Προβλήματα από λάθος επιλογή φίλτρου καυσίμου για το ίδιο ύψος του περιβλήματος της θήκης καυσίμου

Οι αλλαγές του φίλτρου καυσίμου μπορεί να αποτελέσουν πηγή προβλήματος  σε οχήματα με κινητήρες 1.6 και 2.0 TDI - Volkswagen (χωρίς αισθητήρα στάθμης νερού στο περίβλημα φίλτρου).

Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι ο κατασκευαστής χρησιμοποιεί τόσο τα μακριά όσο και τα κοντά στοιχεία φίλτρου σε αυτούς τους κινητήρες, ωστόσο το περίβλημα της θήκης του φίλτρου είναι το ίδιο και στους δύο κινητήρες.

Έτσι, εάν χρησιμοποιείται το φίλτρο καυσίμου MAHLE KX 386 Eco, (ή ανάλογο) το συνολικό ύψος αυτού του στοιχείου μπορεί να διαφέρει σημαντικά από αυτό του παλαιού φίλτρου. Ωστόσο, αυτό δεν αποτελεί μη συμμόρφωση και δεν αλλοιώνει τη λειτουργία του φίλτρου με οποιονδήποτε τρόπο.

filtro1

Εικόνα 1: Ένα περίβλημα - δύο πιθανά μεγέθη φίλτρου

filtro3

Εικόνα 2: Παλαιό καύσιμο ντίζελ στο περίβλημα του φίλτρου

filtro2

Εικόνα 3: Κέλυφος φίλτρου στην υποδοχή κινητήρα

Προσοχή

Πριν την τοποθέτηση του νέου στοιχείου φίλτρου, βεβαιωθείτε ότι αποστραγγίζετε το υπόλοιπο καύσιμο από το περίβλημα του φίλτρου και απορρίψτε το σωστά. Αυτό ελαχιστοποιεί την άμεση μόλυνση του νέου φίλτρου με μολυσμένο καύσιμο.

Επιπρόσθετα, να αλείφετε  πάντα τα καινούργια ελαστικά παρεμβύσματα με καθαρό καύσιμο εκ των προτέρων για να αποφύγετε την καταστροφή τους κατά την εγκατάσταση.

Πηγή: MAHLE

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εφημερίδα
Το Συνεργείο του Αυτοκινήτου

 

Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info@tosynergeio.gr

 

 

Social Media

facebook logored gplus red YouTube redr Twitter