Νέες λύσεις Bosch για τα συνεργεία με ψηφιοποίηση του aftermarket στην Automechanika 2018

  • Διασύνδεση: η Bosch επεκτείνει τις δικτυωμένες λύσεις για τα συνεργεία του μέλλοντος
  • Λογισμικό Esitronic 2.0: Ανεπτυγμένο λογισμικό που προτείνει την καλύτερη λύση επισκευής
  • Η Bosch λαμβάνει το βραβείο καινοτομίας 2018, παρουσιάζοντας την τεχνολογία «Επαυξημένη Πραγματικότητα» στον τομέα της εκπαίδευσης

Είτε πρόκειται για ηλεκτρική, αυτόνομη ή δικτυωμένη οδήγηση η Bosch έχει ηγετικό ρόλο στην εξέλιξη της αυτοκίνησης. Σύμφωνα με τη συμβουλευτική εταιρεία PwC, έως το 2025 θα κυκλοφορούν στους δρόμους πάνω από 470 εκατομμύρια συνδεδεμένα οχήματα. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα τη σημαντική ανάπτυξη των υπηρεσιών επεξεργασίας δεδομένων στον τομέα του aftermarket, πράγμα που θα αποτελέσει και καθοριστικό παράγοντα για τη μελλοντική ανάπτυξή του.

«Το τμήμα Automotive Aftermarket της Bosch θέλει να συνεχίσει να οδηγεί τις εξελίξεις. Με καινοτόμες ιδέες για αποτελεσματική συντήρηση και επισκευή με λύσεις συνδεδεμένης διάγνωσης και υπηρεσιών συνεργείου, υποστηρίζουμε τους συνεργάτες μας και στον υπάρχοντα αλλά και στον μελλοντικό στόλο οχημάτων» ανέφερε ο Manfred Baden, πρόεδρος του τμήματος Automotive Aftermarket στη διεθνή έκθεση Automechanika στη Φρανκφούρτη.

Στο μέλλον, η τεχνολογία της Επαυξημένης Πραγματικότητας θα διευκολύνει τους μηχανικούς στο συνεργείο ακόμη και σε εξεζητημένες περιπτώσεις επισκευής, εξοικονομώντας έως και 15 τοις εκατό από τον χρόνο τους. Για αυτή την καινοτομία στον τομέα των εκπαιδευτικών σεμιναρίων, η Bosch έλαβε φέτος το βραβείο «Automechanika Innovation Award».

Η διασύνδεση σώζει από τη «διπλή δουλειά»

Η «δικτυωμένη επισκευή» της Bosch αποτελεί τη βάση για την επικοινωνία όλων των διαγνωστικών μονάδων ενός συνεργείου μεταξύ τους. Συνδέει την παραλαβή του οχήματος, τις πληροφορίες του οχήματος και τον διαγνωστικό εξοπλισμό και δημιουργεί μια κοινή βάση δεδομένων που μεταδίδεται ασύρματα σε όλες τις συνδεδεμένες συσκευές. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα την εξοικονόμηση χρόνου έως και 10 λεπτά ανά όχημα. 

Βέλτιστη λύση επισκευής μέσω συγκεντρωτικής βάσης δεδομένων

Εκτός από τη δικτυωμένη επισκευή, η Bosch επικεντρώνεται και στην ανάπτυξη του ήδη υπάρχοντος λογισμικού. Η νεότερη έκδοση του λογισμικού βελτιστοποιεί τη διαδικασία διάγνωσης και μειώνει τον χρόνο επισκευής ανά όχημα.

Παράλληλα, επιδέχεται συνεχείς αναβαθμίσεις ενώ η μηχανή αναζήτησης είναι γρηγορότερη από ποτέ. Επίσης, η λειτουργία καταγραφής ιστορικού επισκευών διευκολύνει τη διάγνωση. Στη βάση δεδομένων της Bosch έχουν καταγραφεί πάνω από 750.000 περιπτώσεις επισκευής οχήματος. Από τη στιγμή που η μονάδα διάγνωσης εντοπίσει μια ήδη καταγεγραμμένη βλάβη, προτείνει και την καλύτερη λύση όπως έχει συνταχθεί από τους ειδικούς της Bosch και έχει αξιολογηθεί ως βέλτιστη από άλλους χρήστες.

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εφημερίδα
Το Συνεργείο του Αυτοκινήτου

 

Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info@tosynergeio.gr

 

 

Social Media

facebook logored gplus red YouTube redr Twitter