Διαρροή λαδιού, σημεία προσοχής

Σημεία προσοχής μετά την τοποθέτηση του φίλτρου λαδιού OX 388D Eco στα 1.6 και κινητήρες 2.0 TDI. Στα οχήματα πετρελαίου  του ομίλου VAG, κατά την αντίστοιχη εργασία αντικατάστασης  του φίλτρου λαδιού, από το περίβλημα του φίλτρου λαδιού μπορεί να δημιουργηθεί αιτία διαρροής λιπαντικού κατά την λειτουργία του κινητήρα.

Αυτό μπορεί να συμβεί αν εφαρμοστεί υπερβολική ροπή σύσφιξης κατά την σύσφιξη του καπακιού του φίλτρου λαδιού.

Αφού αλλάξετε το εσωτερικό  φίλτρο λαδιού, βιδώνεται το κάλυμμα του φίλτρου. Η επιτρεπόμενη ροπή είναι 25 Nm (+5 Νm).

Εάν εφαρμόσετε υπερβολική δύναμη σύσφιξης, αυτό μπορεί να προκαλέσει βλάβη στο σπείρωμα του καλύμματος του φίλτρου, προκαλώντας διαρροή από το περίβλημα και απώλεια λαδιού του κινητήρα.

Σχήμα 1: Μονάδα φίλτρου λαδιού με ένθετο φίλτρου λαδιού τύπου OX 388D ECO

Σχήμα 2: Προδιαγραφές ροπής του περιβλήματος

Σχήμα 3: Σωστό σπείρωμα βίδας

Σχήμα 4: Λάθος – κατεστραμμένο σπείρωμα βίδας

Προσοχή

• Όταν αλλάζετε το φίλτρο, χρησιμοποιείτε πάντα ένα κλειδί με έλεγχο ροπής για να διασφαλίσετε τη συμμόρφωση με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή.
• Για να αποφύγετε τις ζημιές, επικαλύψτε τα καινούργια παρεμβύσματα με καθαρό λάδι κινητήρα πριν από την τοποθέτηση.

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εφημερίδα
Το Συνεργείο του Αυτοκινήτου

 

Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info@tosynergeio.gr

 

 

Social Media

facebook logored gplus red YouTube redr Twitter