Ένας επαναστατικός βενζινο-κινητήρας με αντίθετα έμβολα χωρίς μπουζί.

Ένας πολλά υποσχόμενος βενζινοκινητήρας με αντίθετα έμβολα 2.7 λίτρων της Achates Power εγκατεστημένος σε ένα φορτηγό όχημα δοκιμής Ford F-150 παρουσιάστηκε στο Διεθνές Auto Show της Βόρειας Αμερικής 2018.

kinitiras xoris bouzi1

Ο κινητήρας OP Achates ξεκινά την πραγματική δοκιμαστική του φάση

Το 2016, η Achates Power απέσπασε  ένα βραβείο ύψους 9 εκατομμυρίων δολαρίων από το τμήμα ARPA-E της Αμερικανικής Υπηρεσίας Ενέργειας για την ανάπτυξη του νέου κινητήρα ανάφλεξης με συμπίεση βενζίνης με αντίθετα έμβολα (Opposed-Piston Gasoline Compression Ignition -OPGCI)

Μέσω της πρόσφατα ανακοινωθείσας συνεργασίας της Achates με την Aramco, ο κινητήρας έχει εισέλθει στην φάση ανάπτυξης – τοποθέτησης  σε όχημα  και τοποθετείται ήδη στο Ford F-150, που παρουσιάσθηκε στο Διεθνές Auto Show της Βόρειας Αμερικής - 2018.

Ο σχεδιασμός του κινητήρα με αντίθετα έμβολα (OP) έχει ως στόχο να επιτύχει επίπεδα οικονομίας καυσίμου πέρα από τις κανονιστικές απαιτήσεις για χαμηλότερες εκπομπές και κόστος, σε σύγκριση με τους σημερινούς κινητήρες παραγωγής.

Σχέση συμπίεσης

Ο 2.7-λίτρων, 3κύλινδρος κινητήρας έχει υποστεί μικρές βελτιώσεις τους τελευταίους μήνες για να γίνει περισσότερο έτοιμος για παραγωγή. Ο θάλαμος καύσης βελτιώθηκε περαιτέρω, σε  συνεργασία  με την Delphi  και το Εθνικό Εργαστήριο Argonne, ενώ η σχέση συμπίεσης αυξήθηκε από 16: 1 σε 18,5: 1 για να επιτευχθεί η ονομαστική θερμική απόδοση (ITE) πάνω από 50%.

Επιλέξαμε να δοκιμάσουμε τον εξαιρετικά καθαρό και εξαιρετικά αποδοτικό κινητήρα μας OP σε ένα ελαφρύ φορτηγό μεγάλου μεγέθους λόγω της σημαντικής ανάγκης και της δυνατότητας βελτίωσης σε αυτό το τμήμα. Αυτά τα φορτηγά οδηγούνται για περισσότερα μίλια, φορτώνονται σε υψηλότερο όγκο, καταναλώνουν περισσότερα καύσιμα και εκπέμπουν περισσότερο CO2 από άλλα ελαφρά επαγγελματικά οχήματα

David Johnson, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας

Οικονομία

Στο F-150, ο κινητήρας Achates αναμένεται να επιτύχει μια κατανάλωση βενζίνης 6,36 λίτρα ανά 100 χιλμ στο συνδυασμένο κύκλο οδήγησης που αντιστοιχεί  σε  μικρότερη κατανάλωση κατά  -0,7  λίτρα ανά 100 χιλμ., τιμή καλύτερη από την προτεινόμενη στους κανονισμούς CAFE 2025 με ισχύ 270 hp (201 kW) και ροπή 650 Nm.
Αυτά τα νούμερα  οικονομίας καυσίμου, ισχύος και ροπής είναι καλύτερα  από αυτά του νέου πετρελαιοκινητήρα  V6 των 3.0 λίτρων που θα τοποθετηθεί στο φορτηγό της Ford  F-150 που θα κυκλοφορήσει το 2018.

kinitiras xoris bouzi2

Λειτουργία

Ο κινητήρας OPGCI έχει πραγματική ανάφλεξη με συμπίεση, δεν υπάρχει βοήθεια με σπινθήρα όπως αυτή που χρησιμοποιείται στο σύστημα SpCCI της Mazda. Στον κινητήρα  Achates OPGCI εγχέεται  καύσιμο νωρίς στην φάση της συμπίεσης σε ένα φτωχό μείγμα από τον εισερχόμενο αέρα και υπολειμματικά καυσαέρια που σκόπιμα παραμένουν στον κύλινδρο. Στη συνέχεια, η ανάφλεξη ξεκινά με την έγχυση του εξαερωμένου καυσίμου  ακριβώς όπως και σε ένα κινητήρα ντίζελ. Ένας  υπερσυμπιεστής, turbocharger, και ένας  υπερτροφοδότης, supercharger, παρέχουν την απαιτούμενη διαφορική  πίεση εισαγωγής στον κύλινδρο.

Εκπομπές καυσαερίων

Με αυτή την καύση υψηλότερης απόδοσης υπάρχουν μειωμένες εκπομπές καυσαερίων, μειωμένες απαιτήσεις μετεπεξεργασίας καυσαερίων  και βελτιωμένες εκπομπές κρύας εκκίνησης.

Οι μηχανικοί και η ομάδα εξέλιξης , ισχυρίζονται ότι μαζί με μια μέση μείωση κατά 60% στο συνολικό κόστος των υλικών ο κινητήρας OPGCI μπορεί και  επιτυγχάνει οικονομία 10% σε σχέση με ένα  συγκρίσιμο V-6 υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα.

Δείτε το σχετικό βίντεο λειτουργίας του κινητήρα Achates Power Opposed-Piston Engine

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εφημερίδα
Το Συνεργείο του Αυτοκινήτου

 

Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info@tosynergeio.gr

 

 

Social Media

facebook logored gplus red YouTube redr Twitter