Τρία Concept Ελαστικών από την Continental στην έκθεση Φρανκφούρτης

ContiAdapt

Αυτός ο συνδυασμός τροχού και ελαστικού διαθέτει μικροεπεξεργαστές που μπορούν να ρυθμίσουν την πίεση του ελαστικού, αυξάνοντας ή μειώνοντάς την ανάλογα, και υδραυλικό μηχανισμό για να αλλάζει το πλάτος της ζάντας ώστε το ελαστικό να μπορεί να είναι φαρδύτερο με μικρότερη πίεση για βελτιωμένη πρόσφυση σε ολισθηρό οδόστρωμα και στενότερο με μεγαλύτερη πίεση για μικρότερη επαφή με τον δρόμο και μικρότερη αντίσταση κύλισης για βέλτιστη οικονομία καυσίμου σε στεγνό αυτοκινητόδρομο. Η τεχνολογία θέλει μια δεκαετία ακόμη για να μπει στην παραγωγή.

continental frnkfrt2

ContiSense

Νωρίτερα προγραμματισμένα για παραγωγή, τα ελαστικά με αυτή την τεχνολογία διαθέτουν αισθητήρες και ένα στρώμα ηλεκτρικά αγώγιμου λάστιχου στο εσωτερικό τοίχωμα του ελαστικού το οποίο ανιχνεύει πότε ένα μεταλλικό αντικείμενο έχει τρυπήσει το ελαστικό. Με παρόμοιο τρόπο, ένας αισθητήρας βάθους πέλματος μπορεί να ενημερώσει για την αντικατάσταση των ελαστικών. Και στις δύο περιπτώσεις, το ελαστικό στέλνει μια προειδοποίηση σε μια εφαρμογή στο τηλέφωνό σας. Η εφαρμογή μπορεί έπειτα να εντοπίσει τον πλησιέστερο έμπορο ελαστικών, εξασφαλίζοντας ότι τα ελαστικά προς αντικατάσταση είναι διαθέσιμα. Το χαρακτηριστικό αυτό θα ήταν ιδανικό για όσους διαχειρίζονται στόλους φορτηγών και παρακολουθούν την κατάστασή τους στον δρόμο συνεχώς. Άλλος ένας αισθητήρας λειτουργεί για την παρακολούθηση της κατάστασης του ελαστικού, λαμβάνοντας μετρήσεις για την θερμοκρασία του και προειδοποιώντας πότε το φορτηγό πρέπει να αλλάξει την πίεση των ελαστικών ή εάν πρέπει να σταματήσει για να κρυώσουν τα ελαστικά. Τα χαρακτηριστικά αυτής της τεχνολογίας βρίσκονται υπό ανάπτυξη και θα είναι διαθέσιμα λογικά μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια.

continental frnkfrt1

Taraxa Gum

Εντωμεταξύ, η Continental περνάει στην επόμενη φάση των πειραματισμών της με πικραλίδες ως αντικαταστάτη του φυσικού καουτσούκ. Εργαστηριακές μελέτες έχουν αποδειχθεί αρκετά υποσχόμενες ώστε η Continental να ξεκινήσει την κατασκευή εγκαταστάσεων έρευνας που θα κάνουν συγκομιδή χωραφιών ρώσικης πικραλίδας για να εκτιμήσουν εάν μπορεί να αποτελέσει βιώσιμη λύση, λόγω της ευκολίας στην καλλιέργεια, καθώς αυτή μπορεί να γίνεται κοντά στα εργοστάσια παραγωγής ελαστικών, καταργώντας την ανάγκη εισαγωγής καουτσούκ από την Ασία. Το καουτσούκ είναι για την ώρα φθηνό, έτσι δεν υπάρχει μεγάλο οικονομικό κίνητρο, όμως αυτό θα μπορούσε να αλλάξει.

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εφημερίδα
Το Συνεργείο του Αυτοκινήτου

 

Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info@tosynergeio.gr

 

 

Social Media

facebook logored gplus red YouTube redr Twitter