Η Mercedes φέρνει την οδήγηση Hands-Free στον 40-Ton φορτηγό [Video]

• Το νέο φορτηγό μπορεί να στρίψει, να φρενάρει και να επιταχύνει σε όλες τις ταχύτητες
• Οι πλευρικοί καθρέφτες θα αντικατασταθούν με οθόνες βίντεο 15 ιντσών

Η Daimler AG εξοπλίζει το ναυαρχίδα του φορτηγού της Mercedes-Benz με τεχνολογία διεύθυνσης hands-free, χρησιμοποιώντας ένα σύστημα καμερών και ραντάρ που του επιτρέπουν να οδηγεί και να φρενάρει χωρίς περιορισμούς.

Αυτή η τεχνολογία μπορεί να πάρει τον έλεγχο του βολάν σε καταστάσεις που κυμαίνονται από stop-and-go, οδήγηση στην πόλη, πορεία σε αυτοκινητόδρομους, υπογραμμίζοντας την ταχύτερη αλλαγή σε μια εποχή αυτόνομης οδήγησης.

Χρησιμοποιώντας τα συστήματα κάμερας και ραντάρ, το αναβαθμισμένο Mercedes Actros μπορεί ανεξάρτητα να στρίψει, να φρενάρει και να επιταχύνει χωρίς περιορισμούς ταχύτητας, μία πρωτιά σε μαζικό φορτηγό, σύμφωνα με την αυτοκινητοβιομηχανία της Στουτγάρδης της Γερμανίας. Η τεχνολογική αίσθηση επεκτείνεται στο αποκαλούμενο καθρέφτης-κάμερα (mirror-cam), με το περιβάλλον του αυτοκινήτου να εμφανίζεται σε δύο οθόνες βίντεο 15 ιντσών μέσα στην καμπίνα του οδηγού που αντικαθιστούν τους παραδοσιακούς καθρέφτες.

"Το Actros καθιστά τις επιχειρήσεις logistics σημαντικά ασφαλέστερες για όλους τους συμμετέχοντες και πιο αποδοτικές για τους πελάτες μας", δήλωσε ο επικεφαλής φορτηγών Mercedes-Benz Stefan Buchner σε δήλωσή του πριν την πρεμιέρα του φορτηγού στο Βερολίνο. "Το νέο Actros θέτει ήδη το μέλλον των βαρέων φορτηγών στο δρόμο σήμερα."

Η ώθηση της τεχνολογίας έρχεται σε κρίσιμη στιγμή για τη Daimler. Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία χωρίζεται σε τρεις μονάδες: τα αυτοκίνητα της Mercedes, τις υπηρεσίες κινητικότητας και τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις εμπορικών οχημάτων στον κόσμο. Η νέα εταιρική δομή, η οποία πρόκειται να τεθεί σε εφαρμογή το επόμενο έτος, θα μπορούσε να προετοιμάσει το έδαφος για μια ενδεχόμενη μερική ταξινόμηση των μονάδων.

Φθηνότερες μεταφορές

Ταμπλό οργάνων Actros

Τα αυτόνομα οχήματα έχουν αποκτήσει ολοένα και μεγαλύτερη σημασία για τις εταιρείες εφοδιαστικής αλυσίδας λόγω της μείωσης των οδηγών και της πίεσης για εξοικονόμηση χρημάτων. Η εταιρία συμβούλων Roland Berger εκτιμά ότι τα αυτο-οδηγούμενα φορτηγά θα μπορούσαν να μειώσουν το κόστος μεταφοράς έως και 40% όταν θα κυκλοφορήσουν τα επόμενα χρόνια.

Παρόλο που το Actros δεν μπορεί να κινείται από μόνο του, τα νέα συστήματα υποβοήθησης οδηγού βοηθούν να κρατηθεί το φορτηγό στη λωρίδα, να αποφευχθούν συγκρούσεις και να πραγματοποιήσει μια πέδηση έκτακτης ανάγκης. Η έλλειψη προσοχής από τους καθρέφτες και άλλα μέτρα αποδοτικότητας σημαίνουν ότι το φορτηγό καταναλώνει μέχρι και 3% λιγότερα καύσιμα σε αυτοκινητόδρομους και μέχρι 5% λιγότερο σε οδικούς χερσαίους δρόμους, δήλωσε η Daimler.

Τον Ιούλιο, η αυτοκινητοβιομηχανία Daimler και η εταιρεία Bosch δήλωσαν ότι θα ξεκινήσουν αυτόνομη υπηρεσία μεταφοράς στη Silicon Valley στις αρχές του 2019. Το πιλοτικό έργο θα προσφέρει δωρεάν διαδρομές σε περιορισμένο αριθμό πελατών σε "επιλεγμένες διαδρομές", ανέφεραν οι εταιρείες.

Οι δύο εταιρείες υποσχέθηκαν επίσης να έχουν ένα αυτοδηγούμενο όχημα μέχρι το έτος 2021. Αρκετές άλλες επιχειρήσεις οχημάτων, όπως οι Waymo, η General Motors και η Uber, ανακοίνωσαν σχέδια για την παραγωγή αυτο-οδηγούμενων οχημάτων.

Η Daimler κατέβαλε προσπάθειες για την ενίσχυση της τεχνολογίας των αυτοκινήτων, αποκαλύπτοντας ένα νέο ηλεκτρικό όχημα (EQC) που λειτουργεί με μπαταρίες. Η φίρμα σχεδιάζει να προσθέσει 10 μοντέλα ηλεκτρικών αυτοκινήτων μέχρι το 2022. Έχει ξοδέψει περισσότερα από 12 δισεκατομμύρια δολάρια για την ανάπτυξη οχημάτων με μπαταρίες

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εφημερίδα
Το Συνεργείο του Αυτοκινήτου

 

Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info@tosynergeio.gr

 

 

Social Media

facebook logored gplus red YouTube redr Twitter