DSG Dual-Clutch Gearbox. Κιβώτια ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη (Μέρος H)

Μια τεχνολογία η οποία εφαρμόζεται ιδιαίτερα στο γκρουπ VAG αλλά και από άλλους κατασκευαστές. Η εφαρμογή των κιβωτίων διπλού συμπλέκτη στα οχήματα σε συνδυασμό με την ηλεκτρονική τεχνολογία, προσφέρει σημαντικά πλεονεκτήματα οδήγησης αλλά και πονοκεφάλους μερικές φορές στους τεχνίτες όταν καλούνται να λύσουν τα όποια προβλήματα. Την περιγραφή, την λειτουργία, την συντήρηση, τον έλεγχο, τις βλάβες και την επισκευή αυτών των κιβωτίων θα παρουσιάσουμε στην συνέχεια.

Αισθητήρες θέσης μηχανισμών επιλογέων κιβωτίου ταχυτήτων

Οι αισθητήρες βρίσκονται τοποθετημένοι μέσα στην μονάδα mecatronics δίπλα στους υδραυλικούς ενεργοποιητές των μηχανισμών των επιλογέων.

Οι αισθητήρες, μαζί με τον μαγνήτη στο εσωτερικό του καθενός μηχανισμού του επιλογέα, ανιχνεύουν την θέση των υδραυλικών ενεργοποιητών.

Υπάρχει ένας αισθητήρας θέσης για κάθε έναν ενεργοποιητή.

  • Ο αισθητήρας (G487 Σχήμα 1) για τον ενεργοποιητή της 1ης και της 3ης ταχύτητας.
  • Ο αισθητήρας (G488 Σχήμα 1) για τον ενεργοποιητή της 2ης και της 4ης ταχύτητας.
  • Ο αισθητήρας (G489 Σχήμα 1) για τον ενεργοποιητή της 5ης και της 7ης ταχύτητας.
  • Ο αισθητήρας (G490 Σχήμα 1) για τον ενεργοποιητή της 6ης και της όπισθεν R ταχύτητας.


  Αν είστε συνδρομητής παρακαλούμε  
με το όνομα χρήστη και τον κωδικό σας για να διαβάστε όλο το άρθρο.

Αν δεν είστε συνδρομητής ή η συνδρομή σας έχει λήξει 
παρακαλούμε 
εγγραφείτε ή ανανεώστε την συνδρομή σας.

 

 

WorkshopData Car Truck

 

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εφημερίδα
Το Συνεργείο του Αυτοκινήτου

 

Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info@tosynergeio.gr

 

 

Social Media

facebook logored gplus red YouTube redr Twitter