CES 2018. Διαβάστε τις τεχνολογίες και τα αυτοκίνητα που κέντρισαν το ενδιαφέρον

Η φετινή CES 2018 αποτέλεσε τον χώρο πρεμιέρας των τεχνολογιών της αυτοκινητοβιομηχανίας. Διαβάστε παρακάτω τις τεχνολογίες και τα αυτοκίνητα που κέντρισαν το ενδιαφέρον.

Ξεκινώντας από νέα μοντέλα αυτοκινήτων έως πίνακες οργάνων επαυξημένης πραγματικότητας με τεχνητή νοημοσύνη, ήταν όλα προς επίδειξη στην φετινή έκθεση. Στο σύνολό τους, οι τρείς σημαντικότερες τάσεις στην τεχνολογία αυτοκινήτων ήταν η αυτόνομη οδήγηση, τα αυτοκίνητα που συνδέονται και επικοινωνούν σχεδόν με τα πάντα και οι έξυπνοι νέοι πίνακες οργάνων και τα ψηφιακά συστήματα ψυχαγωγίας.

Πραγματικές δοκιμές με αυτόνομα οχήματα

Τα αυτόνομα οχήματα ήταν πιθανότατα η εντονότερη τάση της αυτοκινητοβιομηχανίας στην φετινή CES. Διάφοροι κατασκευαστές, συμπεριλαμβανομένων των Aptiv, Ford, Toyota, και πολλών ακόμη, διέθεταν εκδόσεις πρωτοτύπων αυτόνομων οχημάτων σε παρουσίαση ή ακόμη και διαθέσιμα για δοκιμή σε ελεγχόμενο περιβάλλον. Η Nissan διέθετε την έξυπνη τεχνολογία υποβοήθησης οδήγησης εγκατεστημένη στο Leaf του 2018 και πραγματοποιούσε δοκιμές σε εξωτερική διαδρομή στην πόλης του Las Vegas.

Πολλοί ακόμη κατασκευαστές ανακοίνωσαν σχέδια για αυτόνομα οχήματα είτε από τα δικά τους τμήματα Έρευνας και Ανάπτυξης ή σε συνεργασία με τρίτους κατασκευαστές λειτουργικών συστημάτων οχημάτων, όπως το Mobileye της Intel και η Nvidia. Ανάμεσα σε αυτούς οι BMW, Fiat-Chrysler, Honda, NIO και SAIC μεταξύ τουλάχιστον 10 ακόμη κατασκευαστών.

Και παρά το γεγονός ότι καμιά από τις εφαρμογές που οι δημοσιογράφοι είδαν ή δοκίμασαν δεν ήταν 100% χωρίς προβλήματα, εξακολουθεί να είναι εντυπωσιακή η πρόοδος που έχει γίνει στα αυτόνομα οχήματα από την περσινή έκθεση. Πρωτοποριακές λύσεις σε έξυπνους αισθητήρες συνδυάζονται με εξωπραγματικές για τον χώρο του αυτοκινήτου σχεδιαστικές λύσεις διεπαφής με τον χρήστη στους πίνακες οργάνων. Αυτό που εξακολουθεί να αποτελεί ανασταλτικό παράγοντα όμως, είναι η ευρυζωνικότητα σε κίνηση.

Τα αυτόνομα αυτοκίνητα είναι εξορισμού συνδεδεμένα αυτοκίνητα και ο όγκος δεδομένων που πρέπει να ανταλλάσσονται ανάμεσα σε ένα αυτόνομο αυτοκίνητο και το άμεσο περιβάλλον, τα δεδομένα του κατασκευαστή και των κέντρων ελέγχου, καθώς και οι πόροι για τον έλεγχο και τα συστήματα πληροφόρησης του οδηγού, είναι με μια λέξη, τεράστιος. Όχι μόνο αυτό, αλλά πολλές από αυτές τις ανταλλαγές δεδομένων πρέπει να πραγματοποιούνται με μικρή έως μηδενική χρονική καθυστέρηση, κάτι που είναι πέρα των δυνατοτήτων των σημερινών δικτύων 4G LTE. Οι κατασκευαστές αυτοκινήτων εναποθέτουν τις ελπίδες τους στα μελλοντικά ασύρματα δίκτυα 5G καθώς και σε ιδιόκτητες ασύρματες λύσεις που ακόμη δεν έχουν δει το φώς της ημέρας.

Όμως, όσο εντυπωσιακά και αν είναι αυτά τα αυτοκίνητα, το συνολικό μήνυμα είναι ξεκάθαρο:

Χωρίς την ύπαρξη ενός πολύ γρήγορου, σχεδόν μηδενικής χρονικής καθυστέρησης δικτύου δεδομένων να τα συνδέει με τον έξω κόσμο, τα αυτόνομα και συνδεδεμένα αυτοκίνητα θα παραμείνουν στο στάδιο των πρωτοτύπων.

Το υπερ-συνδεδεμένο αυτοκίνητο

Πολύ σχετικό με την τάση των αυτόνομων οχημάτων είναι και το συνδεδεμένο αυτοκίνητο. Είναι γεγονός πως τα τελευταία πέντε χρόνια περίπου, είμαστε μάρτυρες της ολοένα αυξανόμενης συνδεσιμότητας των αυτοκινήτων μας, όμως οι κατασκευαστές και κυρίως η Ford, μιλάνε για ένα σημαντικό βήμα σε σύγκριση με το που βρισκόμαστε σήμερα.

Η Ford έκανε επίδειξη οχημάτων με αυτό που ήδη θεωρείται «τυπική» συνδεσιμότητα, συμπεριλαμβάνοντας άριστης ακρίβειας πληροφορίες τοποθεσίας, απομακρυσμένο κλείδωμα και εκκίνηση καθώς και δυνατότες ασύρματου σημείου σύνδεσης (Wi-Fi hotspot).

Το σημαντικότερο όμως είναι αυτή η τεχνολογία που ο CEO της εταιρείας, Jim Hackett, αποκάλεσε «κυψελοειδές όχημα προς οτιδήποτε» (cellular vehicle-to-everything), ή όπως το τμήμα δημοσίων σχέσεων της Ford θέλει να την αποκαλούμε, C-V2X.

Όπως και να το αποκαλέσει κανείς, αυτό το νέο δίκτυο δεδομένων επικεντρώνεται στην εδραίωση ταχύτερης επικοινωνίας με άλλα οχήματα καθώς επίσης και υποδομών έξυπνων πόλεων, ειδικότερα πράγματα σχετιζόμενα με τις οδούς, όπως φωτεινούς σηματοδότες, έξυπνες πινακίδες και πολλά ακόμη.

Η Ford ισχυρίζεται επίσης πως αυτή η τεχνολογία θα έχει την δυνατότητα επικοινωνίας σε μικρές αποστάσεις χωρίς την χρήση συνδεσιμότητας μέσω των κυψελών κινητής, που σημαίνει ότι θα μπορεί να «δει» σε τυφλές γωνίες και να ανταπεξέρχεται καλύτερα σε διαφοροποιήσεις των καιρικών συνθηκών.

Η Ford ήταν φειδωλή όσον αφορά τις τεχνικές λεπτομέρειες αυτού του νέου συστήματος, αναφέροντας μόνο πως βασίζεται σε ένα σύνολο ειδικών κυκλωμάτων. Το συνολικό έργο παρόλα αυτά, θα εξακολουθεί να είναι εξαρτώμενο από ένα πολύ γρήγορο δίκτυο δεδομένων και αυτό σημαίνει πως η Ford, όπως όλοι οι υπόλοιποι κατασκευαστές συνδεδεμένων αυτοκινήτων, ποντάρει σοβαρά στην σύντομη εμφάνιση των δικτύων κινητής 5G.

Τεχνητή νοημοσύνη για τα συστήματα Infotainment

Μια από τις εξελίξεις που συζητήθηκε περισσότερο αφορούσε την χρήση τεχνητής νοημοσύνης από τους κατασκευαστές αυτοκινήτων για τους νέους ψηφιακούς πίνακες οργάνων και τα συστήματα infotainment. Τα μεγάλα ονόματα εδώ ήταν η Hyundai και η Mercedes, καθένας με διαφορετική άποψη στον τρόπο που οι οδηγοί θα ελέγχουν το όχημα του μέλλοντος. Η Hyundai παρουσίασε το Intelligent Personal Cockpit (Έξυπνο Προσωπικό Πιλοτήριο), το οποίο αποτελεί ένα νέο είδος πίνακα οργάνων που χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη για να προβάλλει δυναμικά πληροφορίες και στοιχεία τηλεματικής στον οδηγό, και για να διαχειρίζεται επίσης αναγνώριση φωνής και ένα σύστημα που θα παρακολουθεί τις ζωτικές πληροφορίες του οδηγού σε περίπτωση άμεσης ανάγκης.

Η Mercedes αποκάλεσε το δικό της έξυπνο πιλοτήριο MBUX, ακρωνύμιο του Mercedes-Benz User Experience (Εμπειρία Χρήστη της Mercedes-Benz). Βασιζόμενο περισσότερο στην οπτική απεικόνιση σε σύγκριση με την πρόταση της Hyundai, το MBUX διαθέτει τρισδιάστατες ψηφιακές οθόνες και χειρισμό με φωνητικές εντολές και μια οθόνη αφής. Το σύστημα θα μπορεί να αποκτά επιπλέον χαρακτηριστικά μέσω ασύρματων ενημερώσεων. Ο σχεδιασμός του είναι όμορφος με μινιμαλιστικές απεικονίσεις που η Mercedes ελπίζει πως θα δώσουν τη δυνατότητα στον οδηγό να κατανοήσει ευκολότερα τον τρόπο που λειτουργεί το όχημά του, κάτι για το οποίο δεν φημίζονται τα σημερινά οχήματα της εταιρείας.

Υπήρχαν και άλλα σχέδια έξυπνων πιλοτηρίων από τρίτους κατασκευαστές, όπως οι Denso και Pioneer, όμως τα περισσότερα είναι στα πρώιμα στάδια της σχεδίασής τους. Οι Hyundai και Mercedes ελπίζουν να ενσωματώσουν τις δικές τους λύσεις στα αυτοκίνητά τους μέσα στα επόμενα δύο χρόνια.

Συνολικά λοιπόν, οι αίθουσες της φετινής CES 2018, έβριθαν με πλήθος νέων τεχνολογιών για το αυτοκίνητο. Μέσα από το σύνολο αυτού του τεχνολογικού λαβύρινθου, παρακάτω μπορείτε να δείτε μερικά από τα ωραιότερα οχήματα, πρωτότυπα ή παραγωγής, και σε επόμενο άρθρο επερχόμενες τεχνολογίες υψηλής τεχνολογίας.

#1 Mercedes AMG Project ONE Hypercar

Με το AMG Project ONE, η Mercedes πάντρεψε τον σχεδιασμό ενός μονοθέσιου Formula 1 με έναν κινητήρα V-6, 1.6 λίτρων και ένα ηλεκτρικό μοτέρ, με λίγα λόγια η ίδια αρχιτεκτονική που η εταιρεία χρησιμοποιεί σε κάποια από τα οχήματα της αγωνιστικής της ομάδας.

Σύμφωνα με την εταιρεία, το Project ONE δεν είναι μόνο οικονομικό σε επίπεδο κατανάλωσης, αλλά μπορεί να λειτουργήσει και με πάνω από 10,000 σαλ. Στον δρόμο. Έχουν γίνει επίσης εκτεταμένες εργασίες ενίσχυσης της βασικής αγωνιστικής μονάδας κίνησης ώστε να περιλαμβάνει κίνηση σε όλους τους τροχούς και εκτεταμένη χωρητικότητα μπαταριών. Για την τιμή ούτε λόγος ακόμη.

#2 Mercedes Concept EQA

Αν και ακόμη στο στάδιο του πρωτότυπου, είναι σχεδιασμένο με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας, διατηρώντας όμως της σημερινές σχεδιαστικές γραμμές της Mercedes στο αμάξωμα. Αυτό σημαίνει πως εκδόσεις αυτού του αυτοκινήτου θα μπορούσαν να κυκλοφορούν στους δρόμους μέσα στα επόμενα δύο χρόνια, φέροντας τον ηλεκτρικό κινητήρα των 200kW της Mercedes καθώς και τις προηγμένες τεχνολογίες MBUX της εταιρείας για το πιλοτήριο.

#3 Fisker Emotion

Αν και δεν διέθεταν δικό τους εκθετήριο, στην Fisker αξιοποίησαν την CES 2018 για την επίσημη παρουσίαση του εκπληκτικού Emotion. Αυτό το πλήρως ηλεκτρικό αυτοκίνητο εκτός του ότι εικάζεται πως θα διαθέτει αυτονομία περίπου 650 χιλιόμετρα, η εταιρεία δηλώνει πως θα απαιτούνται μόνο 9 λεπτά για την φόρτισή του.

#4 Aυτόνομα ταξί Aptiv και Lyft

Στην φετινή CES, οι δημοσιογράφοι είχαν τη δυνατότητα να είναι επιβάτες σε αυτό το αυτόνομο ταξί, και ήταν μάρτυρες των δυνατοτήτων των αυτόνομων ελιγμών του οχήματος. Ένας οδηγός είναι βέβαια ακόμη απαραίτητος ως εφεδρεία, μέχρι να αλλάξει το νομοθετικό πλαίσιο.

#5 Kia Niro

Η έκδοση αυτή της σειράς Niro της KIA, είναι ένα ηλεκτρικό πρωτότυπο αυτοκίνητο, όμως το αμάξωμα δείχνει εξαιρετικό και από την εταιρεία δηλώνουν ότι ο πλήρως ηλεκτρικός κινητήρας του θα κυκλοφορεί στους δρόμους μέχρι το 2020 το αργότερο.

Με αυτονομία περίπου 600 χιλιόμετρα, το Kia Niro μπορεί να αποτελέσει μια σοβαρή πρόταση για όσους δεν θέλουν να ξοδεύουν πλέον χρήματα σε βενζίνες, αλλά δεν μπορούν να αποχωριστούν και το ευρύχωρο SUV τους για ένα μικρό ηλεκτρικό αυτοκίνητο.

#6 Hyundai Nexo

Η αυτοκινητοβιομηχανία κινείται ολοταχώς προς τα ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρίες για την μελλοντική μορφή παραγωγής. Όμως κάποιοι κατασκευαστές όπως η Toyota και η Honda, επιμένουν στην τεχνολογία κυψελών καυσίμου υδρογόνου, με την Hyundai να ανήκει στο γκρουπ αυτό. Το Nexo είναι ένα μικρό SUV και είναι εντυπωσιακό που η Hyundai έχει καταφέρει να συρρικνώσει τις κυψέλες καυσίμου και τις δεξαμενές υδρογόνου σε τέτοιο βαθμό που να έχει μικρό αντίκτυπο στον χώρο των επιβατών και τον χώρο αποσκευών. Πέρα από αυτό, εξαιτίας του τρέχον κόστους που σχετίζεται με τα οχήματα με υδρογόνο, το Nexo θα είναι διαθέσιμο σε περιορισμένο αριθμό, κυρίως σε πελάτες στην Καλιφόρνια.

#7 Byton SIV

Η Byton, η κινεζική startup εταιρεία ηλεκτρικών αυτοκινήτων που ιδρύθηκε από πρώην στελέχη της BMW AG, βρίσκεται σε αναζήτηση νέας χρηματοδότησης ύψους περίπου 400 εκατομμυρίων δολαρίων, λένε κάποιοι που γνωρίζουν περισσότερα επί του θέματος.

Αν και η εταιρεία κατηγοριοποιεί το αυτοκίνητό της ως Smart Intuitive Vehicle (SIV), σίγουρα είναι ένα όμορφο SUV. Θα διαθέτει την τελευταία λέξη της τεχνολογίας, με επιλογές για πλήρως ηλεκτρικούς κινητήρες και κίνηση σε δύο ή τέσσερις τροχούς, με αυτονομία 400-500 χιλιόμετρα.

Υπάρχει επίσης δυνατότητα αυτόνομης υποβοήθησης του οδηγού και ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων που κάνει το σύστημα MBUX της Mercedes να ζηλέψει. Όλα αυτά σε συνδυασμό με τους ισχυρισμούς της Byton ότι η τιμή πώλησης θα ξεκινά από τα 45,000 δολάρια, αν και δεν θα κάνει την εμφάνισή του πριν το 2020.

#8 Toyota E-Palette

Με εμφάνιση μικρού λεωφορείου υψηλής τεχνολογίας, το Toyota E-Palette είναι ένα πρωτότυπο όχημα σχεδιασμένο για την επίδειξη των δυνατοτήτων της νέας Πλατφόρμας Υπηρεσιών Κινητικότητας της Toyota (MSPF). Βασικά, αυτή είναι μια πλατφόρμα αρχιτεκτονικής συνδεδεμένου αυτοκινήτου της οποία η Toyota χρησιμοποιεί για να προσελκύσει συνεργάτες όπως οι Amazon, Didi, Pizza Hut και Uber και θα είναι αυτοί οι συνεργάτες που θα σχεδιάσουν διάφορες εφαρμογές για το e-Palette ώστε αυτό να εκτελεί εργασίες όπως την παράδοση αντικειμένων ή την μεταφορά ατόμων από το αεροδρόμιο σε ένα ξενοδοχείο.

#9 Nissan Leaf

Δεν είναι μόνο όμορφο, αλλά και πλήρως ηλεκτρικό όχημα, εξοπλισμένο με τις ημιαυτόματες τεχνολογίες οδήγησης ProPilot Assist και e-Pedal, και την δυνατότητα να κινηθεί για 240 χιλιόμετρα χωρίς φόρτιση.

Αυτό όμως που το κάνει να ξεχωρίζει είναι ότι είναι διαθέσιμο προς παραγγελία το 2018 με κόστος περίπου 37,000 δολάρια, καλά εξοπλισμένο και πριν την έκπτωση φόρου 7,500$ σαν όχημα μηδενικής εκπομπής ρύπων.

#10 Electra Meccanica Solo

Γνωστό ως το «εξυπνότερο επιβατικό όχημα στον πλανήτη», το Solo είναι ένα μονοθέσιο όχημα σχεδιασμένο να σας μεταφέρει από και προς την εργασία σας με ελάχιστο κόπο και μηδενική κατανάλωση. Μια μπαταρία απόδοσης 16.1kW/h μπορεί να το κινήσει για μόλις λιγότερα από 160 χιλιόμετρα και με μέγιστη ταχύτητα 130 χλμ/ώρα. Με κόστος κάτι λιγότερο από 20,000$, μπορεί να μην διαθέτει όλα τα καλούδια των συνδεδεμένων αυτοκινήτων που ξεχωρίσαμε στην έκθεση, όμως προσελκύει τα βλέμματα και θα σας εξοικονομήσει αρκετά χρήματα σε καύσιμα.

#11 2018 Jeep Wrangler

Ένα ακόμη αυτοκίνητο που ξεχώρισε στην φετινή CES και το οποίο θα είναι διαθέσιμο εντός του έτους, είναι το Wrangler της Jeep. Το νέο Wrangler διαθέτει ένα πλήθος αναβαθμίσεων, συμπεριλαμβανομένων του συστήματος UConnect το οποίο μπορεί πλέον να διαχειριστεί Android και Apple συσκευές, απομακρυσμένη πρόσβαση για τις κλειδαριές, τα φώτα και το κουμπί εκκίνησης με τη χρήση hardware της Jeep ή ένα νέο Jeep Alexa Skill και επίσης το χαρακτηριστικό Drive ‘n Save που παρακολουθεί την οδηγική σας συμπεριφορά και ενημερώνει την ασφαλιστική σας εταιρεία πόσο καλό παιδί ήσασταν. Με νέο και αναβαθμισμένο εσωτερικό και την εφαρμογή iOS Jeep Adventure Reality για να προσαρμόσετε το Wrangler σας και να το δείτε με επαυξημένη πραγματικότητα (AR) στο γκαράζ σας.

#12 Nvidia Roborace

Το Roborace συγχωνεύει τους αγώνες πίστας με την αυτόνομη οδήγηση. Είναι ηλεκτρικά αυτοκίνητα που κινούνται μόνα τους σε αγωνιστικές πίστες. Και ποιο το νόημα θα ρωτήσετε. Ούτε εμείς γνωρίζουμε. Όμως το Roborace δείχνει εντυπωσιακό, κάτι που δεν αποτελεί έκπληξη καθώς το σχεδίασε ο ίδιος τύπος που σχεδίασε τις μοτοσυκλέτες φωτός στην ταινία Tron.

#13 Genovation GXE Corvette EV

Το GXE είναι ένα πλήρως ηλεκτρικό supercar από την εταιρεία Genovation που εδρεύει στο Maryland, και υπόσχεται ισχύ μεγαλύτερη των 800 ίππων και περισσότερο από 700 lb.-ft. ροπής.

Βασισμένο στο πλαίσιο της Corvette C7 Z07, το GXE θα έχει τελική ταχύτητα 350 χλμ/ώρα, και απολύτως τέλεια κατανομή βάρους 50/50, δύο ηλεκτρικά μοτέρ και μπαταρία απόδοσης 60kWh.

Σύμφωνα με τα χαρακτηριστικά που δίνει η εταιρεία, το GXE αναμένεται να επιταχύνει από 0-100 σε λιγότερο από 3 δευτερόλεπτα, υποθέτουμε όμως πως είναι μετριόφρονες, καθώς η Z06 επιτυγχάνει ήδη αυτό τον χρόνο.

Για την ώρα, η Genovation θα κατασκευάσει μόνο 75 μονάδες GXE, παραδοτέες εντός του έτους.

Στο εσωτερικό διαθέτει μια οθόνη αφής LED και ένα υψηλής πιστότητας ηχοσύστημα Harman.

#14 Smart vision EQ fortwo

Στο μέλλον θα μετακινούμαστε σε μινιμαλιστικές κάψουλες, όπως αυτό το ηλεκτρικό αυτοκίνητο που αποκάλυψε πέρυσι στο Σαλόνι Αυτοκινήτου στη Φρανκφούρτη η Daimler Group και έκανε την επίσημη πρεμιέρα του στην φετινή CES. Το σκεπτικό είναι πως αυτά τα οχήματα χωρίς οδηγό, ως μέρος του στόλου της θυγατρικής της Daimler, car2go, θα παραλαμβάνουν επιβάτες και θα τους μεταφέρουν σε αστικές περιοχές. Η οθόνη στο μπροστινό μέρος μπορεί να προσαρμόζεται ώστε να απεικονίζει ένα όνομα, έναν προορισμό ή μια λέξη κωδικό ώστε να αναγνωρίζεις ότι είναι το όχημα που θα σε παραλάβει.

Στο εσωτερικό, ο πίνακας οργάνων αποτελείται από μια κεντρική οθόνη 24 ιντσών και δύο μικρότερες 4 ιντσών που μπορούν να απεικονίσουν μηνύματα.

#15 Nanya Keolis

Τα αυτόνομα αυτοκίνητα και μικρά λεωφορεία «κατέλαβαν» την πόλη που ποτέ δεν κοιμάται, κλείνοντας τον κεντρικό δρόμο για μια νύχτα και πραγματοποιώντας ένα πρόγραμμα αυτόνομης οδήγησης. Κατά την διάρκεια της ημέρας, κυκλοφορούσαn ανάμεσα σε συμβατικά αυτοκίνητα. Οι συμμετέχοντες στο πρόγραμμα περιελάμβαναν τις μάρκες Aptiv, Nanya - Keolis (με το εικονιζόμενο στην φωτογραφία αυτόνομο ταξί), την Toyota με αντίστοιχο e-Palette, την Mercedes με το Smart και την Ford και όλοι έκαναν επίδειξη των αυτόνομων οχημάτων τους.

#16 Nissan IMx concept

Τον περασμένο χρόνο είδε τα φώτα της δημοσιότητας το IMx concept της Nissan, ένα πλήρως ηλεκτρικό crossover όχημα, με δυνατότητες πλήρους αυτόνομης οδήγησης και αυτονομία μεγαλύτερη από 600 χιλιόμετρα. Στην φετινή CES, η Nissan παρουσίασε μια λεπτομερή πρώτη εκδοχή αυτού του concept. Η τεχνητή νοημοσύνη του πρωτότυπου χρησιμοποιεί δεδομένα από 12 σόναρ, 12 κάμερες, ραντάρ 9 χιλιοστών, 6 σαρωτές λέιζερ και έναν χάρτη υψηλής ανάλυσης για να αναλύσει σύνθετα σενάρια σε πραγματικό χρόνο και να πλοηγηθεί ομαλά σε συνθήκες πόλης που αποτελούν πρόκληση, όπως να διασχίσει πολυάσχολες διασταυρώσεις.

#17 Workhorse SureFly - επιβατικό drone έτοιμο για πτήση

Τον Ιούνιο στο Αεροπορικό Σόου στο Παρίσι έκανε την εμφάνισή του το Workhorse SureFly, και παρακολουθώντας την εξέλιξή του έκτοτε, δεν έκανε σε κανέναν εντύπωση που επιλέχθηκε η φετινή CES για την μεγάλη του πρεμιέρα.

Το διθέσιο ηλεκτρικό υβριδικό ιπτάμενο όχημα, έλαβε την έγκριση των αρχών για να πραγματοποιήσει την παρθενική του δοκιμαστική πτήση στο Λας Βέγκας, την πρώτη ημέρα της έκθεσης. Δυστυχώς οι δριμείες καιρικές συνθήκες δεν επέτρεψαν την πραγματοποίηση της πτήσης.

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εφημερίδα
Το Συνεργείο του Αυτοκινήτου

 

Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info@tosynergeio.gr

 

 

Social Media

facebook logored gplus red YouTube redr Twitter