Γιατί ένας μικρότερος εναλλάκτης (δυναμό) κάνει τη διαφορά στην απόδοση του οχήματος

Η DENSO εισήγαγε τους πρώτους εναλλάκτες αυτοκινήτου στη δεκαετία του 1960. Από τότε η εταιρεία πρωτοστάτησε σε μια ποικιλία νέων εναλλακτών που παρήγαγαν μεγαλύτερη ηλεκτρική ισχύ, πιο αποτελεσματικά και ταυτόχρονα με μικρότερες, ελαφρότερες μονάδες.

Οι εναλλάκτες αποτελούσαν ανέκαθεν ένα ουσιαστικό στοιχείο της παροχής ηλεκτρικής ενέργειας στα οχήματα. Ωστόσο, καθώς οι απαιτήσεις και οι ανάγκες σχετικά με τη χρήση ισχύος των οχημάτων έχουν αλλάξει και έχουν αυξηθεί, οι εναλλάκτες χρειάστηκε να προσαρμοστούν για να τις ικανοποιήσουν.

Μετατρέποντας τη μηχανική ενέργεια από τον κινητήρα σε ηλεκτρική ισχύ, ο εναλλάκτης τροφοδοτεί τα μέρη του αυτοκινήτου με ενέργεια, προσαρμόζοντας το φορτίο του σύμφωνα με τις μεταβαλλόμενες συνθήκες οδήγησης.

Ωστόσο, οι απαιτήσεις των σύγχρονων οχημάτων αποδεικνύουν ότι υπάρχει περισσότερος ηλεκτρικός εξοπλισμός τον οποίο πρέπει να τροφοδοτήσει ο εναλλάκτης. Είναι απαραίτητο να παρέχεται αυτή η αυξημένη παραγωγή ισχύος, ενώ παράλληλα να ικανοποιούνται οι ειδικές απαιτήσεις βάρους και περιβάλλοντος.

Οι εναλλάκτες της DENSO παρέχουν μεγαλύτερη απόδοση σε μικρότερο μέγεθος

Παρέχοντας μικρότερους εναλλάκτες με μεγαλύτερες αποδόσεις, η DENSO βοηθά τους κατασκευαστές να ανταποκρίνονται εύκολα στις απαιτήσεις των σύγχρονων οχημάτων. Με τους τρεις τύπους της DENSO, συμβατικούς, τύπου III και SC, η προτεραιότητα είναι να παρέχεται η υψηλότερη απόδοση στην όσο το δυνατό μικρότερη και πιο ελαφριά κατασκευή. Ξεκινώντας από τα μικρότερα στοιχεία του εναλλάκτη, κάθε συστατικό μέρος είναι σχεδιασμένο για μέγιστη απόδοση.

Η υψηλότερη αποτελεσματικότητα απόδοσης προέρχεται από τον κρύο σφυρήλατο πυρήνα του ρότορα, ο οποίος βελτιώνει το μαγνητικό κύκλωμα. Επιπλέον, ο ρυθμιστής IC, ο οποίος ελέγχει την ποσότητα παρεχόμενης τάσης από τον εναλλάκτη, είναι ενσωματωμένος, μειώνοντας το μέγεθος και το βάρος του εναλλάκτη.

Με την ενσωμάτωση δύο λεπίδων ανεμιστήρα και του ρότορα, η DENSO μείωσε σημαντικά το μέγεθος και το βάρος του εναλλάκτη τύπου ΙΙΙ. Με τη βελτίωση του μαγνητικού κυκλώματος με βέλτιστο μέγεθος στάτη και ρότορα, καθώς και μείωση της διαμέτρου της τροχαλίας, ο σχεδιασμός επιτρέπει τη μέγιστη απόδοση σε μειωμένο χώρο.

Παρομοίως, με τον εναλλάκτη SC τους, η DENSO δημιούργησε ένα σχέδιο που ήταν 20 τοις εκατό ελαφρύτερο από το συμβατικό μοντέλο και με τον μικροσκοπικό ρυθμιστή IC μονού τσιπ θαμπορούσε να διατηρήσει την αποτελεσματικότητά του ακόμα και σε υψηλές ηλεκτρικές αποδόσεις. Επιπλέον, ο μοναδικός segment conductor για το πηνίο του στάτη, η αντοχή του πηνίου και η θερμική απώλεια μειώθηκαν κατά το ήμισυ και η πυκνότητα της περιέλιξης αυξήθηκε από 45% έως 70%, αυξάνοντας όχι μόνο την απόδοση αλλά και την ισχύ που θα μπορούσε να παράγει ο εναλλάκτης.

Οι αποτελεσματικοί εναλλάκτες παρέχουν αποτελεσματική ηλεκτρική απόδοση

Με τον πρωτοποριακό σχεδιασμό και τη βέλτιστη ηλεκτρική απόδοση, οι εναλλάκτες DENSO μπορούν να παρέχουν αποτελεσματική ισχύ ακόμα και στις υψηλότερες απαιτήσεις του οχήματος, στους μικρότερους κινητήρες αυτοκινήτων. Αυτό σημαίνει ότι τα αυτοκίνητα μπορούν να συνεχίσουν να λειτουργούν αποτελεσματικά, ενώ πληρούν τα αυστηρά σχεδιαστικά και περιβαλλοντικά πρότυπα.

Ο Ruslan Leontiev, Product Manager της DENSO Europe, αναφέρει ότι αυτή η αύξηση της τεχνολογίας στους εναλλάκτες καθώς και η μεγαλύτερη «νοημοσύνη» στα αυτοκίνητα, καθιστά δυνατή την υψηλή ισχύ του εναλλάκτη με έναν μικρότερο και πιο συμπαγή σχεδιασμό.

Αυτή η νέα τεχνολογία προσφέρει αξιοπιστία και ακρίβεια στον έλεγχο της παραγωγής ισχύος και διανομής του εναλλάκτη. Ως πρωτοπόροι στην κορυφαία τεχνολογία εναλλάκτη για σύγχρονα αυτοκίνητα, μοτοσυκλέτες και επαγγελματικά οχήματα, αξιοποιούμε αυτή την τεχνολογία για να παρέχουμε τη βέλτιστη απόδοση και αξιοπιστία στους πελάτες μας.

«Με αυτόν τον τρόπο, όχι μόνο επιτρέπουμε στα οχήματα να μεγιστοποιούν την ηλεκτρική τους απόδοση, αλλά ταυτόχρονα αυτό να γίνεται χωρίς να επηρεάζουν το σχεδιασμό, το βάρος ή τις περιβαλλοντικές τους επιδόσεις. Αυτός είναι ένας από τους λόγους για τους οποίους είμαστε ένας από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές περιστρεφόμενων μηχανών με μερίδιο 24,8% στην παγκόσμια αγορά.»

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εφημερίδα
Το Συνεργείο του Αυτοκινήτου

 

Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info@tosynergeio.gr

 

 

Social Media

facebook logored gplus red YouTube redr Twitter