Τα καλύτερα… της Έκθεσης Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης 2017

Είναι η χρονιά που το μέλλον έφτασε στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης. Αν και υπάρχουν αρκετές ενδιαφέρουσες και σημαντικές πρεμιέρες όπως η νέα Bentley Continental GT, οι νέες BMW X3 και M5, η νέα Porsche Cayenne, το μικρό crossover Hyundai Kona και η Ferrari Portofino, την παράσταση κλέβουν τα υβριδικά, τα ηλεκτρικά και τα αυτόνομα οχήματα. Είναι η έκθεση στην οποία η Mercedes-Benz, η εταιρεία που ισχυρίζεται ότι ανακάλυψε το αυτοκίνητο, ανακοίνωσε ότι σύντομα θα κατασκευάσει ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο το οποίο δεν θα διαθέτει τιμόνι ή πεντάλ.

Παρακάτω θα δείτε μερικές επιλογές από τα καλύτερα που παρουσιάστηκαν στους χώρους της έκθεσης.

Mercedes-AMG Project ONE

Υπάρχουν πιο γρήγορα και πιο όμορφα hypercar. Αλλά δεν έχει υπάρξει κανένα που να είναι νόμιμο για οδήγηση στον δρόμο και να διαθέτει έναν πραγματικό κινητήρα φόρμουλα 1. Μόνο η Daimler θα μπορούσε να δημιουργήσει ένα αυτοκίνητο όπως το Mercedes-AMG Project ONE. Με περισσότερους από 1,000 ίππους ισχύ, θα είναι ταχύτερο από μια Bugatti Chiron. Το γεγονός και μόνο ότι υπάρχει ένα τέτοιο αυτοκίνητο, με αερόσακο στο τιμόνι τύπου F1 και σύστημα κλιματισμού, αποτελεί αιτία εορτασμού. Είναι το αυτοκίνητο που όλοι περίμεναν να δούνε στην έκθεση της Φρανκφούρτης.

Kia ProCeed Concept

Ένα αυτοκίνητο με τέσσερις πραγματικές πόρτες χωρίς πλαίσια. Σίγουρα, μπορεί να μη αποτελεί το ασφαλέστερο χαρακτηριστικό για προστασία σε πλευρικές συγκρούσεις, αλλά αποτελεί ένα concept, και τα αυτοκίνητα σε αυτή τη μορφή πρέπει να δείχνουν εντυπωσιακά.Το αυτοκίνητο αυτό αποτελεί άλλο ένα σημείο ορόσημο στην πορεία της Κορεάτικης εταιρείας από την αντιγραφή σχεδίων και τάσεων στην δημιουργία νέων.
Το Kia Proceed είναι μια ιδέα για την μορφή που θα έχουν οι επόμενες γενιές της σειράς των Kia Cee’d στην Ευρώπη. Διαθέτει καθαρές και όμορφες αναλογίες. Στο εσωτερικό του διαθέτει συνολικά 100 τ.μ. μαύρου υφάσματος.

Jaguar I-Pace eTrophy

Η Jaguar ανακοίνωσε πως σχεδιάζει την δημιουργία μιας σειράς αγώνων ενιαίου (ενός δηλαδή συγκεκριμένου αυτοκινήτου) για το επερχόμενο πλήρως ηλεκτρικό I-Pace, και για να το αποδείξει, παρουσίασε ένα concept του αγωνιστικού αυτοκινήτου στο περίπτερό της στην έκθεση της Φρανφούρτης. Μόνο που το Jaguar I-Pace eTrophy δεν αποτελεί ακριβώς concept. Όσοι έχουν έμπειρο μάτι, συγκρίνοντάς το με το I-Pace concept θα παρατηρήσουν ότι το αγωνιστικό αυτοκίνητο διαθέτει διαφορετικούς εξωτερικούς καθρέφτες, διαφορετικά πλαϊνά παράθυρα, και ελαφρώς διαφορετικό σχεδιασμό στην πίσω πόρτα. Κρυμμένο πίσω από αυτό το concept, βρίσκεται η «γρήγορη» έκδοση παραγωγής του I-Pace, χωρίς την πίσω αεροτομή, τα πλαϊνά μαρσπιέ και τους αγωνιστικούς τροχούς με τα ελαστικά. Αναμένεται το δεύτερο εξάμηνο του 2018, με περίπου 400 ίππους ισχύ.

Bentley Continental GT

Επιτέλους, η μεγάλου τουρισμού Bentley αποκτά τις υπερβολικές διαστάσεις που τις αρμόζουν, χάρη στην νέα αρχιτεκτονική MSB του VW Group, την οποία μοιράζεται με την Porsche Panamera. Η MSB, η οποία είναι μια αρχιτεκτονική του VW Group με κινητήρα εμπρός και κίνηση στους πίσω ή σε όλους τους τροχούς, επέτρεψε στο τμήμα σχεδίασης της Bentley να τοποθετήσουν τους μπροστινούς τροχούς μπροστά από τον κινητήρα, δίνοντας στην νέα Continental GT το χαρακτηριστικό μέγεθος των μεγάλων βρετανικών σπορ και πολυτελών αυτοκινήτων από το 1920. Δείχνει χαμηλότερη και πολυτελέστερη από τον προκάτοχό της. 

Land Rover Discovery SVX

Αυτό είναι το πρώτο Discovery που αποκτά την περιποίηση Special Vehicle Operations της Land Rover. Διαθέτει μια έκδοση του 5 λίτρων υπερτροφοδοτούμενου V8 κινητήρα της Jaguar Land Rover, “πειραγμένη» να αποδίδει 517 ίππους. Το αυτόματο κιβώτιο είναι 8 σχέσεων. Εκτός από γρήγορο στο δρόμο, έχει μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος για να πηγαίνει παντού. Ο «εργάτης» είναι στο βασικό εξοπλισμό, και το αυτοκίνητο θα είναι διαθέσιμο το 2018.

Ferrari Portofino

Όπως και να την δεις, με την οροφή κλειστή ή ανοικτή, είναι το ίδιο εκθαμβωτική. Πραγματική ιδιοφυία από τους σχεδιαστές της Ιταλικής φίρμας, και όχι από κάποιον οίκο όπως ο Pininfarina. Το κερασάκι στην τούρτα, ο κινητήρας V8 που βρίσκεται μια ανάσα πριν τους 600 ίππους απόδοση.

Borgward Isabella concept

Ένα πανέμορφο δίχρωμο κουπέ, με προβολείς που φέρνουν στο μυαλό την πρωτότυπη και εντυπωσιακή Isabella της δεκαετίας του ΄50 και των αρχών του ΄60. Πολυτέλεια και ομορφιά, με εντυπωσιακό εσωτερικό, και στοιχεία που θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν σε μελλοντικά μοντέλα μιας εταιρείας που αναβίωσε το παρελθόν με τον συναισθηματικό σχεδιασμό.

Honda Urban EV Concept 

Με τις καθαρές, απλές επιφάνειές του, το Honda Urban EV θυμίζει κλασσικά Ευρωπαϊκά hot hatch των δεκαετιών του ΄70 και του ΄80, όπως τα Volkswagen Golf GTI και Peugeot 205 GTI. Το μικρό Honda αποτελεί μια ευπρόσδεκτη ανάσα φρέσκου αέρα από τον Ιάπωνα κατασκευαστή. Μια έκδοση παραγωγής θα είναι διαθέσιμη προς πώληση στην Ευρώπη το 2019.

BMW X7 iPerformance Concept

Ένα αυτοκίνητο που ελπίζουμε πως θα αλλάξει σημαντικά στον σχεδιασμό του προτού βγει σε παραγωγή. Η σχεδιαστική ομάδα προφανώς αποφάσισε να μην κάνει προσπάθεια να κρύψει το γεγονός ότι αυτό είναι ένα μεγάλο τεράστιο γιγαντιαίο SUV. Κάθε σχεδιαστική λεπτομέρεια μοιάζει να έχει επιλεγεί για να τονίσει τον κάθετο όγκο του οχήματος, από την ψηλή μάσκα μέχρι τους τεράστιους αεραγωγούς σχήματος L. Οι λεπτές κολώνες μοιάζουν ανεπαρκείς να υποστηρίξουν τον όγκο του αμαξώματος σε περίπτωση που το φορτηγό… εμ συγνώμη, το αυτοκίνητο, αναποδογυρίσει.

Η ανάρτηση του Mercedes-AMG Project ONE

Στο εντυπωσιακό περίπτερο της Mercedes, υπήρχε ένα ακάλυπτο σασί του αναμενόμενου hypercar AMG-Project One. Παρατηρώντας κάποιος την μπροστινή και πίσω ανάρτηση για περισσότερα από 10 λεπτά, θα αδυνατούσε και πάλι να αντιληφθεί με ποιο τρόπο λειτουργούν οι αποσβεστήρες, καθώς και οι δύο αλληλοσυνδέονται με τα σημεία περιστροφής. Θα περιμένουμε με ανυπομονησία να δούμε ένα βίντεο με τον τρόπο λειτουργίας τους.

Renault Symbioz Concept 

Το concept πηγαίνει την «ενσωμάτωση» ένα βήμα παραπέρα: το αυτοκίνητο επικοινωνεί με το σπίτι, και τα δύο γίνονται ένα. Στην επίδειξη, ένα αυτόνομο αυτοκίνητο με εσωτερικό στο οποίο οι επιβάτες κάθονται απέναντι μεταξύ τους, μόλις φτάνει στο σπίτι, ανασηκώνεται σε ένα στρογγυλό βάθρο και εισέρχεται στο εσωτερικό της οικίας, όπου εκτελεί χρέη δωματίου, κάνοντας κοινή χρήση της ενέργειάς τους, με την τελευταία να αξιοποιείται όπου είναι περισσότερο απαραίτητη. Αποτελεί συνέχεια ενός project της Renault, με το νέο μότο να είναι «Γαλλικός σχεδιασμός, εύκολη ζωή». Το αυτοκίνητο είναι αυτόνομο με ισχύ 670 ίππους.

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εφημερίδα
Το Συνεργείο του Αυτοκινήτου

 

Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info@tosynergeio.gr

 

 

Social Media

facebook logored gplus red YouTube redr Twitter