Δικαίωση της SKF για τα μαϊμού ρουλεμάν μετά από 7 χρόνια δικαστικού αγώνα!

Η τεχνική εφημερίδα  «Το συνεργείο του Αυτοκινήτου» ασχολήθηκε για πρώτη φορά με το θέμα το 2009 και η σχετική ανάρτηση δημοσιεύτηκε ηλεκτρονικά στις 14 Νοεμβρίου της ίδια χρονιάς. Ο τότε τίτλος μας  «Το μαχαίρι στο κόκαλο» Ρουλεμάν μαϊμού στην αγορά κατασχεθήκαν από την SKF.

Από τότε μέχρι σήμερα υπήρξε μια μεγάλη χρονική διάρκεια μέχρι να τελεσιδικήσει η απόφαση καταστροφής όλων αυτών των παράνομων ρουλεμάν. Το θέμα έκλεισε πρόσφατα και η SKF κατέστρεψε 15 τόνους ‘μαϊμού’. Τα ρουλεμάν αξίας 1 εκατ. ευρώ μετά από μία δικαστική περιπέτεια 7 ετών κατέληξαν στην πρέσα. Αυτή θεωρείται  μία από τις μεγαλύτερες  απάτες στο κόσμο με προϊόντα SKF και με την ευκαιρία αποφασίσαμε να ζητήσουμε την επίσημη θέση της εταιρείας μέσω της κας Ράνια Πατσιοπούλου, Διευθύνουσα Σύμβουλος της SKF Hellas S.A.

Αγαπητή κυρία Πατσιοπούλου, ποιες ήταν οι επιπτώσεις στην αγορά από τα «μαϊμού» ρουλεμάν;

Ένα μεγάλο εύρος εταιριών κυρίως από τη ναυτιλία αλλά και από άλλους βιομηχανικούς τομείς επηρεάστηκαν από τα «μαϊμού» ρουλεμάν SKF που πωλούνταν από αυτόν τον μη-εξουσιοδοτημένο έμπορο στην περιοχή του Πειραιά. Το εμπόριο «μαϊμού» προϊόντων αποτελεί σοβαρή απειλή για την εμπιστοσύνη του τελικού πελάτη, αφού αγοράζει και χρησιμοποιεί τα προϊόντα θεωρώντας ότι έχει πληρώσει για αυθεντικά προϊόντα. Αντί να παίρνουν το προϊόν ανώτερης ποιότητας που πίστευαν ότι αγοράζουν, οι πελάτες κατέληγαν με προϊόντα απρόβλεπτης ποιότητας και απόδοσης.

Ο πελάτης είναι φυσικό να δυσαρεστείται όταν η διάρκεια ζωής του ρουλεμάν είναι ελάχιστη ή η ποιότητα είναι χαμηλή. Στη χειρότερη περίπτωση, αυτό το προϊόν θα τοποθετηθεί σε μια κρίσιμη εφαρμογή όπου μια βλάβη του ρουλεμάν μπορεί να οδηγήσει σε ένα σοβαρό ατύχημα.

Σας ζητήθηκαν εγγυήσεις (Claims) από συνεργεία/πελάτες σας για τα μαϊμού ρουλεμάν;

Όπως τονίσαμε και προηγουμένως, τα «μαϊμού» ρουλεμάν από το συγκεκριμένο έμπορο πωλούνταν κυρίως σε ναυτιλιακές εταιρίες αλλά και άλλες μεγάλες βιομηχανίες στην Ελλάδα. Πελάτες που έτυχε να αγοράσουν «μαϊμού» ρουλεμάν SKF από το συγκεκριμένο έμπορο έκαναν παράπονα για τεχνικά προβλήματα των προϊόντων. Ένα από αυτά, ήταν φυσικά η διάρκεια ζωής τους, που ήταν αρκετά μικρότερη από την προβλεπόμενη.

Πως έφτασε η SKF να ξετυλίξει το κουβάρι της παράνομης εισαγωγής με συσκευασία της εταιρεία σας;

Η εύρεση των «μαϊμού» προϊόντων ήταν αποτέλεσμα ευρείας και πολύμηνης έρευνας. Η έρευνα ξεκίνησε έπειτα από παράπονα διαφόρων πελατών από τη ναυτιλία και άλλες βιομηχανίες για τεχνικά προβλήματα των προϊόντων. Μόλις συγκεντρώθηκαν επαρκή στοιχεία, ενημερώθηκαν οι αστυνομικές αρχές και τελικά κατασχέθηκαν τα προϊόντα από την αποθήκη του εμπόρου.

Πως διασφαλίζει την ποιότητα και γνησιότητα η SKF σε επίπεδο εισαγωγών;

Ο Όμιλος SKF δείχνει μηδενική ανοχή έναντι των «μαϊμού» προϊόντων. Αγωνίζεται ώστε να κρατήσει αυτά τα προϊόντα μακριά από την αγορά. Για αυτό το λόγο βοηθάει ενεργά τις τοπικές αρχές για να πάρουν μέτρα κατά της παράνομης αυτής δραστηριότητας. Ταυτόχρονα έχει εξοπλίσει όλα τα κουτιά των προϊόντων της με ένα ειδικό στοιχείο ελέγχου της αυθεντικότητας. Εκπαιδευμένο προσωπικό από την SKF μπορεί να αναγνωρίσει αν το προϊόν είναι αυθεντικό ή όχι.

Οι πελάτες που υποπτεύονται ότι μπορεί να έχουν αγοράσει «μαϊμού» προϊόντα μπορούν να χρησιμοποιήσουν την εφαρμογή SKF Authenticate για smartphones για να τραβήξουν και να στείλουν φωτογραφίες των ύποπτων προϊόντων στην SKF για εξακρίβωση. Η εφαρμογή είναι διαθέσιμη δωρεάν από το Apple App Store ή το Google Play.

Android app store
Available on the App Store black

Ο καλύτερος βέβαια τρόπος για να εξασφαλίσουν οι πελάτες μας τη γνησιότητα των προϊόντων είναι να αγοράζουν μέσω μεταπωλητών που έχουν εξουσιοδοτηθεί από την SKF. Η πλήρης λίστα των μεταπωλητών είναι διαθέσιμη στο site μας www.skf.gr.

Σήμερα μετά από αυτή την εμπειρία έχετε αντιμετωπίσει αντίστοιχα προβλήματα;

Το πρόβλημα των «μαϊμού» προϊόντων είναι ένα συνεχές πρόβλημα που αφορά όλες τις premium μάρκες. Ο Όμιλος SKF συνεχίζει τις ενέργειες του σε όλες τις χώρες, προκειμένου να αντιμετωπίσει αυτό το πρόβλημα. Στα πλαίσια αυτά, πριν λίγους μήνες η SKF κατέσχεσε μια μεγάλη ποσότητα βιομηχανικών «μαϊμού» ρουλεμάν SKF από έναν έμπορο στην περιοχή της Κομοτηνής. Και σε αυτή την περίπτωση, τα ρουλεμάν θα κατέληγαν σε ανυποψίαστες βιομηχανίες που εδρεύουν στη γύρω περιοχή.

Οι πελάτες σας έχουν εκφράσει μέχρι τώρα κάποιες αντιδράσεις (θετικές ή αρνητικές);

Η πρώτη αντίδραση των πελατών είναι συνήθως έκπληξη για τον όγκο των κατασχεθέντων προϊόντων. Από την εμπειρία μας όλα αυτά τα χρόνια, αυτό οφείλεται στην έλλειψη ενημέρωσης των πελατών για το πρόβλημα των «μαϊμού» προϊόντων. Όλοι μας, όταν ακούμε τη λέξη «μαϊμού», το πρώτο πράγμα που μας έρχεται στο μυαλό είναι ρούχα, ρολόγια, παπούτσια κτλ. Ωστόσο, όλες οι premium μάρκες σε οποιοδήποτε κλάδο και να δραστηριοποιούνται αντιμετωπίζουν το πρόβλημα των «μαϊμού» προϊόντων. Για αυτό το λόγο, στην SKF πιστεύουμε ότι ο καλύτερος τρόπος να καταπολεμηθεί το πρόβλημα είναι η ενημέρωση.

Τι σημαίνει αυτό για την εταιρεία σε επίπεδο ικανοποίησης μετά από έναν αγώνα 8 χρόνων;

Είμαστε χαρούμενοι που αυτή η υπόθεση έκλεισε και επίσημα και οδήγησε σε ένα θετικό αποτέλεσμα για την SKF και τους πελάτες μας. Θα συνεχίσουμε να αγωνιζόμαστε ενάντια στο πρόβλημα των «μαϊμού» ρουλεμάν και των εταιριών που τα εισάγουν στην Ελλάδα. Αυτό είναι κομβικής σημασίας για εμάς ώστε να προστατεύσουμε τους πελάτες μας και τη δραστηριότητά τους, όπως και τη φήμη του ονόματος της SKF.

 

Ευχαριστούμε την κα Πατσιοπούλου για αυτή την συνέντευξη και ελπίζουμε πως ο επισκευαστικός κλάδος θα ενημερωθεί για την θέση και άποψη της SKF και την πίστη τους στο να διαθέτουν στην Ελληνική αγορά γνήσια ποιοτικά προϊόντα υψηλής ποιότητας και αξιοπιστίας.Εφημερίδα Το Συνεργείο

 

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εφημερίδα
Το Συνεργείο του Αυτοκινήτου

 

Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info@tosynergeio.gr

 

 

Social Media

facebook logored gplus red YouTube redr Twitter