Φύλλα και ακαθαρσίες στο χώρο θέσης του φίλτρου θέρμανσης της καμπίνας.

Το φίλτρο της καμπίνας αποτελεί σημαντικό μέρος του συστήματος κλιματισμού του οχήματος και προστατεύει τους επιβάτες καθώς και το σύστημα θέρμανσης – κλιματισμού HVAC (Heating Ventilation and Air Conditioning) και τα εξαρτήματα του από την ακαθαρσία και τις επιβλαβείς περιβαλλοντικές επιδράσεις.

Το σύστημα HVAC έχει σχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο ώστε το φίλτρο της καμπίνας να μην έρχεται σε επαφή υπό κανονικές συνθήκες με το νερό της βροχής. Αυτό όμως μπορεί να συμβεί υπό ορισμένες συνθήκες ανάλογα με τον τύπο του οχήματος, κυρίως λόγω της φραγής  των καναλιών απομάκρυνσης και αποχέτευσης του νερού (νεροχύτες)   από την θήκη του φίλτρου.

Σε αυτές τις περιπτώσεις, το νερό της βροχής δεν μπορεί πλέον να αποχετεύεται ελεύθερα και εμποδίζει  την είσοδο φρέσκου αέρα στο σύστημα HVAC και το φίλτρο καμπίνας.

filla engine

Σχήμα 1: Φύλλα στη θήκη του φίλτρου

Οι συνέπειες ποικίλλουν ανάλογα με την ποσότητα του νερού: Θάμπωμα στα τζάμια, δυσάρεστες οσμές, ακόμη και σχηματισμό αλάτων. Αν υπάρχει σημαντική ποσότητα νερού, μπορεί να προκύψουν σοβαρές ζημιές σε διάφορα εξαρτήματα, για παράδειγμα, στα ηλεκτρονικά του αυτοκινήτου.

filla engine1

Σχήμα 2: Αποστράγγιση νερού (υποδεικνύεται με βέλος) κάτω από την μπαταρία στη θήκη του φίλτρου

Σημαντικό

Τα φύλλα πρέπει να απομακρύνονται από την θήκη του φίλτρου σε τακτική βάση, ιδιαίτερα το φθινόπωρο. Γενικά, συνιστάται να αλλάζετε το φίλτρο της  καμπίνας τουλάχιστον μία φορά το χρόνο ή κάθε 15.000 χλμ.

(πηγή MAHLE)

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εφημερίδα
Το Συνεργείο του Αυτοκινήτου

 

Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info@tosynergeio.gr

 

 

Social Media

facebook logored gplus red YouTube redr Twitter