Τα ποδήλατα RedShark προορίζονται ως ποδήλατα θαλάσσης ή ως σκάφος Trimaran με πεντάλ

Αρχικά Ναι. Αυτό το πράγμα είναι πραγματικό. Το νέο ισπανικό ποδήλατο RedShark trimaran έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει στους ποδηλάτες μια προπόνηση που λειτουργεί με πεντάλ, μία γνωστή φόρμα και αίσθηση, αλλά η ελευθερία να εξερευνήσετε νέα μέρη στο νερό.

RedShark τριμαράν ποδήλατο με πεντάλ

Το RedShark πουλιέται ως ένα trimaran σκάφος που έχει αναπτυχθεί για υδρόβια ποδηλασία. Η βασική ιδέα φαίνεται να είναι να ανοίξει ένα τεράστιο ποσοστό ανεκμετάλλευτων ανεξερεύνητων περιοχών, είτε για την ευκαιρία να ξεφύγουμε από τον πολιτισμό (με τρόπο ποδηλασίας) είτε για αδιάκοπη εκπαίδευση.

Το RedShark είναι προϊόν της άγριας φαντασίας του έμπειρου ισπανικού κατασκευαστή αυτοκινήτων / μοτοποδηλάτων και του ενθουσιώδους καλλιτέχνη Josep Rubau. Η διαβίωση κοντά στη θάλασσα είναι εμπνευσμένη ανάλογα με τις ευαισθησίες του κατόχου και τις προοπτικές του.

Ένα μεγάλο ποσοστό της ανάπτυξης πιστώνεται στη δημιουργία του RedShark, και θα ήταν ενδιαφέρον να δούμε πώς φθάνει σε μια καταναλωτική αγορά. Προς το παρόν φαίνεται ότι προσφέρονται τρία μοντέλα, τα οποία φαίνεται να διαφέρουν ελαφρά τόσο στην κατασκευή όσο και στις ρυθμίσεις των εξαρτημάτων ώστε να προσαρμόζονται σε διαφορετικούς τύπους χρηστών.

  1. Το μοντέλο Sport πωλείται ως το ταχύτερο και για τους σοβαρότερους αθλητές. Το RedShark Sport είναι κατασκευασμένο για να εκπαιδεύει τον χειριστή του όπως στο γυμναστήριο και παίρνει μια δοκιμή χρόνου ή ένα εμπνευσμένο από το τρίαθλο πιλοτήριο, με μια υγιή δόση εξαρτημάτων άνθρακα και πεντάλ χωρίς κλιπ.
  2. Το μοντέλο RedShark Adventure είναι σχεδιασμένο για να εξερευνήσετε λίμνες, ποτάμια και ήρεμες θάλασσες, περιλαμβάνει πολλά τσάντες για να μεταφέρετε περισσότερες προμήθειες για περιπέτεια μεγαλύτερης διάρκειας κατά τη νύχτα σε παράκτιες περιοχές.
  3. Το μοντέλο RedShark Fun δεν ήταν διαθέσιμο για προβολή κατά το λανσάρισμα, αλλά φαίνεται να είναι η έκδοση με τις χαμηλότερες τιμές. Εννοείται ότι για περισσότερους χρήστες ψυχαγωγίας, όχι απαραίτητα για τους υπάρχοντες ποδηλάτες, φαίνεται ότι αυτό το μοντέλο μπορεί να χρησιμοποιήσει μια φθηνότερη κατασκευή πλαισίου, που στηρίζεται λιγότερο σε άνθρακονήματα. Αυτή η κατασκευή απομακρύνει το RedShark πίσω από τα βασικά, με μια πιο όρθια θέση σε επίπεδη οδήγηση.

Τεχνικές λεπτομέρειες

Το πλαίσιο του «αμφίβιου» και τα δύο πτερύγια που συνδέουν τα τρία κύτη είναι όλα κατασκευασμένα από ανθρακονήματα σε αυτό που η RedShark ονομάζει δομικές ζώνες. Το σύνολο του ποδηλάτου / σκάφους παράγεται 100% στην Ευρώπη, από ένα ευρύ φάσμα προμηθευτών υλικών.

Τα τρία πλωτά κύτη κατασκευάζονται κατόπιν από περισσότερο ελαστικό πλαστικό ABS που μπορεί να αντέξει την καταπόνηση και την καθημερινή φθορά.

Εκτός από την προφανή έμπνευση από τα ποδήλατα, όλο το ποδήλατο / σκάφος της RedShark δανείζεται πολλά εξαρτήματα ποδηλάτου για να λειτουργήσει. Το μοντέλο Adventure χρησιμοποιεί μεγάλα πεντάλ πλατφόρμας και ένα στρόφαλο ειδικά για το e-bike για να γυρίσει το διαφορικό στο κάτω στήριγμα. Το Sport ήταν εξοπλισμένο με πεντάλ δρόμου για την αποτελεσματικότητα των πεταλιών.

Το μοντέλο adventure δανείζεται την ιδέα της bikepacking, τοποθετώντας μια σειρά από τσαντάκια πάνω στο ποδήλατο / σκάφος για να απολάυσετε το ελαφρύ κάμπινγκ. Εκτός από τις τσάντες και μία υποδοχή μπουκαλιού νερού πίσω από το στρόφαλο, το RedShark περιλαμβάνει μια σφραγισμένη αδιάβροχη καταπακτή στο πίσω μέρος της κύριας γάστρας για να κρατάει ευαίσθητα εργαλεία όπως το κινητό σας τηλέφωνο και το εμφιαλωμένο νερό που προστατεύεται από το νερό.

Η πρόωση προς τα εμπρός παρέχεται από μία φτερωτή ακριβώς κάτω από το σκελετό ανύψωσης που συνεχίζει προς τα κάτω από τον κάτω βραχίονα με έναν άμεσο άξονα μετάδοσης κίνησης. Δεν είναι σαφές πώς σχεδιάστηκαν τα γρανάζια και αναπτύχθηκαν οι σχέσεις μετάδοσης, καθώς δεν φαίνονται ρυθμιζόμενα. Έτσι, η ταχύτητα στο νερό δεν είναι πραγματικά ξεκάθαρη, κάνοντάς μας περίεργους πώς θα κινιόταν στο ανοιχτό νερό ή σε ρεύματα έναντι των λιμνών και άλλων πιο ήρεμων σωμάτων νερού. Ο καθοδηγητικός έλεγχος επιτυγχάνεται από ένα ζευγάρι πηδάλια ακριβώς κάτω από τον μπροστινό ιστό, γυρισμένα από το βασικό τιμόνι ποδηλάτου που προσφέρεται σε διάφορα μοντέλα.

Στούντιο και φωτογραφίες από την RedShark

Οι δύο πλευρικοί πλωτήρες είναι αναδιπλωμένοι για φορητότητα και η δυνατότητα μεταφοράς τους σε χαμηλού ύψους trailer μοτοσικλέτας (ή σχάρα οροφής) με χαμηλή ανάρτηση.

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εφημερίδα
Το Συνεργείο του Αυτοκινήτου

 

Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info@tosynergeio.gr

 

 

Social Media

facebook logored gplus red YouTube redr Twitter