Ανώμαλο ρελαντί κινητήρα σε κρύα εκκίνηση κινητήρα 3,3l GDI - ΚΙΑ SORENTO

Οι κινητήρες άμεσου ψεκασμού έχουν σίγουρα πλεονεκτήματα έναντι του έμμεσου ψεκασμού. Δεν είναι όμως πανάκεια και όπως όλες οι τεχνολογίες περνάνε παιδικές ασθένειες. Κάποιες από αυτές ίσως οι πιο σημαντικές είναι στα ίδια τα μπεκ τα οποία υποφέρουν από τις πολύ υψηλές θερμοκρασίες. Εταιρείες όπως η VAG με τους κινητήρες FSI, Lexus, η ΚIΑ και Hyundai, έχουν προχωρήσει σε παραγωγή τέτοιων κινητήρων και μια τέτοια δύσκολη περίπτωση εξετάζουμε αφού δεν παράγεται και διαγνωστικός κωδικός βλάβης.

Φίλοι μηχανικοί. Όταν ασχολείστε με ένα παράπονο πελάτη με ανώμαλο (τραχύ) ρελαντί, το οποίο εμφανίζεται μόνο κατά την πρώτη εκκίνηση της ημέρας και διαρκεί για 30-45 δευτερόλεπτα, ελέγξτε για πιθανότητα κακής απόδοσης του μπεκ σε συγκεκριμένο κύλινδρο. Αυτή η περίπτωση μπορεί να εκληφθεί σαν μια κακή ανάφλεξη, ωστόσο, δεν είναι θέμα εκπομπών ή ζημιάς του καταλύτη από κακή ανάφλεξη και δεν δημιουργεί τυπικά κανένα διαγνωστικό κωδικό βλάβης DTC(s).

Για να διαγνώσετε αυτή την περίπτωση, μεταβείτε στο GDS > Engine > Current Data

και παρακολουθήστε τις μετρήσεις των τρεχουσών κακών αναφλέξεων και στους 6 κυλίνδρους, κατά την πρώτη κρύα εκκίνηση το πρωί, για να καθορίσετε ποιος κύλινδρος είναι υπεύθυνος για την κατάσταση ανώμαλου ρελαντί. Αντικαταστήστε μόνο το μπεκ ψεκασμού για τον επηρεαζόμενο κύλινδρο. Για να επαληθεύσετε την επισκευή, ελέγξτε ξανά μετά από μια ολονύκτια κρύα παύση του κινητήρα, για να βεβαιωθείτε ότι δεν υπάρχει πλέον η κατάσταση ανώμαλου ρελαντί.

Το παρακάτω παράδειγμα δείχνει μια κατάσταση ανώμαλου ρελαντί  σε κρύα εκκίνηση λόγω του μπεκ στο Κύλινδρο Νο # 5.

image3

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εφημερίδα
Το Συνεργείο του Αυτοκινήτου

 

Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info@tosynergeio.gr

 

 

Social Media

facebook logored gplus red YouTube redr Twitter