Θα ξαναλειτουργήσουν τα Δημόσια ΚΤΕΟ σαν Ανώνυμες Εταιρείες - Διασφάλιση της βιωσιμότητας των δημοσίων ΚΤΕΟ και της ισονομίας με τα ιδιωτικά θα προβλέπεται στο νέο νομοσχέδιο του Υπ. Μεταφορών

Υπάρχουν διατάξεις για τα δημόσια ΚΤΕΟ που ορίζουν συγκεκριμένη ελάχιστη αμοιβή, σε αντίθεση με τα ιδιωτικά ΚΤΕΟ. Αυτό δημιουργεί τις συνθήκες για το πώς θα κλείσουν τα δημόσια ΚΤΕΟ, πώς θα είναι δηλαδή εκτός ανταγωνισμού, ανέφερε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστος Σπίρτζης.

Αυτά, έγιναν από τις προηγούμενες κυβερνήσεις με συγκεκριμένη στοχοθεσία και συγκεκριμένη κατεύθυνση. Αυτό που θα προβλέπεται είναι ότι με απόφαση της Περιφέρειας που ανήκουν αυτά τα ΚΤΕΟ, να εγκρίνεται από το Υπουργείο, να μπορούν ν’ αναπροσαρμόζουν τις τιμές τους σύμφωνα με τον ανταγωνισμό της περιοχής στην οποία δραστηριοποιούνται.

Με την ίδια διαδικασία αλλά με απόφαση του Περιφερειακού Συμβουλίου και με έγκριση του Υπουργείου, να λειτουργούν αυτά τα ΚΤΕΟ με τη μορφή Ανώνυμης Εταιρείας, σύμφωνα με τις διατάξεις της εμπορικής και φορολογικής νομοθεσίας.

Επίσης επανέρχονται τ’ ασυμβίβαστα σε σχέση με τους ιδιοκτήτες ΚΤΕΟ. Επειδή ακούγονται διάφορα, ότι πρώην Γενικοί Διευθυντές του Υπουργείου που είχαν διατελέσει και σε θέσεις ευθύνης Υπουργών, συγγενικά τους πρόσωπα έχουν ΚΤΕΟ, το υπουργείο θα επαναφέρει αυτές τις διατάξεις ενώ επισημάνθηκε ότι θα γίνει και έρευνα ποιοι υπάλληλοι τόσο των Διευθύνσεων Μεταφορών των Περιφερειών όσο και του Υπουργείου, έχουν συγγενικά πρόσωπα που έχουν λάβει άδειες γι’ αυτή τη δραστηριότητα.

Εδώ θα πρέπει να επισημανθεί ότι πολλές περιφέρειες διαθέτουν Δημόσια ΚΤΕΟ, πλήρως εξοπλισμένα τα οποία απαξιώθηκαν. Έχουν μείνει ανενεργά με δημόσιες εγκαταστάσεις εκατομμυρίων ενώ θα μπορούσαν να συμβάλλουν στην οικονομική τρύπα της δημόσιας Διοίκησης.

Επειδή όμως όλα σε αυτή την χώρα γίνονται για να λέμε ότι κάνουμε κάτι, η αιτία του κλεισίματος των δημοσίων ΚΤΕΟ σίγουρα δεν είναι η κατώτατη τιμή και ο ανταγωνισμός. Ας μην ξεχνάμε ότι σήμερα ουσιαστικός τεχνικός έλεγχος στα περισσότερα ΚΤΕΟ και μάλιστα στην επαρχία δεν γίνεται. Μάλλον λοιπόν θα έπρεπε το Υπουργείο να κοιτάξει πρώτα προς την κατεύθυνση ενός αξιόπιστου ελεγκτικού μηχανισμού για να λειτουργήσει και ο ανταγωνισμός.

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εφημερίδα
Το Συνεργείο του Αυτοκινήτου

 

Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info@tosynergeio.gr

 

 

Social Media

facebook logored gplus red YouTube redr Twitter