Έρχεται το Euro 7. Η βάση συζήτησης για το Παγκόσμιο Πρότυπο Εκπομπών Βαρέων Οχημάτων

Τα όρια εκπομπών Euro 6 τέθηκαν σε ισχύ το 2013 για νέες εγκρίσεις τύπου και το 2014 για όλες τις ταξινομήσεις. Ο Paul Greening, διευθυντής εκπομπών και καυσίμων της Ευρωπαϊκής Ένωσης Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA), αναφέρει ότι η εστίαση στον εργαστηριακό έλεγχο και τον έλεγχο των εκπομπών ρύπων οδήγησε σε εντυπωσιακά αποτελέσματα στη μείωση των εκπομπών οξειδίων του αζώτου και σωματιδίων σε ένα ευρύ φάσμα βαρέων οχημάτων, φορτηγά οχήματα.

Αλλά τι συμβαίνει μετά το Euro 6;

Μιλώντας στο συνέδριο τεχνολογίας ορυκτών πετρελαιοειδών UNITI στις 17 Απριλίου 2018, η Greening υπογράμμισε πολλές σημαντικές ρυθμιστικές προκλήσεις που θα επηρεάσουν το τοπίο της αυτοκινητοβιομηχανίας κατά τα προσεχή έτη.

«Εμείς (ACEA) πιστεύουμε ότι θα υπάρξει Euro 7», επιβεβαίωσε η Greening. Οι συζητήσεις έχουν ήδη ξεκινήσει στις Βρυξέλλες, με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή να εξετάζει με τι θα μοιάζει το Euro 7. Παρά τον ισχυρισμό αυτό και την προφανή ευρωπαϊκή πολιτική εστίαση στις οδικές μεταφορές, η Greening πιστεύει ότι η Ευρώπη πρέπει να «περιμένει και να δούμε πρώτα» τι προσφέρουν οι υπάρχοντες κανονισμοί στη βελτίωση της ποιότητας του αέρα.

euro5

Το Euro 7 πρέπει να δικαιολογείται από περιβαλλοντικές ανάγκες.

Ωστόσο, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έχει στρέψει το βλέμμα της στα βαρέα οχήματα HD. Η Greening, εξ ονόματος της ACEA, προτείνει οι συζητήσεις του Euro 7 να αποτελέσουν τη βάση μιας στρατηγικής για ένα παγκόσμιο πρότυπο εκπομπών βαρέων οχημάτων. «Θα χαιρετίζαμε τους στόχους για τις εκπομπές του CO2 που είναι ευθυγραμμισμένοι», συνεχίζει, για να συμβάλουμε σε κοινά αναπτυξιακά προγράμματα.
Η Ευρώπη πρέπει να κοιτάξει προς την Κίνα, τη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων στον κόσμο και τις προθέσεις να γίνει ηγέτης στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας. Η Κίνα διαθέτει σήμερα νομοθετικές προδιαγραφές China 6A, ουσιαστικά αντίστοιχη με το Euro 6/VI και μάλιστα με βάση τη παγκόσμια εναρμονισμένη διαδικασία ελέγχου ελαφρών οχημάτων (Worldwide Harmonised Light Vehicle Test Procedure-WLTP). Το 2023 θα ισχύει μια αυστηρότερη ενημερωμένη προδιαγραφή 6B.

Με αυτό επιτυγχάνεται σημαντική μείωση των NOx - κάτω των 35 mg - και δοκιμές για πραγματικές εκπομπές ρύπων με υψηλότερο συντελεστή συμμόρφωσης από ό, τι στην Ευρώπη. Τα βαρέα οχήματα (HD) θα έχουν επίσης πρότυπα, το 6A θα εφαρμόζεται από το 2021 και το 6Β από το 2023 που θα θέσει πρόσθετες απαιτήσεις σχετικά με τον τρόπο που τα οχήματα μιλούν «εκτός κυκλοφορίας», συμπεριλαμβανομένων των εξ αποστάσεως διαγνωστικών διαδικασιών και των επαυξημένων εργαλείων επιβολής από τις Κινεζικές αρχές.

Η Κίνα έχει ήδη δηλώσει ότι θα μιλήσει για το China 7 το 2025.

Παρακάτω ακολουθούν τα πρότυπα Euro για πετρελαιοκίνητα και βενζινοκίνητα οχήματα μέχρι σήμερα.

euro1

PM=Σωματίδια πετρελαίου/βενζίνης (άμεσος ψεκασμός μόνο)

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εφημερίδα
Το Συνεργείο του Αυτοκινήτου

 

Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info@tosynergeio.gr

 

 

Social Media

facebook logored gplus red YouTube redr Twitter