Καύση και υπερθέρμανση βαλβίδων

Τα σημεία του θαλάμου καύσης που θερμαίνονται περισσότερο είναι πρωτίστως οι βαλβίδες εισαγωγής και εξαγωγής , που δέχονται ιδιαίτερη πίεση κατά την διάρκεια της καύσης: στις 3,000 στροφές/λεπτό, χρειάζεται να ανοίξουν και να κλείσουν 25 φορές το δευτερόλεπτο (4 χρονος κινητήρας), εκτίθενται σε μαζικές αυξήσεις πιέσεων και έρχονται σε επαφή με αέρια θερμοκρασίας άνω των 1000°C.

Κατ’ αυτόν τον τρόπο η πίεση των βαλβίδων εξαγωγής είναι η μεγαλύτερη, καθώς απορροφούν έντονη θερμότητα μεγάλης έκτασης κατά την εξώθηση των καυσαερίων.

Μπορούν να φτάσουν σε θερμοκρασίες μεταξύ 600 °C και 800 °C (οι βαλβίδες εισαγωγής 300 °C με 500 °C).

Συμβουλή: Προκειμένου να προστατέψετε τις βαλβίδες ενάντια στις υψηλές πιέσεις, συνιστούμε τα Oil Booster ή Nano Engine Protection:

Το πρώτο ενισχύει τις υπάρχουσες ιδιότητες του λιπαντικού κινητήρα, ενώ το δεύτερο το θωρακίζει με ένα πρόσθετο προστατευτικό στρώμα Νανοτεχνολογίας.

Οι παραπάνω οι επιδράσεις μπορούν να παρομοιαστούν με έναν ακροβάτη που θέλει να αυξήσει την προσωπική του ασφάλεια, οπότε είτε χρησιμοποιεί παχύτερο σχοινί (Oil Booster) είτε ένα δίχτυ ασφαλείας (Nano Engine Protection).

Για περισσότερες πληροφορίες:

PRO-TEC HELLAS /BluechemGroup

Τηλ.:2310/489.680

Web: www.pro-techellas.gr

protec p1301 p9201

 

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εφημερίδα
Το Συνεργείο του Αυτοκινήτου

 

Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info@tosynergeio.gr

 

 

Social Media

facebook logored gplus red YouTube redr Twitter