Επαναφορτιζόμενη μπαταρία στερεάς κατάστασης από τη Fisker [video]

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα έχουν αυτονομία 500 μιλίων με μία φόρτιση 1 λεπτού.

Όταν ο Henrik Fisker λανσάρισε πέρυσι την εκκίνηση του ηλεκτρικού αυτοκινήτου, ανακοίνωσε ότι το πρώτο του αυτοκίνητο θα τροφοδοτηθεί από μια νέα τεχνολογία υβριδικών υπερκαταναλωτών με βάση το γραφένιο, αλλά αργότερα ανακοίνωσε ότι έβαλε αυτά τα σχέδια στο συρτάρι και αντ' αυτού θα χρησιμοποιήσει τις πιο παραδοσιακές μπαταρίες ιόντων λιθίου (Li-ion). 

Τώρα η εταιρεία αναγγέλλει μια "ανακάλυψη" στις στερεάς κατάστασης μπαταρίες για να τροφοδοτήσει τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα της επόμενης γενιάς και καταθέτουν πατέντες για διπλώματα ευρεσιτεχνίας για να κατοχυρωθούν.

Ετοιμαστείτε για κάποιες τρελές δηλώσεις εδώ.

Οι μπαταρίες στερεάς κατάστασης πιστεύεται ότι είναι πολύ ασφαλέστερες από τις συνηθισμένες ιόντων λιθίου και θα μπορούσαν να έχουν περισσότερες δυνατότητες για υψηλότερη ενεργειακή πυκνότητα, αλλά έχουν επίσης περιορισμούς, όπως εύρος θερμοκρασίας, πυκνότητα ρεύματος ηλεκτροδίου και δεν έχουμε ακόμα να δούμε μια εταιρεία ικανή της παραγωγής του σε μεγάλη κλίμακα και σε ένα ελκυστικό σημείο τιμών ανταγωνιστικό με μπαταρίες Li-ion.

Τώρα, ο Fisker ανακοίνωσε ότι κατοχυρώνει με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας μια νέα δομή ηλεκτροδίων στερεάς κατάστασης που θα επέτρεπε μια βιώσιμη μπαταρία με κάποιες απίστευτες προδιαγραφές.
Ακολουθούν όσα ισχυρίζονται (μέσω της GreenCarCongress):

Οι στερεές μπαταρίες της Fisker θα διαθέτουν τρισδιάστατα ηλεκτρόδια με 2,5 φορές την ενεργειακή πυκνότητα των μπαταριών ιόντων λιθίου. Ο Fisker υποστηρίζει ότι αυτή η τεχνολογία θα επιτρέψει αυτονομίες άνω των 500 μιλίων σε μία μόνο φόρτιση και χρόνους φόρτισης τόσο χαμηλούς όσο ένα λεπτό πιο γρήγορα και από την πλήρωση μιας δεξαμενής βενζίνης.

Henrik Fisker, CEO, Fisker Inc

Ακολουθεί μια αναπαράσταση των τρισδιάστατων ηλεκτροδίων:

Ο Fisker βρίσκεται παντού με το νέο του ηλεκτρικό αυτοκίνητο Emotion και τονίσαμε με την ματιά μας τους απίστευτους ισχυρισμούς του Fisker.

Αλλά το πιο τελευταίο project του με την μπαταρία στερεάς κατάστασης είναι υπό την καθοδήγηση του Dr. Fabio Albano, της VP συστημάτων συσσωρευτών στη Fisker και συνιδρυτή του Sakti3, κάτι που προσθέτει αξιοπιστία στην όλη προσπάθεια.

Ο Albano σχολίασε την ανακοίνωση:

Αυτή η ανακάλυψη σηματοδοτεί την αρχή μιας νέας εποχής σε υλικά στερεάς κατάστασης και τεχνολογίες κατασκευής. Αντιμετωπίζουμε όλα τα εμπόδια που οι μπαταρίες στερεάς κατάστασης έχουν συναντήσει στην πορεία προς την εμπορευματοποίηση, όπως η απόδοση σε χαμηλές θερμοκρασίες, η χρήση μεθόδων παραγωγής χαμηλού κόστους και κλιμάκωσης και η ικανότητα δημιουργίας ηλεκτροδίων στερεάς κατάστασης με σημαντικό πάχος και φορτία υψηλής δραστικής ύλης. Είμαστε ενθουσιασμένοι που θα στηρίξουμε αυτό το θεμέλιο και θα μετακινήσουμε τη βελόνα στην αποθήκευση ενέργειας.

Fabio Albano, Dr.

Η άποψη του Electrek

Όπως κάθε ανακάλυψη της επαναφορτιζόμενης μπαταρίας, θα πρέπει να λαμβάνεται με κόκκους αλατιού. Οι περισσότερες από αυτές τις ανακοινώσεις δεν οδηγούν ποτέ σε καμία εμπορική εκμετάλλευση.

Για τη συγκεκριμένη τεχνολογία, η Fisker λέει ότι θα είναι έτοιμη για την παραγωγή αυτοκινήτων γύρω στο 2023.

Πολλά πράγματα μπορούν να συμβούν τα επόμενα 5 χρόνια.

Εν τω μεταξύ, η Fisker σχεδιάζει να ξεκινήσει το ηλεκτρικό αυτοκίνητό της Emotion που θα το παρουσιάσει στη CES 2018 σε μόλις 2 μήνες. Ο Fisker παρουσίασε ήδη ένα πρωτότυπο του νέου ηλεκτρικού αυτοκινήτου και άρχισε να λαμβάνει προ-παραγγελίες αυτό το καλοκαίρι.

Είδομεν γιατί αυτά συμβαίνουν σήμερα στην άλλη άκρη του κόσμου και το μέλλον θα δείξει τι θα επικρατήσει!

Δείτε το σχετικό video

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εφημερίδα
Το Συνεργείο του Αυτοκινήτου

 

Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info@tosynergeio.gr

 

 

Social Media

facebook logored gplus red YouTube redr Twitter