι μια εντελώς νέα ιδέα μεταφοράς για τα σούπερ σπορ αυτοκίνητα: το αυτοματοποιημένο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων Lamborghini ISR συνδυάζει ελάχιστους χρόνους αλλαγής σχέσεων και καθημερινή χρηστικότητα με μικρό βάρος και διαστάσεις για να εγγυάται την συναισθηματική αίσθηση από τις αλλαγές ταχύτητας που οι πελάτες περιμένουν από ένα σούπερ σπορ αυτοκίνητο στην κορυφή του πρωταθλητή.

lamb4

2. Το κιβώτιο ταχυτήτων ISR

Όπως και η προηγούμενη Murciélago, το νέο supercar θα είναι τετρακίνητο, μέσω ενός κεντρικού ηλεκτροϋδραυλικά ελεγχόμενου κεντρικού συμπλέκτη Haldex. Σε αντίθεση με τη Ferrari και το Group της VW, οι οποίες χρησιμοποιούν αυτοματοποιημένα κιβώτια ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη (DSG), η Lamborghini επιμένει με το ρομποτικό μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων μονού συμπλέκτη κατασκευασμένο από το Graziano, το οποίο λειτουργεί είτε αυτόματα είτε μέσω χειριστηρίων τοποθετημένων στο τιμόνι. Ενώ η Lamborghini υποστηρίζει ότι αυτή η μετάδοση είναι ελαφρύτερη και πιο συμπαγής, προτιμάται γενικά η απαλότητα των αλλαγών σχέσεων του κιβωτίου διπλού συμπλέκτη γνωστού και από την VW ως DSG. Γνωστή ως η μετάδοση ISR (Independent Shifting Rods - ανεξάρτητες ράβδοι αλλαγής σχέσεων), το κιβώτιο ταχυτήτων επτά ταχυτήτων (συν όπισθεν) χρησιμοποιεί ενσωματωμένα υδραυλικά συστήματα στο κέλυφος για να ενεργοποιήσει τις αλλαγές σχέσεων. 

Η μονάδα έχει συγχρονιζέ από ανθρακονήματα. Οι χρόνοι αλλαγής σχέσεων έχουν μειωθεί έως και 50% και η Lamborghini ισχυρίζεται ότι στη γρήγορη λειτουργία της ή στη λειτουργία Corsa οι χρόνοι αλλαγής μπορούν να φτάσουν τα 50 χιλιοστά του δευτερολέπτου.

3. Μειονεκτήματα του κινητήρα V12 και του κιβωτίου

Υπάρχουν ορισμένα μειονεκτήματα, όπου το Νο.1 είναι η τιμή.

Το μέγεθος και το βάρος είναι τα άλλα μειονεκτήματα. Πρέπει να έχετε αρκετό χώρο για να τοποθετήσετε ένα κινητήρα V12 στο αυτοκίνητό σας και γι 'αυτό το λόγο τα σχέδια Lamborghini συχνά φτιάχνονται με γνώμονα τον κινητήρα.

Με 12 έμβολα και 48 βαλβίδες, υπάρχει ένας υπερβολικά μεγάλος αριθμός κινούμενων μερών.

Το κιβώτιο δεν έχει την απαλότητα των αλλαγών ενός DSG κιβώτιο.

Απολαύστε το σχετικό Video.

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εφημερίδα
Το Συνεργείο του Αυτοκινήτου

 

Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info@tosynergeio.gr

 

 

Social Media

facebook logored gplus red YouTube redr Twitter