Στο Μνημείο Gottlieb Daimler [Video]

Μπορεί να ήταν μέτριος σε αναλογίες ο κήπος της κατοικίας του Daimler, όμως ήταν αυτός στον οποίο ανέπτυξε το έργο του πριν από περισσότερο από 125 χρόνια και θα έδινε τότε κάτι τόσο μεγάλο στην εξέλιξη της τεχνολογίας και σε μια τόσο ευρεία κλίμακα.

Το 1882 ο Gottlieb Daimler μετέτρεψε τον κήπο της κατοικίας του σε ένα εργαστήριο - ένα καταφύγιο στο οποίο θα μπορούσε να επωάσει τις ιδέες του μαζί με τον συνάδελφό του συνεργάτη και μηχανικό Wilhelm Maybach.

Το γενικό τους σχέδιο ήταν να αναπτύξουν ένα κινητό σύστημα καθολικής κίνησης για οχήματα σε στεριά, στο νερό και στον αέρα. Δούλευαν μέρα και νύχτα με αυστηρή μυστικότητα για να πραγματοποιήσουν αυτό το όραμα.

Όταν η τοπική αστυνομία παρακολούθησε τους δύο μηχανικούς σε μια νυχτερινή επίσκεψη, βρήκαν μόνο τα εργαλεία και τα μέρη των κινητήρων και όχι τη στοίβα των πλαστών νομισμάτων που περίμεναν ότι θα βρουν.

Οι Daimler και Maybach αφέθηκαν να συνεχίσουν το έργο τους αδιατάρακτα και το 1883 έθεσαν ως στόχο την ανάπτυξη του πρώτου τετράχρονου κινητήρα υψηλών ταχυτήτων στον κόσμο. Οι δύο εφευρέτες πέτυχαν το στόχο τους το 1885.

Η ανάπτυξη ενός δεύτερου πειραματικού κινητήρα, μικρότερου και ελαφρύτερου από το πρώτο - το λεγόμενο ρολόι παππού - έγινε το πρότυπο για πολλούς κατασκευαστές επόμενων κινητήρων.
Μόλις δύο μήνες αργότερα, ο Gottlieb Daimler και ο Wilhelm Maybach τοποθέτησαν τον κινητήρα σε ένα ειδικά διαμορφωμένο μεταφορικό μέσο.

Ήταν η "γέννηση" του πρώτου τετρακύλινδρου αυτοκινήτου.

Αντίγραφο του πρώτου οχήματος μπροστά από το μνημείο Gottlieb Daimler στο Bad Cannstatt.

Το 1885 το πρωτοποριακό "αυτοκίνητο οδήγησης" κατασκευάστηκε σε αυτό το συνεργείο ως δοκιμαστική μονάδα για να αποδείξει την καταλληλότητα του κινητήρα φυσικού αερίου ή βενζίνης του Gotllieb Daimler και του Wilhelm Maybach για καθημερινή χρήση. Το οδηγούμενο όχημα είναι η πρώτη μοτοσυκλέτα στον κόσμο. Γιατί το λένε όχημα και όχι μοτοσικλέτα. Αρχικά όπως θα δείτε είχε τέσσερις ρόδες 2+2 βοηθητικές  ποδηλάτου. Αργότερα αυτό το  "οδηγούμενο όχημα" αποτέλεσε την βάση εξέλιξης των σημερινών μοτοσικλετών.

Το Νοέμβριο του 1885 το όχημα του Daimler ταξιδεύει από το Cannstatt στο Untertürkheim

Ο Gottlieb Daimler υπέβαλε αίτηση για το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας στις 29 Αυγούστου 1885.

Και όπως μπορείτε να δείτε λειτουργική μέχρι και σήμερα!

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εφημερίδα
Το Συνεργείο του Αυτοκινήτου

 

Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info@tosynergeio.gr

 

 

Social Media

facebook logored gplus red YouTube redr Twitter