Πετρελαιοκίνηση & νέοι δρόμοι ανάπτυξης [Video]

Η ημερίδα οργανώθηκε από το περιοδικό Auto Τρίτη με συμμετοχή του Ινστιτούτου ΙΔΕΕΑ και χορηγό επικοινωνίας την εφημερίδα το ”Συνεργείο του Αυτοκίνητου”.

Με επιτυχία και αρκετά χρήσιμα συμπεράσματα ολοκληρώθηκε η ημερίδα με θέμα την Πετρελαιοκίνηση την Παρασκευή 17 Φεβρουαρίου 2012

OMILITES1

 

OMILITES2

Έγινε σε ένα ωραίο και φιλόξενο χώρο, στο Ελληνικό Μουσείο αυτοκινήτου, παρουσία πολλών ενδιαφερόμενων, τεχνικών και αντιπρόσωπων εταιρειών αυτοκινήτου, ανταλλακτικών, εκπροσώπους σωματείων, στελέχη της εκπαίδευσης, μηχανικούς και ενδιαφερόμενους για τις εξελίξεις στο χώρο του αυτοκινήτου. Την έναρξη της ημερίδα έκανε ο κ. Τριανταφύλλης Γ. Δ/ντής του Auto Τρίτη ΑΕ χαιρετίζοντας την απελευθέρωση της πετρελαιοκίνησης και τονίζοντας την υποστήριξη του μέσα από τις δράσεις του Auto Τρίτη. Η θεματολογία της ημερίδας ήταν εξαιρετικά ενδιαφέρουσα και το πρόγραμμα αναλυτικότερα περιελάμβανε:

euro5Νομοθεσία – τροποποιήσεις Diesel Euro 5. Στην νομοθεσία και στις εγκρίσεις τύπου αναφέρθηκε ο κ. Ζαχμάνογλου Θ. (Μηχ/γος Μηχανικός). Ιδιαίτερη αίσθηση προκάλεσε το γεγονός, εκτός των άλλων, της αναφοράς ότι μέσα στις προθέσεις της αρμόδιας νομαρχίας είναι και το κλείσιμο του μοναδικού Κέντρου Εγκρίσεων Τύπου που υπάρχει στο Ελληνικό. Ένα ιδιαίτερα εξοπλισμένο εργαστήριο για τον έλεγχο των καυσαερίων των οχημάτων που αν κλείσει, λόγω του υψηλού κόστους κατασκευής και κόστους τεχνολογίας εξοπλισμού, δεν πρόκειται να ξαναλειτουργήσει με ότι αυτό σημαίνει.


ideeaΣυστήματα μείωσης εκπομπών (καταλύτες - φίλτρα DPF). Στα συστήματα μείωσης εκπομπών ρύπων στους πετρελαιοκινητήρες (καταλύτες - φίλτρα DPF) και στις κατασκευαστικές επεμβάσεις τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό των κινητήρων αναφέρθηκε ο κ. Καπετανάκης Γ. (Τεχν/γος Οχημάτων, Tεχν/κός Δ/ντής του ΙΔΕΕΑ). Ιδιαίτερη αναφορά έγινε στο γεγονός ότι για την καλή λειτουργία του φίλτρου σωματιδίων και την συντήρηση του θα πρέπει τόσο το συνεργείο όσο και ο χρήστης (οδηγός) να φροντίζουν να τηρούν επιμελώς τις οδηγίες του κατασκευαστή.


toyotaΕξελίξεις οχημάτων Toyota. Στις τεχνολογικές εξελίξεις των κινητήρων της Toyota, τόσο στους πετρελαιοκινητήρες όσο και στους υβριδικούς κινητήρες αναφέρθηκε ο κ. Καραΐσκος Η. από την Toyota Hellas. Η εταιρεία φαίνεται να ακολουθεί τις εξελίξεις και μάλιστα ειδικά στο τομέα των υβριδικών να βρίσκεται σημαντικά μπροστά.


coralΤο καύσιμο και ο κινητήρας Diesel. Στα εξελιγμένα καύσιμα της εταιρείας Shell αναφέρθηκε ο κ Γιαννακουδάκης Ε. Ιδιαίτερη αναφορά έγινε στο Shell FuelSave Diesel - το νέο πετρέλαιο κίνησης το οποίο περιλαμβάνει ειδικά συστατικά για πιο γρήγορη ανάφλεξη του πετρελαίου και καλύτερη καύση από ότι το απλό πετρέλαιο κίνησης με στόχο την οικονομία καυσίμου.

coralΗ αγορά των καυσίμων και ο κλάδος των πρατηρίων. Στην αγορά των καυσίμων και τους σημαντικούς ελέγχους, ποιοτικούς και ποσοτικούς, που γίνονται από πλευράς εταιρείας shell, αναφέρθηκε η κ. Παγκοπούλου Ε. Τόνισε χαρακτηριστικά ότι η εταιρεία ελέγχει σε όλα τα στάδια μεταφοράς τα καύσιμα της ποιοτικά ενώ τρία ειδικά εξοπλισμένα οχήματα Van, ελέγχουν όλα τα πρατήρια της εταιρείας με στόχο το τελικό προϊόν προς τον καταναλωτή να είναι απόλυτα διασφαλισμένο ποσοτικά και ποιοτικά.


opelΤεχνολογίες πετρελαιοκίνησης GM. Στο νέο στόλο πετρελαιοκίνητων και υγραεριοκίνητων οχημάτων που αναμένονται ή κυκλοφορούν αναφέρθηκε ο κ. Καφαντάρης Β. από την GM Hellas. Ιδιαίτερη εντύπωση προξένησαν οι τεχνολογικές καινοτομίες του νέου ηλεκτροκίνητου Opel Ampera, το οποίο αντλεί την απαιτούμενη ηλεκτρική ενέργεια για την κίνηση του από έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης.


autecoΈλεγχοι ΚΤΕΟ για κινητήρες diesel, απαιτήσεις και εμπειρία. Για τους ελέγχους των καυσαερίων στα ΚΤΕΟ για κινητήρες diesel, αναφέρθηκε ο κ. Πολυχρονόπουλος Α. από την Auteco. Η μέτρηση των καυσαερίων των κινητήρων diesel απαιτεί ιδιαίτερη προσοχή και εμπειρία μιας και η μέτρηση γίνεται στο μέγιστο των στροφών του κινητήρα.


ideeaDiesel & LPG – Οι ενδιαφέρουσες προοπτικές του diesel blending. Στο diesel blending, ανάμειξη καυσίμου πετρελαίου και υγραερίου, αναφέρθηκε ο κ. Καραμπίλας Π. (Τεχν/γος Οχημάτων - ΙΔΕΕΑ) και στα πλεονεκτήματα της. Σημαντικό είναι το γεγονός ότι τα οφέλη σε ετήσια βάσει μπορούν να φτάσουν τα 6.000 6 – 7000 6 για ένα φορτηγό όχημα που διανύει 120.000 χιλιόμετρα περίπου ετησίως.


 

Επίλογος

Η ημερίδα έκλεισε με την κοπή της πίτας του Auto Τρίτη και με την κλήρωση, περισσοτέρων από 30 δώρων που μοιράσθηκαν στους παρευρισκόμενους.
Το ενδιαφέρον για τις θεματικές ενότητες που αναπτύχθηκαν με επάρκεια από όλους τους εισηγητές ήταν μεγάλο. Γεγονός που αποτυπώθηκε στις ερωτήσεις και στα σχόλια των ακροατών που έφυγαν με σημαντικές πληροφορίες, προβληματισμούς και δώρα.

 

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εφημερίδα
Το Συνεργείο του Αυτοκινήτου

 

Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info@tosynergeio.gr

 

 

Social Media

facebook logored gplus red YouTube redr Twitter