Τι μπορεί να πάθει το turbo από βουλωμένο φίλτρο σωματιδίων αιθάλης (DPF)

Εάν εξακολουθούν να υπάρχουν ζητήματα επιδόσεων μετά την εγκατάσταση ενός νέου υπερσυμπιεστή ή αν ο νέος υπερσυμπιεστής αποτύχει αμέσως, η αιτία μπορεί να είναι το φίλτρο σωματιδίων αιθάλης (DPF).

Όταν πραγματοποιείται η καύση πετρελαίου στον κινητήρα, δημιουργούνται εξαιρετικά λεπτά σωματίδια αιθάλης τα οποία συσσωρεύονται συνεχώς στο φίλτρο αιθάλης DPF καθώς φιλτράρονται τα καυσαέρια.

dpf destroy6

Σχήμα 1: Αποσυναρμολογημένο φίλτρο σωματιδίων (DPF).

Αντίθετα από έναν καταλυτικό μετατροπέα, ωστόσο, ένα φίλτρο σωματιδίων έχει περιορισμένη ικανότητα πρόσληψης και πρέπει να αναγεννηθεί σε συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα.

Αν αυτό δεν γίνει και το φίλτρο DPF έχει υπερβεί το όριο φόρτωσης, η διαφορική πίεση αυξάνεται. Αυτό μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα απώλειες απόδοσης και δυσλειτουργίες του κινητήρα κατά τη διάρκεια της οδήγησης  ή ακόμη να οδηγήσει και σε πλήρη αποτυχία την λειτουργία του υπερσυμπιεστή. Τα καυσαέρια κυκλοφορούν από τον κινητήρα στον υπερσυμπιεστή και στο  φίλτρο σωματιδίων.

Λόγω της υπερβολικής αντίθλιψης, τα καυσαέρια δεν μπορούν πλέον να περάσουν μέσω του φίλτρου σωματιδίων DPF χωρίς εμπόδια, στη χειρότερη περίπτωση, διεισδύουν στο περίβλημα του εδράνου του υπερσυμπιεστή, όπου απογυμνώνουν τα ακτινικά έδρανα από το φιλμ λαδιού (Σχήμα 2).


  Αν είστε συνδρομητής παρακαλούμε  
με το όνομα χρήστη και τον κωδικό σας για να διαβάστε όλο το άρθρο.

Αν δεν είστε συνδρομητής ή η συνδρομή σας έχει λήξει 
παρακαλούμε 
εγγραφείτε ή ανανεώστε την συνδρομή σας.

 

WorkshopData Car Truck

 

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εφημερίδα
Το Συνεργείο του Αυτοκινήτου

 

Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info@tosynergeio.gr

 

 

Social Media

facebook logored gplus red YouTube redr Twitter